Naine, sä oot paksukainen

Anonyymi

En tykkää. Semmone inhottaa

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🤭 🤭 🤭 Oikein ihan vaan sivusta kysyn että ketä täällä kiinnostaa kenenkään paino indeksit edes asian vierestä tuskin kukaan on kiinnostunut kuinka paljon kukin painaa ei ainakaan meidän pöydän väelle ole mitään merkitystä paino vaan rehellisyys ja inhimillinen käytös on meidän pöydän tärkeät arvot eikä mitkään muut tollaset pienet asiat kuten jonkun painoa kukaan käy laskee vaan rehellinen käytös ja luottamuksen arvoinen ihminen on aina tervetullut mukaan meidän keskusteluissa mutta nykyisin meille suunnatut viestit täytyy merkitä hertan sydämen symboli kanssa jottei viestit mene muiden pöytien kanssa sekaisin.




      💕

      • Anonyymi

        Mua ei sun pöytäs ja typerät harhaiset jutut kiinnosta.
        Kunhan ilmaisin mielipiteeni!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei sun pöytäs ja typerät harhaiset jutut kiinnosta.
        Kunhan ilmaisin mielipiteeni!!

        Älä nyt noin ilkeästi tolle sano. Se on vain yksinäinen ihminen ja tykkää kirjoitella palstalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt noin ilkeästi tolle sano. Se on vain yksinäinen ihminen ja tykkää kirjoitella palstalle.

        Itse asiassa meidän pöydän ääressä kukaan ei ole yksinäinen eikä niin yksinkertainen että tänne huvikseen kirjoittaa mutta ei meitä haittaa vaikka kuinka mollataan meidän pöydän väkeä mutta yksinäiseksi meitä ei voi kukaan sanoa ei ainakaan minua kun mulla on naisia vaikkapa muille jakaa että se paino ei minun seurassa paljon vaikuta vaan ihan muut asiat merkitsee minulle kuin paino tai varallisuus tai koulutus noi on yhdentekevä kun minä suhteen jonkun kanssa haluun niin mä katson silloin muita asioita kuin joku paino. Mutta jos joku on seuraa vailla niin kyllähän taksu aina viihtyy naisten seurassa ja naiset viihtyy liiankin hyvin mun kanssa. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣






        💕


      • Anonyymi
        IKUISESTILUDEMINTAKIAINE kirjoitti:

        Itse asiassa meidän pöydän ääressä kukaan ei ole yksinäinen eikä niin yksinkertainen että tänne huvikseen kirjoittaa mutta ei meitä haittaa vaikka kuinka mollataan meidän pöydän väkeä mutta yksinäiseksi meitä ei voi kukaan sanoa ei ainakaan minua kun mulla on naisia vaikkapa muille jakaa että se paino ei minun seurassa paljon vaikuta vaan ihan muut asiat merkitsee minulle kuin paino tai varallisuus tai koulutus noi on yhdentekevä kun minä suhteen jonkun kanssa haluun niin mä katson silloin muita asioita kuin joku paino. Mutta jos joku on seuraa vailla niin kyllähän taksu aina viihtyy naisten seurassa ja naiset viihtyy liiankin hyvin mun kanssa. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣






        💕

        Osu ja upposi. Otan osaa yksinäisen sielun elämään ja toivon että saat oikeasti seuraa, ettei sinun sosiaalisuutesi ole palstalla keksimiesi hahmojen varassa.🙏


      • Anonyymi
        IKUISESTILUDEMINTAKIAINE kirjoitti:

        Itse asiassa meidän pöydän ääressä kukaan ei ole yksinäinen eikä niin yksinkertainen että tänne huvikseen kirjoittaa mutta ei meitä haittaa vaikka kuinka mollataan meidän pöydän väkeä mutta yksinäiseksi meitä ei voi kukaan sanoa ei ainakaan minua kun mulla on naisia vaikkapa muille jakaa että se paino ei minun seurassa paljon vaikuta vaan ihan muut asiat merkitsee minulle kuin paino tai varallisuus tai koulutus noi on yhdentekevä kun minä suhteen jonkun kanssa haluun niin mä katson silloin muita asioita kuin joku paino. Mutta jos joku on seuraa vailla niin kyllähän taksu aina viihtyy naisten seurassa ja naiset viihtyy liiankin hyvin mun kanssa. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣






        💕

        Vai semmoista peliä sitä pidetään. Höh sun kanssas. 💕


    • Anonyymi

      Iske joku 60-luvun twiggy nainen, saatpahan kunnon luupiiskan!

    • Anonyymi

      Nöf sitten vaan. Terkut sikalasta

      Terv. Possuneiti 🐖

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe