Mitä nainen ajattelee

Anonyymi

Ihan pakko kysyä muitten mielipidettä asiasta tapasi yhden naisen tinderin kautta noin puoli vuotta sitten ollaa sitten nähty noin kerran viikossa meillä on ollut aika hauskaa ja muutenkin ollaan viihdytty toistemme seurassa. Viestitettävä päivittäin. nyt joulun alla tein muuttoa toiseen asuntoon ja hän halusi tulla auttamaan ei siinä mitää hyväksyin avun pyynnön ja tässä kohtaa ajattelin että hitsi se taitaa olla oikeesti kiinnostunut meikäläisestä. No pari päivää ennen joulua vaihdettiin joululahjat ja vähän yllätyin hänen panostukseensa no siinä illan aikana hän vihjaili useasti pussailusta ja yhdessä kohtaa päädyttiin pussailuun kaikki meni hyvin kunnes yhtäkkiä tilanne muuttui ja pussailu loppui. Ilta jatkui vielä hetki oudossa tunnelmassa ja sitten poistuin kotiin. Viestittely jatkui normaalisti vielä pari päivää ja nyt hän ei enää viestittele ellen itse lähetä viestiä!
No näin häntä tässä pari päivää sitten kun hän lupasi tulla auttamaan loppu muutossa ja kaikki tuntui normaalilta. Esittääköhän vaikeasti tavoiteltavaa vai mikä on?
Eilen kysyin nähdäänkö tulevalla viikolla ni hän sanoi että nähdään vaan

4

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nainen ei tiedä haluatko häntä tarpeeksi. Olisi varmaan toivonut sun ottavan tilanteen haltuun ja vievän hänet ekstaasiin vastustamattomalla himolla. Jos tykkäät siitä naisesta niin silmäile häntä kokonaisuutena ja huomaat mielessäsi ne kohdat hänessä jotka sinua eniten kiehtoo ja keskity pelkästään siihen naiseen vaikka kesken muutto hommien. Katso silmiin häntä ja tee se mitä tunnet. Älä epäile tai osoita epävarmuutta, saat sitä toki tuntea mutta älä välitä. Anna kosketuksesi puhua puolestaan ja ota hänet haltuusi. Sun pitää oikeasti tykätä ettet vahingossa satuta. Muista pehmeät mutta voimakkaat otteet. Anna käsiesi helliä häntä ja lopulta sitten yhdyt häneen.

Tee hänen olonsa turvalliseksi ja halutuksi. Pidä huolta kuin suurimmasta arteesta.

• Anonyymi

Minullekin tuli mieleen, että ap ei ottanut tilannetta haltuun pussailun kanssa. Olisit nainut sen naisen pystyyn tai vaikka keittiön pöydällä villimiehen ottein. :D

• Anonyymi

Kiitos vastauksista. Ehkä tässä isompaa hätää ole muutakun oma käytös

• Anonyymi

Nyt en tiedä enään mitä ajatella näin naista vkl ja kaikki oli hyvin sitten hieronnan yhteydessä toinen asia johti toiseen ja niin edelleen. nyt siitä naisesta ei kuulu yhtään mitään . Ellen itse pistä viestiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      182
      6614
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1049
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      985
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      839
    Aihe