Nuori ulkomaalaismies käveli ilman maskia ja käsiä desinfioimatta suoraan paiastopisteeseen ottaen paljain käsin leivonnaisen kaapista. Ei ihme ettei tautia saada hallintaan kun näitä idiootteja on joka puolella. Eipä tehnyt mieli mennä ottamaan perjantai kahvileipää.
Paistopiste S-market
13
111
Vastaukset
- Anonyymi
Ja salmonella leviää käsien kautta!🤮🤮
- Anonyymi
Mistä tiedät että henkilö oli ulkomaalaismies. Taidat olla aivoton persu.
Lopetin paistopisteiden ja avonaisten salaattitarjoilujen käytön jo 10 vuotta sitten. Ajatuskin syömisen keräämisestä näistä oksettaa.- Anonyymi
Näkeehän nuo ulkonäöstä..
- Anonyymi
Sanoitko asiasta? Ei varmaan tätä palstaa ulkomaalaiset lueskele.
- Anonyymi
Sanoin niin että kaikki kuuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin niin että kaikki kuuli.
Kylĺä saijätkä outoja katseita
- Anonyymi
Pöllöjä ällöjä nuo tyypit🤮
- Anonyymi
Helv Mutak...........................!On se perkele näitten kans.
En tiedä onko aloitus totta. Jos on, niin kirjoittaisiko aloittaja jos suomalainen käyttyisi noin? Tuskin, koska kirjoituksia näistä näe. Välinpitämättömyys on arvokasta vain silloin jos sen tekee vihaamansa kohderyhmän edustaja.
Minä olen nähnyt suomalaisten tekevän ihan samaa.
Ovatko hekin mainitsemasi ihmisryhmien kaltaisia?- Anonyymi
landlord kirjoitti:
En tiedä onko aloitus totta. Jos on, niin kirjoittaisiko aloittaja jos suomalainen käyttyisi noin? Tuskin, koska kirjoituksia näistä näe. Välinpitämättömyys on arvokasta vain silloin jos sen tekee vihaamansa kohderyhmän edustaja.
Ovatko hekin mainitsemasi ihmisryhmien kaltaisia?Onko sinulla omia ajatuksia ollenkaan?
Vilkas mielikuvitus. - Anonyymi
landlord kirjoitti:
Ovatko hekin mainitsemasi ihmisryhmien kaltaisia?Ihan sama vaikka ois minkämaalainen,kirjoittaisin. Sinä ajattelet noin niin varmaan itse tekisit niin sitten.
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Ovatko hekin mainitsemasi ihmisryhmien kaltaisia?Kyllä on kanta ihmisissäkin porsaita. Eivät ajattele kuin itseään. Porsastelevat lounastarjoiluissa ja kauppojen itsepalvelu pisteissä. Kuulin, että eräs räkänokka oli ottanut omin käsin kurkkuja astiasta! Ja nyt nämä tyhmät, jotka levittelevät näitä kasvomaskeja ympäri katuja ja kauppojen ovenpieliä. Todella ärsyttävää sikailua!
- Anonyymi
En tiedä paistopisteestä mutta siivooja ajoi sentin etäisyydeltä lattianhoitokoneella. Ja kaupungin S-marketissa. Olisi vaan tullu vielä lähemmäs..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763407Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732171Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542117- 421998
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4091114Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 47903