Miksi miehen pitää tehdä aloite?

Anonyymi

Täällä on ollut aiemminkin samainen kysymys esitettynä ainakin 2017 ja näin toimitaan vielä tänäkin päivänä tässä meidän "tasa-arvoisessa maailmassa". Miehet kokeilevat onneaan ja naiset lämpenevät tai antavat pakit. Mieheltä vaaditaan kovasti oma-aloittellisuutta, mutta eikö sitä voisi edellyttää molemmilta osapuolilta? Treffisivuilla toimitaan samoin naiset odottelevat sitä aloitetta ja miehet sen sitten useimmiten tekevät. Jos kiinnostaa niin nainen voisi myös itse tehdä aloitteen, koska se ei ole sääntö tai velvollisuus että mies aina sen aloitteen tekisi.

15

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä sanotaan, että miehen pitää tehdä aloite.

      • Anonyymi

        Olen tämän keskutelun aloittaja. Hyvä kysymys, mutta näin se vain menee että miehet tekevät aloitteet ja naisen tehtäväksi jää selvityksen tekeminen miehelle kelpaako vai ei. Se on kai sitten joku iän vanha perinne mistä ei voida poiketa vaikka ollaan jo pitkälti vuodella 2000.


    • Anonyymi

      Kyllä osa naisistakin tekee aloitteita. Ikävä kyllä sillä saa vielä nykyäänkin helposti vääränlaisen maineen. Monilla miehillä on niin aataminaikaset näkemykset. Alotteen tekevä nainen on huono nainen, eikä sen kanssa voi pidempään suhteeseen alkaa. Jos nainen etsii parisuhdetta, niin alotteen teko oikeesti kiinnostavalle tyypille on iso riski. On tietenki olemassa nykyaikasia ja fiksujakin miehiä, mutta kumman tiukassa tollanen asenne vaan istuu. Ottakaa ne kanssaveljenne puhutteluun ja opettakaa niitä, niin tämäkin juttu voi alkaa muuttua enemmän.

    • Anonyymi

      Eivät kaikki toimi samalla tavalla, kuten ei tietenkään pidäkään. Tasa-arvoa on se, että jokainen voi halutessaan toimia omalla tavallaan ja toivoa toiselta sitä itselle sopivaa toimintatapaa.

      Tasa-arvo jostain syytä sekoitetaan usein samanlaisuuteen, mutta siitähän juuri ei ole kysymys vaan siitä, että jokainen voi olla omanlaisensa ja yhä yhdenvertainen muiden kanssa.

      Minä haluan, että mies tekee aloitteen ja se on yhtä lailla oikeutettua kuin se, että joku toinen haluaa että nainen tekee aloitteen.

    • Anonyymi

      Niin, minustakin kumpi tahansa voi tehdä aloitteen, mutta monet miehet silloin haukkuvat aloitteen tekevää naista.
      Miesten tässä pitäisi päivittää mielipiteitään 2000-luvulle.

    • Anonyymi

      miehillä on geeneissä metsästysvietti. jos nainen on se, joka tekee aloitteen ja pitää viestittelyä yllä ei mies pääse toteuttamaan tätä primaalia tarvettaan ja kiinnostus saattaa lopahtaa tai he pitävät naista alunperin itsestäänselvyytenä.

    • Anonyymi

      Miesten pitäisi olla sitten rohkeampia, jos naiset ei saa olla aloitteellisia.
      Nythän tilanne on usein naurettava.

    • Anonyymi

      Kyllä naisetkin tekee aloitteita, mutta ne aloitteet menee usein tasokkaille tai itseään tasokkaammille, jolloin mies kelpuuttaa naisen vain seksiseuralaiseksi.

      • Anonyymi

        Tietysti se menee noin. Juurihan asia on tuossa useammankin taholta selitetty. Isolle osalle miehistä aloitteen tekevä nainen ei ole varteenotettavaa parisuhdemateriaalia. Eli tietysti naisten aloitteet menevät sinne, mistä luvassa on jokatapauksessa vain seksiä. Nainen tekee aloitteen pääsääntöisesti vain seksiin, sillä kaikki muu on kovin epävarmaa. Jos on yhtään vakavammassa mielessä miehestä kiinnostunut, niin aloitteen tekeminen on riskialtista.


    • Anonyymi

      Kenenkään ei tarvitse tehdä aloitetta.

      Vähän sama vaikka työnhaussa - jos haluat työpaikan, haet töitä. Hakematta et löydä.

      Jos mies ei saa naisilta aloitteita mutta haluaa naisseuraa, mies tekee itse aloitteita. Jos nainen ei saa miehiltä aloitteita mutta haluaa miesseuraa, nainen tekee itse aloitteita.

      Niin helppoa se on. Jos ei halua tehdä aloitteita, joutuu joko huolimaan mitä tarjotaan tai olemaan kokonaan ilman. Ihan tasa-arvoistahan tuo.

    • Anonyymi

      Naisten luomia pelisääntöjä? Hyvä miettiä, kenelle tekee vai onko parempi olla tekemättä? Huonoja kokeneena vältän aloitteellisuutta.

      • Anonyymi

        Naisten luomia pelisääntöjä se, että miehet eivät pidä aloitteen tekevää naista parisuhdekelpoisena? Voihan sen toki noinkin tulkita.


    • Anonyymi

      Kaikessa parinmuodostuksessa tuo on lähes vakio kaava, siis lähes kaikilla eläimillä. Yhtä hyvin voisit kysyä miksi olet syntynyt....

    • Anonyymi

      Kaipa se johtuu siitä että miehen on tehtävä aloite (varsinkin jos nainen on vakavasti kiinnostunut miehestä) koska monesti nuorille naisille opetetaan että jos mies on tosissaan naisen suhteen niin pyytää ulos.

    • Anonyymi

      Egg doesn't swim to the sperm.

      Jos olisi pitänyt naisten aloitteita odotella niin olisi vasta kolmikymppisenä päässyt naisen iholle. Eikä nekään aloitteen tehneet sellaisia naisia ole olleet että itteä olis kiinnostanut. Kun itse lähestyy ketä haluaa niin todennäköisemmin saa sellaisen naisen joka itteä kiinnostaa.

      Syvälle se on koodattu miehen metsästysvietti, aina se saalistus ei tuota tulosta mutta jos ei yritä, ei koskaan onnistu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe