Oletko taas palstalla

Anonyymi

Palstailemassa. Eikö löydy muita harrastuksia tai eikö löydy vaimoa jonka kanssa viettää romanttisia iltoja.
No ei se mitään voihan sitä elämää tuhlata näinkin sinkut palstalla.

39

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En mä ole täällä!

    • Anonyymi

      Jokainen tekee kuin parhaakseen näkee.

    • Palstalla palstailemassa siksi, ettei muuta sosiaalista elämää ole tällä hetkellä. Eli yksin elän elämättä pääosin kotini vankina, seuraten ikkunasta muiden touhuja, pystymättä liittymään mukaan. Ei johdu koronasta.

      • Anonyymi

        Eikö sun pitäny häipyä täältä palstalta? 😠
        Olet sairas


      • Wtf? Jos sä oot ludemi tai takiainen, niin voit ite painua sinne missä pippuri kasvaa, syyttelemästä toisia sellaisesta asiasta mihin nämä ovat syyttömiä.

        Mene vaan baariin ja paneskele kaikkien kanssa, ei sillä ole mulle mitään merkitystä. Enhän mä edes tunne sua.

        Minä olen ollut yksin ja sinkkuna vajaan kahden viikon päästä 11 vuotta, joten tietääkseni mulla ei ole kenenkään kanssa suhdetta.

        Tosin, jos väität että tiedät kuka mä olen, tiedät silloin myös missä asun. Joten tule vapaasti soittaan mun ovikelloo jos uskallat, sillä olen koko illan kotona. Muussa tapauksessa jätä mut rauhaan.


    • Luen tässä samalla, kun makkoilen sängyssä. Ei tänään jaksa hyppiä. Oli raskas päivä, etenkin henkisesti. Kurkkukin kipeä ja palelee..

      • Anonyymi

        Kiitos asiaketjun pilaamisesta. Saithan sentään jotain aikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos asiaketjun pilaamisesta. Saithan sentään jotain aikaan.

        😂👋😂


      • Anonyymi

        Kurkku kipeä ja palelee? Korona?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kurkku kipeä ja palelee? Korona?

        Ehkä. Vatsalaukkkin o kipeä, oksettava olo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kurkku kipeä ja palelee? Korona?

        Koronatestissä kävin tänään ja nyt kuulemma 2-4 vrk menee kotona odotellen vastauksia, mihkään ei saa lähteä ämpyilemään. Ei kyllä jaksaiskaan, sen verran paska olo on.

        Mikäpä tässä oksentelee väliin ja kirjoittelee palstalle väliin, mutta nyt menen nukkumaan. Pää särkee.


    • Anonyymi

      Hauskat kauppareissut ovat hyviä harrasteita, varsinkin nyt kun on eräs aika mielenkiintoinen myyjätyttö kaupassa jonka kanssa tulee juteltua kaikkia asioita rennosti.

      Mutta niin ehkä ihmisen tekee ulkonäön lisäksi kiinnostavaksi jos hän tietää jotain mitä itse ei tiedä ja kiinnostaisi tietää siitä asiasta :)

      Joku isäntä karvalakki päässä kuin mielensäpahoittaja nosti kaupan liukuhihnalle vajaan laatikon karjalan ööliä, 16 kpl ja sanoi: tämä on sopiva määrä yhdelle miehelle.

      • Tuumas että taitaa koko salkku olla liikaa yhdelle, kun riittää se vajaakin. Mikäs siinä, jokainen taaplaa tyylillään. 😂


    • Anonyymi

      No nyt on sopiva aika vähän surffata täällä.

      Vaimoa ei ole, eikä tule.

      Harrastuksia on ja pitkästä aikaa tänään kävin ulkojäälläkin lämimässä kiekkoa. Jos kelit jatkuu otollisina, vois käydä säännöllisesti jäillä.

      Palstailu on sopivaa ajanvietettä sopivasti nautittuna. Joten ällös suotta huolehdi.

    • Anonyymi

      Itselläni on aina paljon uusia ruoanlaittoideoita joita tulee kaupasta tuotteita tirkistellessä, nyt erilaiset sillit, Abba-sinappisilliä maistoin, nyt on sipulisilliä taita olla Boy-merkkistä, hyvää pientä suolaista maustetta pikkunaposteltavaan aina välillä.

      Maku muuttuu aina tunnista, sekunnista sekä päivästäkin toiseen, eihän kukaan nyt jaksa aina syödä koko loppuelämääkään samaa makaronimössöä, maku muuttuu, mielipidekin muuttuu, kuten musiikkimaku ja kuuloaisti sekä näkökykykin vanhetessa aina huononee...

    • Anonyymi

      Täällä ollaan! Kovelo kädessä!

      • Anonyymi

        Älä kerro siitä. En halua tietää 🤦🏽‍♀️


      • Heh,
        Humoristi.

        Varo ettei lipsahda toiseen käteen. :)


    • Anonyymi

      Katson areesta ville haapasalon ohjelmaa 30 päivää silkkitiellä.

      • Anonyymi

        30 päivää sillkitiellä samoissa silkkiboxereissa transsiperian junassa.


      • Anonyymi

        30 päivää Joensuun prismassa pääsemättä hallista ulos!


    • Anonyymi

      No ensinnäkin olen heteronainen, ei ole vaimoa. Ja tämä on Sinkut-palsta..Eli menepä Avioliitto-palstalle kyselemään.

      Ja mitäs itse täällä teet? Ei vissii ole vaimoa..

      • Anonyymi

        Sama. Mietin et pitääks naiselki, heterol, vaimo löytyä? Mä niin pal ihmettelisi et miten simmottis?


    • Anonyymi

      Satojen romanttisten iltojen jälkeen on hyvä välillä huilata.
      Romanttiset illat ovat helvetin kuluttavia, vesilaskukin nousee.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Ja öljy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja öljy.

        Sanoppa muuta, sitäkin kuluu ja vettä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoppa muuta, sitäkin kuluu ja vettä.

        AsianVierestä

        Kynttilät lyhenevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kynttilät lyhenevät.

        ...selkänikamatkin kuluvat.
        Sairaslomalle vielä joutuu.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...selkänikamatkin kuluvat.
        Sairaslomalle vielä joutuu.

        AsianVierestä

        Lanneranka lonksuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lanneranka lonksuu.

        Kyllä ekologisesti ajateltuna romantiikka tulisi kieltää lailla liian kuluttavana toimintana.
        Kulutusjuhlien sijaan suosittelisin 5 minuutin pikapanoa säästäen happea, pari sanaa ennen ja jälkeen.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ekologisesti ajateltuna romantiikka tulisi kieltää lailla liian kuluttavana toimintana.
        Kulutusjuhlien sijaan suosittelisin 5 minuutin pikapanoa säästäen happea, pari sanaa ennen ja jälkeen.

        AsianVierestä

        Save the world.

        AsianVierestä


    • Tänään kotona.

    • Anonyymi

      Hyvä huomautus. Ei kannata olla liikaa palstalla. Oikea elämä kutsuu!

    • Anonyymi

      Juu olen täällä koska ei ole muuta tekemistä. Ulos ei viitsi lähtee talvella.

    • Anonyymi

      Mitä sä täällä elämääsi tuhlaat? :D

    • Anonyymi

      Täällä olette koska olette yksinäisiä ettekä kelpaa naisille tai miehille.

      • Anonyymi

        Niin tekin.


    • Anonyymi

      Kyllä vaan, olet ja olit. :D

    • Anonyymi

      Naiset on nirsoja eikä ne halua tutustua. Ei ole tekemistä, ei ole töitä, ei ole kavereita, ei ole hrrastuksia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe