että mies oli ajanut viime viikolla siltarummun yli ojaan. Hän oli sen nähnyt ja kuullut hirveän mekastamisen. Fordilla oli käynyt ylös nostamassa ja nyt kyseli miehen vointia! Eipä vaan mulle olla kotona kerrottu mitään. Mitä mies siinä salailee? Meillä on kauheasti näitä ongelmia ja vasta vuoden 8.päivä menossa. Kävin katsomassa sitten vaivihkaa autoa tallissa ja siitä puuttui kokonaan eturekisterikilpi ja puuttuvan nokkapellin tilalle mies oli kiinnittänyt moottorin suojaksi lumikolan nippusiteillä kahden puolen. Luuleeko se etten minä huomaa? Mikä tässä nyt on menossa?
Naapuri kertoi
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinäkö se teet noita aloituksia koko ajan 😂
Melkoinen alkuvuosi teillä sitten. 😅
Ei varmaan kovin luotettava tuo sun mies ole.
Käyttää luultavasti paljon alkoholia ja ehkä huumeitakin.
Ehkä pettääkin sua.
Melkoinen porsastelija 🙄😂- Anonyymi
Meillä on ollut harvinaisen kova tämä alkuvuosi, että anteeks teillekin joudun ehkä vähän vetämään happea kun kaikki energia menee tähän sekoiluun. Jossain mun on purkauduttava. Miehen kohdalla en halua ajatella sitä, mitä ja missä mutta no... kunhan nyt saatais kuntoon kun katsastus on elokuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on ollut harvinaisen kova tämä alkuvuosi, että anteeks teillekin joudun ehkä vähän vetämään happea kun kaikki energia menee tähän sekoiluun. Jossain mun on purkauduttava. Miehen kohdalla en halua ajatella sitä, mitä ja missä mutta no... kunhan nyt saatais kuntoon kun katsastus on elokuussa.
Miehen vai auton katsastus 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen vai auton katsastus 🤣
En arvannu, että tuore suhde muuttuu näin äkkiä raskaaks ja että kuvioihin tulee kiinapressut ja mun yleneminen töissä lykkääntyy kun pitää piilotella miestä ja millon mitäkin. Että kyllä mä ihmettelen itekin mistä mä tän miehen löysin. Mun vanhemmatkin läksi Madeiralle vaikkei olis saanu. Se anto tälle miehelle valoporon jouluna, mut sekin sit vietiin Madeiralle. Vaan mä jäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En arvannu, että tuore suhde muuttuu näin äkkiä raskaaks ja että kuvioihin tulee kiinapressut ja mun yleneminen töissä lykkääntyy kun pitää piilotella miestä ja millon mitäkin. Että kyllä mä ihmettelen itekin mistä mä tän miehen löysin. Mun vanhemmatkin läksi Madeiralle vaikkei olis saanu. Se anto tälle miehelle valoporon jouluna, mut sekin sit vietiin Madeiralle. Vaan mä jäin.
Ihan selvästi tosi rakkautta
Myötä ja vastamäessä 😅😂
- Anonyymi
Liian vauhdikas mies. Löytyikö netistä?
- Anonyymi
😄 hihihih...kumminpäin se lumikola on? 😁
- Anonyymi
Sitä kutsutaan omaksi tasoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749