Lisääkö alkoholi naisten halua

Anonyymi

Tuntuu että kihloissa/naimissa olevat naiset antaa monet melko vähällä.

10

167

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi sitten syyttää humalatilaa eikä omaa moraalia

      • Anonyymi

        Moraalin voi unohtaa nykypäivänä, ei sitä ole politiikassakaan.


    • Anonyymi

      Toiset tarvii rohkaisuryyppyjä, et uskaltaa.

      • Anonyymi

        Tästä varmaan kyse. On ollut jo halua, mutta kännissä rohkaistuu.


    • Anonyymi

      Kyllä normaali nainen pitää haaransa kiinni eikä kaikille levittele.
      Toisille se tietysti on niin helppoa laittaa kännin piikkiin, voi sitten tehdä mukamas vaikka mitä.

      • Anonyymi

        Sanonta pitää paikkansa, alkoholi poistaa estoja. Olin naisvaltaisella työ paikalla ennen, näin sellaista mitä ei kaikki näe kun kyse pikkujouluista tai kesäjuhlista. Monet naimissa olevat rouvat petti eikä kaikki edes halunnut peitellä tapahtunutta. Joillekin tuli erojakin. Kesäjuhlien jälkeen löytyi jopa kortsuja alueelta. Joku sentään tajus suojautua.


    • Anonyymi

      Sehän on ihan fakta eikä mielipidekysymys, että alkoholi poistaa estoja, oli sitten varattu tai vapaa. Toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Omat rajat on hyvä tietää. Itse villiinnyn aina humalassa olin vapaa tai varattu, ja siksi juhliessa on pakko nykyään ottaa hillitysti.

      • Kaikki asiat ovat myös mielipidekysymyksiä.


    • Anonyymi

      Hyvä seura "Humaluttaa" varsinkin silloin kun aviosiippa ei ole lähyttyvillä.
      Pidättyvyys kysyy kyllä naiselta luonteen lujuutta.
      Yrittäjiä kyllä piisaa.

      • Anonyymi

        Itsekin tuota miettinyt monasti onko vaimo antanut vieraalle tai vieraille kosteiden öiden biletyshumussa. Vaimo ei ole mitekään tyrkyllä oleva mutta moni mies varmasti panis jos vaimo antais, ainakin nuorempana tuli näkemys et monet miehet katteli perään. Toisaalta kun joskus ollut puhetta pettämisestä vaimo sanoo et hän ei vieraita miehiä nai, yksi riittää siihen hommaan. Myöntää joskus kevyesti pussanneensa huppelissa ei muuta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe