Jos olisit suhteessa ja kumppanisi

Anonyymi

päättäisi lopettaa kaiken,

Millä sanoilla, miten haluaisit tulla jätetyksi?

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh, kai se on ihana sama kunhan muistaisi mainita asiasta ja kiva, jos vähän perustelujakin sitten vielä saisi.

      Osaisin alkaa etsimään huushollia minne muuttaa, vaikka alkuun asuisin varmaan landella vanehmmillani. Siellä on tilaa kaksion verran.

    • Anonyymi

      Ei tuollaisia mietitä etukäteen. 🙄
      Suhteen päättyminen on muutoinkin aina raskas kokemus, oli sitten jättäjä tai jätetty.

      • Anonyymi

        Jos siellä nyt joku miettii kumppaninsa jättämistä ja haluaisi pohtia miten loukkaa vähiten? Eikö tuollaista ole aivan hyvä tutkiskella itsekseen?

        Harkitsevat ihmiset tekevät raskaatkin ratkaisut harkitsemalla, jos siihen on vaan aikaa ja tilaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos siellä nyt joku miettii kumppaninsa jättämistä ja haluaisi pohtia miten loukkaa vähiten? Eikö tuollaista ole aivan hyvä tutkiskella itsekseen?

        Harkitsevat ihmiset tekevät raskaatkin ratkaisut harkitsemalla, jos siihen on vaan aikaa ja tilaisuus.

        Toki. Ei sellainen päätös hetkessä tapahdu.
        Kyllä sen sitten tietää kun se loppu on käsillä ja ne sanat vain tulee suusta kun sen hetki on. Näin ainakin itsellä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki. Ei sellainen päätös hetkessä tapahdu.
        Kyllä sen sitten tietää kun se loppu on käsillä ja ne sanat vain tulee suusta kun sen hetki on. Näin ainakin itsellä ollut.

        Kannattaa varmaan myös miettiä tuoko asian ilmi rauhallisessa keskustelutilanteessa vai odottaako että on tosissaan ärsyyntynyt ja sitten vain purskauttaa suustaan ulos sen jossain todella rumassa muodossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos siellä nyt joku miettii kumppaninsa jättämistä ja haluaisi pohtia miten loukkaa vähiten? Eikö tuollaista ole aivan hyvä tutkiskella itsekseen?

        Harkitsevat ihmiset tekevät raskaatkin ratkaisut harkitsemalla, jos siihen on vaan aikaa ja tilaisuus.

        Sinä mietit väärää asiaa!

        Jossain joku odottaa sinua ja sitä, miten hän sinuun rakastuisi, mutta sinä säälittävä olento mietit vielä, miten sinne pääsisi.

        No juoksemalla tietenkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä mietit väärää asiaa!

        Jossain joku odottaa sinua ja sitä, miten hän sinuun rakastuisi, mutta sinä säälittävä olento mietit vielä, miten sinne pääsisi.

        No juoksemalla tietenkin!

        Minun on turha miettiä noista kumpaakaan. Olen vahvasti parisuhteessa ja aion pysyäkin. Tähän suhteeseen on päädytty harkitusti, eikä tästä kevein perustein lähdetä.


    • Vaikka tekstarina "löysin paremman"
      Sitten parin tunnin päästä sama päivitys sosiaaliseen mediaan.

    • Anonyymi

      En rakasta sinua enää. Ei mitään ympäripyöreitä selityksiä, sellaisista vaikeampi päästä ylitse.

    • Anonyymi

      Eihän kukaan haluat tulla jätetyksi, eikä se jättäminenkään mitenkään kivaa ole. Kivuttomastikaan se ei käy, mutta jos onnistuu sanomaan rehellisesti mutta syyllistämättä ja päättäväisesti mutta lämmöllä, niin ehkä sellainen olisi "helpoin"?

      • Anonyymi

        Haluat on halua


    • Anonyymi

      Meillähän on yksiavioisuus onnikäsitys, joten sen mukaisesti kait: kulta, taivas kutsuu minua. Voi hyvin.

    • Anonyymi

      ”Tossa on 5 milj. Get lost fuck’n biatch”, ehkä jotenkin noin? Hahaha :D

      • Anonyymi

        Hys, nyt, Sofia.. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hys, nyt, Sofia.. :D

        Sori tsiigaa kättä.


    • Anonyymi

      Olet liian hyvä minulle.

    • Anonyymi

      En tiedä kuinka paljon sillä tavalla sitten loppupeleissä olis merkitystä. Sattuis se kuitenkin.

      En mä ainakaan mitää pitkää selvittelyä ja selittelyä haluais. Jos nyt sanois sen silleen asiallisesti kasvotusten. Tilanteesta riippuu, että haluaisko siinä ees mitään syitä tietääkään. Sitten vielä jos ne mahdolliset käytännön asiat sais nätisti sovittua, niin ei kai siinä muuta.

    • Hyvin selkeällä keskustelulla siitä, miksi suhde loppuu ja miksi toinen kokee ne asiat, joiden vuoksi miksi. Koska hiton usein tilanne on se, että sanotaan mm. tunne loppui, en jaksanut enää jne. jotka on yhtä kuin Alepan kauppakassi. Heikkolahjaisten selityksiä, kun kantti ei kestä selvittää asioita. Aikuisten oikeasti selvittää, kun aina on Tinder.

    • Anonyymi

      Se on moro, tää niinku häippäsee.

    • Anonyymi

      Rakastan ja jumaloin sinua, sori et en pystynyt tähän.

    • Ei enää siinä vaiheessa ole väliä. Parempi jos kavereina voitaisiin erota. Jotenkin nätisti vaan sanoo että "musta tuntuu että olisi parempi erota".

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe