Kukahan onnellinen mahtoi voittaa 500000 euroa pellossa
onnensanojen voitto pelloon
12
1449
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti on pellolainen.
- Anonyymi
Tuskin on. Eihän pellolainen raaski ostaa mitään saati pelata.
- Anonyymi
Kyllä pellolainen raskii pelata ja voi jopa voittaa
- Anonyymi
jos on voittanut, niin ei pellolainen, koska Veikkauksen tiedostoissa Pelloon ei ole tullut suurta voittoa koskaan. Suurin ko. pelissä ollut voitto on 400.000€,ei sekään ole tullut Pelloon.
- Anonyymi
Todistettavasti on tullut pellon puolimiljoonaa. Arpa ostettu pellon kylän k kaupasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistettavasti on tullut pellon puolimiljoonaa. Arpa ostettu pellon kylän k kaupasta
Ostaja voi olla myös ulkopaikkakuntalainen joka osti arvan kyseisestä liikkeestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostaja voi olla myös ulkopaikkakuntalainen joka osti arvan kyseisestä liikkeestä.
Arpa ostettu Kunnantien koosta ja on kyllä Pellolainen voittaja.
- Anonyymi
Joo miehän sen voitin
- Anonyymi
Kyllä se ona aivan sama kuka Pellolainen on voittaja, sillä tämä muuttoliikkeen ja alhaisen syntyvyyden kylä kaipaa jotain positiivistä piristettä.
Jos voittaja on nuoripari, ehkä nyt on varaa hankkia lapsi , jonka hankintaa on kenties lykätty odottamaan ns. parempia päiviä.
Älkää hyvät ihmiset vain kadehtiko voittajaa/voittajia, en minäkään, vaikka olen vain pienipalkkainen puurtaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se ona aivan sama kuka Pellolainen on voittaja, sillä tämä muuttoliikkeen ja alhaisen syntyvyyden kylä kaipaa jotain positiivistä piristettä.
Jos voittaja on nuoripari, ehkä nyt on varaa hankkia lapsi , jonka hankintaa on kenties lykätty odottamaan ns. parempia päiviä.
Älkää hyvät ihmiset vain kadehtiko voittajaa/voittajia, en minäkään, vaikka olen vain pienipalkkainen puurtaja.Pellolainen kadehtii naapurin pieraisuakin.
- Anonyymi
Eläkeläinen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429