Venäjällä naisista kasvatetaan kauniita perinteisiä naisia

Anonyymi

72

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuo "opetusohjelma" mitenkään perinteiseltä vaikuta. Missä on lehmän lypsäminen ja lampaan keritseminen, kysyn vaan.

    • Anonyymi

      No onneksi täällä ei haluta taantua.

      Kaipa joku hihhuli yrittää yhä jonkun uskonnollisen yhteisön kautta Suomessakin vastaavaa jossain pohjanmaalla körttipiireissä.

    • Anonyymi

      Tukka pitää naisella olla ettei ainakaan ite ajele sitä pois! ( sitten eri asia jos lähtee).

    • Anonyymi

      Onko sinne ensiksi joku ulkokarsinta, vai miten vain ne kaikki kauniit sinne osuu? Äläkä väitä, ettei Venäjällä yhtään rumia naisia olis. Ihan tarpeeksi niitä on julkisuudessakin nähty.

      • Anonyymi

        "ulkonäkökarsinta" ...voi jösses, eikä mikään ulkokarsinta ... ulkokarsina ... navetta 😅


    • Anonyymi

      Aivan sairasta ja sekopäistä paskaa. Kuinka..ei niin yllättävää. Aloittaja ei selkeästikään ymmärrä että nämä naiset voivat olla myös rumia feministiämmiä. Hahhahahah! Kuinka helvetin säälittävää.

    • Anonyymi

      Hameenhelmat vain heiluvat. Housut eivät ole naisten vaate.

      • Anonyymi

        Housuja ne alushousutkin ovat (?)


      • Anonyymi

        Housut ovat olleet jo vuosikymmeniä naisten vaate siinä missä miehillekin. Naisten housut vain eroavat miesten housuista siinä, että niissä on naisille sopivat leikkaukset. Miesten ja naisten housut eivät ole aivan samanlaisia. Ja kokeilisivat miehet itse kulkea hameissa ja korneakorkoisissa kengissä talvella. Ulos ei ole paljon asiaa niissä hepenissä talvella. Kaiken lisäksi kaikki tavalliset työt kotityöt mukaan lukien, ovat vaikea tehdä hame päällä. Siis naisten ja miesten housuissa on erilaiset leikkaukset ja mallit farmareista alkaen. Eikä naisen tehtävä ole miellyttää miestä. Paitsi jos joku yksittäinen nainen haluaa sen tehdä, niin se on hänen oma asiansa .


    • Anonyymi

      Näinhän se on. Suomessa pääosin nirppanokkia vähä älyisiä hoitoja. Ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Totta puhut ei vois vähempi kiinnostaa suomihoro.


      • Anonyymi

        Kuitenkin Viipurissa käydään vaan panemassa. Erikoista.


    • Voisiko Wuppiksen ja xLinerin lähettää tuonne vaihto-oppilaiksi?

      • Anonyymi

        Näin suomihorona sanon, että ei kai ne nyt ketään meistä tuonne huolis. Ei opiskelemaan, eikä edes vaihtoon. Mehän herätettäis siellä vaan yleistä pahennusta ja pilattais näköalat. Lisäksi voitais vielä viedä viattomiakin mukanamme paheiden teille.


      • Anonyymi

        Ei se sinun ätmiys sillä parane.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sinun ätmiys sillä parane.

        Miksi olet niin ruma?


      • Niin on, kun sinä ilmestyit näkökenttääni.


      • Anonyymi
        Ätmi kirjoitti:

        Miksi olet niin ruma?

        Tiedän, että sinun silmäsi sojottaa minne sattuu, mutta silti et voi nähdä minua... olisiko peilikuvasi? Peilaako näyttö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, että sinun silmäsi sojottaa minne sattuu, mutta silti et voi nähdä minua... olisiko peilikuvasi? Peilaako näyttö?

        Naisen tason määrää tämän ulkonäkö. Se että olet ätni tarkoittaa, ettei sinua ole valitettavasti siunattu kauneudella.


      • Anonyymi
        Ätmi kirjoitti:

        Naisen tason määrää tämän ulkonäkö. Se että olet ätni tarkoittaa, ettei sinua ole valitettavasti siunattu kauneudella.

        Ja Valtakunta oli eilen huolissaan kun sinua kiusataan täällä. Voi nyyh. Itse kirjoitat todella rumasti. Mutta Valtakunnallahan on sympatioita ainostaan ilkeitä miehiä kohtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Valtakunta oli eilen huolissaan kun sinua kiusataan täällä. Voi nyyh. Itse kirjoitat todella rumasti. Mutta Valtakunnallahan on sympatioita ainostaan ilkeitä miehiä kohtaa.

        Ei minua kiusata täällä, enkä minä kirjoita rumasti tai ole ilkeä. Otat palstan liian tosissaan. Tämä on kevyttä höttöä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin suomihorona sanon, että ei kai ne nyt ketään meistä tuonne huolis. Ei opiskelemaan, eikä edes vaihtoon. Mehän herätettäis siellä vaan yleistä pahennusta ja pilattais näköalat. Lisäksi voitais vielä viedä viattomiakin mukanamme paheiden teille.

        Toisaalta, kuka sinne sitten vapaaehtoisesti omasta halustaan lähtisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta, kuka sinne sitten vapaaehtoisesti omasta halustaan lähtisi?

        Yleensä näiden opistojen naisten päämäärä on naida rikas mies ja ruveta kotirouvaksi. Köyhässä Venäjässä tämä avaa ovia monille kauniille naisille. Aika traaginen kohtalo, mutta jos ei ole rahaa, minkäs teet?


      • Anonyymi
        Ätmi kirjoitti:

        Yleensä näiden opistojen naisten päämäärä on naida rikas mies ja ruveta kotirouvaksi. Köyhässä Venäjässä tämä avaa ovia monille kauniille naisille. Aika traaginen kohtalo, mutta jos ei ole rahaa, minkäs teet?

        Opintosuunnitelmasta päätelleen tavoite on jotain ihan muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opintosuunnitelmasta päätelleen tavoite on jotain ihan muuta.

        Juttu oli maksumuurin takana, mutta mitä vastaavista laitoksista olen lukenut, niin niissä ollut näin.


      • Anonyymi
        Ätmi kirjoitti:

        Ei minua kiusata täällä, enkä minä kirjoita rumasti tai ole ilkeä. Otat palstan liian tosissaan. Tämä on kevyttä höttöä :)

        En minä ota palstaa kovinkaan tosissassani. Voisit Valtakunnalle sanoa tuon, että ei ota tosissaan! Sillä on jo ne rikosilmoituksetkin jo "esitulilla".


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä ota palstaa kovinkaan tosissassani. Voisit Valtakunnalle sanoa tuon, että ei ota tosissaan! Sillä on jo ne rikosilmoituksetkin jo "esitulilla".

        Miksi kiusaat Valtakuntaa?


      • Anonyymi
        Ätmi kirjoitti:

        Naisen tason määrää tämän ulkonäkö. Se että olet ätni tarkoittaa, ettei sinua ole valitettavasti siunattu kauneudella.

        Niin miehenkin tason määrää ulkonäkö. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Miehetkin katsovat ulkonäköä. Totta ihmeessä useimmat naisetkin tekevät samaa. Jos ei ole hyvää ulkonäköä, täytyy katsoa peiliin, niin näkee paremmin, minkälainen kumppani sopii. Parasta olisi ottaa itsestään valokuva tai valokuvia, ja arvioida, mikä taso sopii. Ihmisillä kun on yleensä suuria harhaluuloja itsestään. Itse saattaa pitää itseään liikenteenpysäyttäjänä, kun muut näkevät vain tavallisennäköisen ihmisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miehenkin tason määrää ulkonäkö. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Miehetkin katsovat ulkonäköä. Totta ihmeessä useimmat naisetkin tekevät samaa. Jos ei ole hyvää ulkonäköä, täytyy katsoa peiliin, niin näkee paremmin, minkälainen kumppani sopii. Parasta olisi ottaa itsestään valokuva tai valokuvia, ja arvioida, mikä taso sopii. Ihmisillä kun on yleensä suuria harhaluuloja itsestään. Itse saattaa pitää itseään liikenteenpysäyttäjänä, kun muut näkevät vain tavallisennäköisen ihmisen.

        Paitsi vaikkapa Venöjällä. Siellä miehen tason määrää yksinomaan kukkaron paksuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miehenkin tason määrää ulkonäkö. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Miehetkin katsovat ulkonäköä. Totta ihmeessä useimmat naisetkin tekevät samaa. Jos ei ole hyvää ulkonäköä, täytyy katsoa peiliin, niin näkee paremmin, minkälainen kumppani sopii. Parasta olisi ottaa itsestään valokuva tai valokuvia, ja arvioida, mikä taso sopii. Ihmisillä kun on yleensä suuria harhaluuloja itsestään. Itse saattaa pitää itseään liikenteenpysäyttäjänä, kun muut näkevät vain tavallisennäköisen ihmisen.

        Ätmithän asettaakin itsensä erikoisasemaan. Kuka syyttää mitäkin piirrettä itsessään, etteivät ole haluttua seuraa, mutta näkeehän tämän sokea kanakin, että mielenterveys se vaan sakkaa, eikä mikään muu.
        Tavalla jos toisella sisäinen rumuus tulee esiin ja näistä kilteistä ja kunnollisista tuleekin inhottavia kommentoijia...huorittelijoita ja ulkonäön haukkujia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ätmithän asettaakin itsensä erikoisasemaan. Kuka syyttää mitäkin piirrettä itsessään, etteivät ole haluttua seuraa, mutta näkeehän tämän sokea kanakin, että mielenterveys se vaan sakkaa, eikä mikään muu.
        Tavalla jos toisella sisäinen rumuus tulee esiin ja näistä kilteistä ja kunnollisista tuleekin inhottavia kommentoijia...huorittelijoita ja ulkonäön haukkujia.

        Minä vain totean asioita suoraan. Turha ottaa itseensä.


      • Anonyymi
        Ätmi kirjoitti:

        Minä vain totean asioita suoraan. Turha ottaa itseensä.

        Tyypillistä kiusaajan puhetta. Tuota te kaikki hoette.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä kiusaajan puhetta. Tuota te kaikki hoette.

        Pyydän anteeksi, jos olen loukannut sinua.


      • Anonyymi
        Ätmi kirjoitti:

        Pyydän anteeksi, jos olen loukannut sinua.

        Ikävä kyllä et ole vilpitön. Eivät kaltaisesi ikinä ole. Sähän vaan "kerrot totuuden ja turha niistä on loukkaantua". Mitähän ihmettä siis mahdat pyydellä anteeksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä et ole vilpitön. Eivät kaltaisesi ikinä ole. Sähän vaan "kerrot totuuden ja turha niistä on loukkaantua". Mitähän ihmettä siis mahdat pyydellä anteeksi?

        Pyydän anteeksi sitä, että pahoitit mielesi.


      • Anonyymi
        Ätmi kirjoitti:

        Pyydän anteeksi sitä, että pahoitit mielesi.

        Et sä mun mieltäni ole pahottanut. Mä vaan kerron totuuden, turha siitä on ottaa nokkiinsa. Olet kiusaaja ja vieläpä täysin tyypillinen sellanen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sä mun mieltäni ole pahottanut. Mä vaan kerron totuuden, turha siitä on ottaa nokkiinsa. Olet kiusaaja ja vieläpä täysin tyypillinen sellanen.

        Hyvä :). Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Miten oletit minun vastaavan sinulle?


      • Anonyymi
        Ätmi kirjoitti:

        Minä vain totean asioita suoraan. Turha ottaa itseensä.

        Tiedänhän minä. Siksi oletkin ätmi.... Eikä se minua haittaa... Ole pois vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedänhän minä. Siksi oletkin ätmi.... Eikä se minua haittaa... Ole pois vaan.

        Kiitos. Siksi sinä oletkin ätni, eikä siinä ole mitään vikaa 😃


      • Anonyymi
        Ätmi kirjoitti:

        Kiitos. Siksi sinä oletkin ätni, eikä siinä ole mitään vikaa 😃

        Miten niin olen ätni? Ethän edes tiedä sukupuoltani? Ja itse olet jo nimimerkin perusteella itsesi ätmiksi julistanut. Että ole vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin olen ätni? Ethän edes tiedä sukupuoltani? Ja itse olet jo nimimerkin perusteella itsesi ätmiksi julistanut. Että ole vaan.

        En tiedä oletko tämä sama nainen, joka myönsi olevansa ruma. Ei teistä anonyymeistä pysy perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miehenkin tason määrää ulkonäkö. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Miehetkin katsovat ulkonäköä. Totta ihmeessä useimmat naisetkin tekevät samaa. Jos ei ole hyvää ulkonäköä, täytyy katsoa peiliin, niin näkee paremmin, minkälainen kumppani sopii. Parasta olisi ottaa itsestään valokuva tai valokuvia, ja arvioida, mikä taso sopii. Ihmisillä kun on yleensä suuria harhaluuloja itsestään. Itse saattaa pitää itseään liikenteenpysäyttäjänä, kun muut näkevät vain tavallisennäköisen ihmisen.

        Älä valehtele itellesi. Vain naisen ulkonäöllä ja iällä on merkitystä. Venäjälläkin rumilla rikkailla miehillä on kauniit naiset.

        Nainen myös rupsahtaa huomattavasti miestä nopeammin.


    • Anonyymi

      On tylsää olla miesten ihanne naiseksi kasvatettu venäläinen nainen.
      Onneksi olen itsenäinen.
      Olen kyllä ollut perheellinen joskus mutta olen nyt leski ja vanha ainaki tarpeeksi vanha
      ymmärtämään tämän.

    • Anonyymi

      Oksettavia miehiä riittää.
      Ja laiskoja miehiä jotka eivät viitsi vetää itseään käteen.
      tehettävät senkin naiselle ei ihme että niskat jumissa mutta tätä nykyä elän yksin
      kun niska selkä lonkka ym. pahat kulumat
      kaikesta työstä, persekkin kippee on.

    • "TÄLLAISEN ihannenaisen kasvatus vaatii tyttöjen vapaaehtoista mutta pakollista eristämistä, jota eivät häiritse oma perhe, pojat tai ulkopuoliset vaikutteet."

      Eli aivopesua..

      Ja lisää..

      "ULKOMAAILMAN kielteisiä vaikutteita suodatetaan säätelemällä myös mediankäyttöä.
      Puolustusministeriön sisäoppilaitoksissa pyörii oma televisiokanava, joka lähettää ohjelmaa 16 tuntia päivässä. Ohjelmistoon on valittu muun muassa dokumentteja ja taide-elokuvia sekä sisäoppilaitoksessa tuotettua sisältöä."
      PUOLUSTUSMINISTERIÖN luomassa kuplassa valtio määrää jopa tyttöjen ulkonäöstä. Kampauksista on sallittu vain ranskanletit. Koulupuvun ja muut asut on suunnitellut palkittu muotisuunnittelija Valentin Judaškin.

      ”Oppilaiden ulkonäkö ja tapakäyttäytyminen ovat hellittämättömän huomion kohteena”, linjataan opinto-ohjelmassa."

      • Anonyymi

        Todella hienoa. Noin tytöistä kasvaa kunnon naisia eikä mitään hupakoita.



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella hienoa. Noin tytöistä kasvaa kunnon naisia eikä mitään hupakoita.

        Eikös ”hupakoillakin” ole kampauksina ranskanlettejä ja pitkiä hiuksia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ”hupakoillakin” ole kampauksina ranskanlettejä ja pitkiä hiuksia?

        Hupakosta tulee mieleen iloinen ihminen..


    • Anonyymi

      здравствуйте

      Venäjällä naiset ovat ihan yhtä kauniita kuin Suomessakin, koulusta riippumatta.

      Ko. koulussa ei aikuisten oikeasti kasvateta tulevia äitejä, ja lieden valtiattaria, vaan Venäjän tiedustelupalvelun agentteja. Da. Pitääkö sinun uskoa heti mitä kirjoitetaan, ilman mitään tulkintaa? Vain siksi, että uutisessa lukee jotain sinulle kovin mieleistä. Naurahdan hah, koska reagoit uutiseen täsmälleen kuten Putin on suunnitellut.

      • Anonyymi

        Ja sitten soluttautuvat ”hupakoiksi” ranskanletteineen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten soluttautuvat ”hupakoiksi” ranskanletteineen..

        Soluttautuminen ranskanleteillä tai ilman on mahdollista ihan minne vaan.


      • Anonyymi

        Putin on todella konservatiivinen ihminen. Tietysti hän toimii omien ihanteidensa mukaan. Kaikki eivät ole noin konservatiivisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin on todella konservatiivinen ihminen. Tietysti hän toimii omien ihanteidensa mukaan. Kaikki eivät ole noin konservatiivisia.

        Älä luule, että moinen koulu perustetaan P.n konservatiivisuuden vuoksi. Ei ei. Mieti nyt vähän edes itse. Suljettu tyttökoulu ja valtio maksaa kaiken. Vain täysisinisilmät luulevat, ettei koulutukseen liity mitään muuta kuin kokkailua ja meikkaamista. Ja että koulu on perustettu johtajan konservatiivisuuden vuoksi. Haha.


    • Anonyymi

      Venäjä on natsivaltio, joka vinouttaa ihmisiä fasistisiksi objekteiksi.

    • Anonyymi

      Muuta venäjälle. Tervemenoa.

    • Anonyymi

      Opetetaan pöytätavoille, maalaamaan ja ampumaan Kalasnikovilla.

    • Anonyymi

      Putin on viisas ja hyvä johtaja kansalleen.

    • Anonyymi

      Koska venäläiset naiset ovat AUTENTTISIA ja kasvatettu olemaan naisia eikä miehiä. Suomessa kun on ollut pitkään kaikki naisten oikeudet yhteiskunnassa ja ajetaan heidän etujaan niin heistä on kasvanut aikamoisia itsekkäitä lutkia. Mutta tyhmällä itsekkyydellä on aina omat seuraukset.

    • Anonyymi

      Loistavaa. Putin on kova jätkä ja pitää huolen, että naiset ovat niin kuin naisen kuuluukin. Miehen alapuolella ja siveellisiä ja naisellisiä käytökseltään.

      Suomeen tarvittaisiin ehdottomasti samanlaisia oppilaitoksia, joissa muokattaisiin oikeanlaisia naisia.

      Minä voisin tehdä listan mitä kaikkea naisen kuuluu olla.

    • Anonyymi

      Vain naisen ulkonäöllä on merkitystä ja venäjällä se tiedetäänkin hyvin. Venäjällä mies saa myös kurittaa naistaan ja se on perheen sisäinen asia.

      • Anonyymi

        Joillain suomalaisilla on vankka käsitys, että Venäjällä vain naisen ulkonäöllä on merkitystä. Se on kuitenkin väärä käsitys.

        Perheväkivalta on kyllä Venäjällä todella ja ikävän tavallista.


    • Nonii sais kyllä täällä ollaarmerian tilalla emäntä/isäntä koulu.

      • Olla armeijan


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe