Haluaisin seuraavaan asuntooni jonkinlaisen kuntolaitteen, jota voi käyttää sekä hitaampaan että intervallityyppiseen harjoitteluun. Samalla haluan katsoa elokuvia tms. Olen nähnyt netissä ilmanvastuksella toimivia kuntopyöriä. Nykyisessä asuinpaikassani en pääse kokeilemaan laitteita, joten olen netin tietojen varassa.
Onko kenelläkään kokemusta air bikeistä? Hintahaitari tuntuu olevan kymmenkertainen halvimman ja kalleimman välillä. Kalleimmat laitteet ovat myös painavimpia. Korreloikohan hinta suoraan kestävyyteen? Siirrettävyyden vuoksi en voi hankkia kohtuuttoman painavaa laitetta.
Toinen mietittävä asia on, että monessa air bikessä sekä kädet että jalat liikkuvat. Olisi mukavaa, jos voisi käyttää laitetta myös perinteisemmän kuntopyörän tapaan eli ilman käsien liikettä.
Onko kukaan näitä ostanut? Monessa nettikaupassa olivat loppuun myytyjä. Mietin, johtuuko loppuun myynti air bikejen suosiosta, vai siitä, että ovat sen verran epäkäytännöllisiä, etteivät myyjät halua tilata niitä lisää?
Air bike -kuntopyörät?
Anonyymi
0
1258
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801837
- 1241550
- 351016
- 1081005
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161001- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45817
- 4798