Aihe

Ulosteen omistusoikeus

Anonyymi

Punaviinistä johtunut useamman päivän ummetus helpotti viimein ja kun juoksin etsimään kameraa, alkoi vessasta kuulua vaimon kiroilua ja päästyäni paikalle, tuon kirotun mokoman naisen sorkkimasta vessaharjalla pökälettäni.
Minulla on tapana puhtaasti terveyssyistä analysoida, tuoksutella ja kuvata ulosteeni, joten vaimon teko oli sitäkin katalampi.
Vaimo ei moitteilleni korvaansa lotkauttanut, vaan väitti omistusoikeuteni ulosteeseen päättyneen siinä vaiheessa kun se kosketti posliinia. Kehtasipa myös muistuttaa, että ulosteen pääsiallisesti muodostama, MINUN sulattamani ruoka ja juoma on hänen hankkimaansa, vaikka yhdessä on sovittu että vaimo käy töissä ja minä hoidan kodin ja taiteilen.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikesta sitä voikin saada riidan aikaseksi. Jäin vaan miettimään, että miksi sitä sillä harjalla tökittiin? Eikö normaalimpi nainen olis vetaissut pöntön ja sitten ehkä niitä pöntön reunoja putsaillut?

• Anonyymi

Taiteilijan kannattaa seuraavan kerran paskantaa housuunsa, niin saa omia tuotoksensa itselleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos Tohmajärvellä

En ole paikkakuntalainen joten jääköön arvailut tekijöistä sikseen, vaikka tiettyyn suuntaan ne on syytä yhdistääkin.. Poliisi sai lauantaina aamuyöl
      Tohmajärvi
      34
      2002