Alle kymmenen kertaa

Anonyymi

Nyt iski suru-ahdistus. Olen yli 30 jo parilla vuodella ja sänkykerrat voidaan laskea kahden käden sormilla. Kaikenlisäksi ne ovat miltei saman kanssa.

Kamala häpeä, olen huonoimpia miehiä maailmassa.

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi teitte tämän minulle naiset? Miksi haluatte minun joutuvan häpeään ja vihaamaan epäonnistumisiani? Sydämetön teko.

    • Anonyymi

      Olet huono juomaan viinaa ja käymään baareissa. Viinaa juovien miesten sänkykerrat naisten kanssa lasketaan sadoissa. Itse olin saanut jo 3 naista alle 18 vuotiaana ja sänkykerrat oli sadoissa. Join nuorena viinaa kavereitten kanssa niin tutustuin tyttöihin ja aloin seurustelemaan nuorena. Viinaa juomalla naisiin tutustuu ja sänkyyn pääsee helpoiten.

      T viinamies

      • Pitäiskö opetella, vaikka tanssimaan huomiota herättävästi? Siististi pukeutuva ja kivalla sopusuhtaisella kropalla saa huomiota selvinpäinkin?

        https://youtu.be/yvhpJSNjEtY

        Luulis tyttöjen kiinnostuvan...


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Pitäiskö opetella, vaikka tanssimaan huomiota herättävästi? Siististi pukeutuva ja kivalla sopusuhtaisella kropalla saa huomiota selvinpäinkin?

        https://youtu.be/yvhpJSNjEtY

        Luulis tyttöjen kiinnostuvan...

        Viinamiehet myös hakee naisia tanssimaan ja niin naisiin voi tutustua.

        T viinamies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viinamiehet myös hakee naisia tanssimaan ja niin naisiin voi tutustua.

        T viinamies

        Osaako ne electroswingiä? :)

        https://youtu.be/5jtkwAbKyjM

        Tanssikengät jalkaan ja parketille! Mahtava liikuntamuotokin tanssiminen.. 👍

        Kyl meinaa pysyy sutjakkana ja mieli virkeenä.


    • Onhan toi nollaa enemmän.

      • No jos voisin lahjoittaa ne kaikki muutamat sadat kerrat fyysisesti miltään tuntumatonta seksiä teille saamattomille, lahjottaisin.

        Olen ollut parisuhteissa suht tiiviisti 16 vanhasta tänne pian 45 ja viimisen n. 11 vuoden aikana vasta on seksistä saatu muutakin iloa, kun emotionaalinen. Laskekaa siitä, ei se määrä vaan se laatu.


    • Anonyymi

      Paremminku mulla, vaik oon 20 vuotta susta. Älä masennus, ajattele niin et olet välttänyt monet s-taudit. Niitä jyllää tuolla yössä, jossa vaarat vaanii.

    • Anonyymi

      Toivossa, joka täyttää kriteerit, on hyvä elää!
      T.39,5-v. neitsyt

    • Anonyymi

      Oma vika, kun ajattelet noin.

    • Anonyymi

      Mieluummin tuollainen mies kuin sellainen joka on uittanut nakkiaan ties missä

      • Anonyymi

        Tuo on totta. Vähemmän on enemmän.


    • Anonyymi

      Vielähän sä ehdit. Mä ainakin arvostan muuta kuin runsasta nakin uittoa eri kohteisiin.

      • Anonyymi

        Miks matkit mun kommenttia. 🙄


    • Anonyymi

      Huorissakin ehtii käymään jo kymmenen kertaa alle parikymppisenä.
      Mut jos et tutustu naisiin niin ei voi tulla kokemuksia.

    • Anonyymi

      Mä puolestani en ymmärrä, miksi seksi on miehille niin valtava asia? Elämää suurempi, kaikkea muuta tärkeämpi. Seksin takia miehet hylkäävät lapsensa, menettävät rahansa, terveytensä. Joutuvat vaikka naurunalaiseksi, kunhan vaan saa sitä seksiä. Ilman seksiä mies ei koe olevansa edes ihminen.

      Täysin käsittämätöntä.

      • Anonyymi

        Seksi on tärkein asia maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi on tärkein asia maailmassa.

        MIKSI??


      • Anonyymi

        Perustuu ihan biologiaan. Läheisyyden puute johtaa miehellä ihan terveysongelmiin ja ennenaikaiseen kuolemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustuu ihan biologiaan. Läheisyyden puute johtaa miehellä ihan terveysongelmiin ja ennenaikaiseen kuolemaan.

        Läheisyys ja seksi on eri juttu kuin parisuhde.

        Miehillä parisuhteen puuttuminen saattaa johtaa hallitsemattomaan elämäntapaan ja terveysongelmiin, jos lähdetään siitä, että nainen parisuhteessa "paimentaa" miestä.

        Parisuhde, ja etenkin yhdessä asuminen huonontaa puolestaan naisen elämänlaatua. Etenkin jos lähdetään siitä, että mies on parisuhteessa "paimennettava".


      • Anonyymi

        Muista, että seksin takia miehet ovat myös saaneet lapsensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustuu ihan biologiaan. Läheisyyden puute johtaa miehellä ihan terveysongelmiin ja ennenaikaiseen kuolemaan.

        Läheisyys ja seksi on täysin eri asioita. Miehet luulee saavansa seksissä läheisyyttä, mutta sitä ei saa muutoin kuin jos naisella on oikeasti tunteita miestä kohtaan. Muutoin kyseessä on pelkkä mekaaninen pano ja sitähän suurin osa seksistä on. Siksi seksi on TÄYSIN yliarvostettua. Monet miehet ovat myös huonoja sängyssä eivätkä tyydytä naista edes pelkän panon tasolla.


    • Anonyymi

      Hakkaat siis monet miehet lähes kymmenellä kerralla.

    • Anonyymi

      sinkkuna puutteelle on ainakin selvä syy, kun pitkässä parisuhteessakin kärsitään puutteesta ainakin miehet,

    • Noh harmittaa kovin jo puolestasi.
      Tälle vuodelle olen jo kerennyt muutaman kerran mutta suihkussa 5-6 kertaa eli yksinkin on ihan kiva täyttää pahin puute.

      • Ikävä asia on jos liikaa harrastaa sitä miettii aika usein.


    • Anonyymi

      Höpöhöpö. Miksi sitä seksiä on väkisin saatava?? Seksi on kivaa silloin kun joku ihminen joka oikeasti kolahtaa ja kiehtoo eikä jonkun satunnaisen Jorman tai Lissun kanssa.

    • Anonyymi

      Tämä on juuri sitä p***aa jota yhteiskunta syöttää miehille. Et ole mitään jos et harrasta jatkuvasti seksiä ja kaada paljon naisia. Mutta oikeasti, ei monikaan järkevä nainen edes halua mitään panomiestä joka on ollut kaikkien naisten kanssa. En minä ainakaan halua. Kertoo miehestä sen ettei suhtaudu kovin vakavasti oikein mihinkään tai kehenkään.

    • Anonyymi

      Tuollainen on vähän kuin Point of View, kun jos yrittää tunkeytua luvattomasti toisen asuntoihin ja sitten yllättäen joku ase kuten Magnum Research osoittaa suoraan kallon ja silmiisi, että: kummat näistä poistamme ensimmäiseksi?

    • Anonyymi

      Jos juo viinaa baareissa, ei tutustu naisiin eikä silloin pääse seksiä harrastamaan.

      t viinamies

    • Anonyymi

      Älä laske. Miksi kiusaat itseäsi?

    • Anonyymi

      Mulla on kohta 50 vuotta ja seksiä ei varmaan paljoo enemmän kun alottajalla ja kaikki saman kanssa. Kymmeneen vuoteen ei seksiä yhtään. Olen siis täysin puhdas. Kuitenkin mulla on kaksi lasta ja hyvä työpaikka. Mitään ei puutu elämästä. Ei se määrä mitään merkitse, vaan laatu. Sen huomaa sillä hetkellä kun tulee lähtö.

      • Anonyymi

        Puhut asiaa.


    • Anonyymi

      Thaimaassa on tullut naitua noin 150 tyttöä.

      Otin aikoinaan harrastuksekseni seksiturismin, olen toki harrastanut sitä monessa muussakin maassa.

      • Anonyymi

        Kannattiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattiko?

        Kyllä, ilman muuta, se on hieno harrastus.

        Harmi ettei sitä nyt voi harrastaa näin korona aikana.


    • Anonyymi

      Miksi ap surkuttelet. Minäkin olen päälle 30 ja sänkykerrat ovat alle kymmenen. Ei minua haittaa se yhtään, en välitä siitä paskasta mitä yhteiskunta miehille syöttää, että pitäisi olla superkaataja. Lopeta sinäkin.

    • Anonyymi

      Panin 14 vuotiaana jo 100 kertaa. Naapurin tytön kanssa oli suhde joka kesti kolme vuotta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe