Onkohan mulla korona

Anonyymi

Laitoin lihapulliin kaks ruokalusikallista pippuria 700 g jauhelihaan mutta lihapullissa ei ollut mitään makua. Ei maistunut pippuri yhtään ihan mauttomia olivat lihapullat.

26

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on poroa. Se ei niin kovasti maistukaan. Pane karpaloa.

    • Korona se sitten on. Karanteeniin.

      Noin 0,03 litraa pippuria 700 grammaan pitäisi kyllä maistua. Jos se nyt oli pippuria. Mutta eihän se oikeasti ollut. Et olisi laittanut noin paljon maistamatta ja maistoitko muka raakaa lihapullataikinaa?

      • Anonyymi

        Laitoin rouhittua mustaapippuria. Taikinaa laitetaan pippuria myös muiden aineiden lisäksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin rouhittua mustaapippuria. Taikinaa laitetaan pippuria myös muiden aineiden lisäksi.

        Ehkä rouhetta on sitten vähemmän ja sitä kaikkea ei maista. Mutta jauheena tuollainen määrä tekisi ruuasta sellaista myrkkyä, että ainakin multa jäisi syömättä.


      • Anonyymi

        Ei naudanjauheliha ole vaarallista raakana syötynä, tosin raakaa lihaa ei suositella syötäväksi, vaan liha on kypsennettävä.
        Tosin onhan ravintolassakin raakaa naudanjauhelihaa tarjolla Tartar pihvin muodossa.
        Netissä on yksi mies tubettaja, joka maistelee videolla erilaisia ruokia ja antaa niille arvosanan.
        Onpa testanut mustapippuriakin raakana ruokalusikallisen laittoi pippurirouhetta suuhun, mut ei se hyvää ollut.
        Mitä tulee raakaan lihaan, niin tuo tubettaja on syönyt raakaa naudan jauhelihaa suoraan paketista, mutta ei se tähän jäänyt.
        On syönyt myös raakaa kananjauhelijaa, hevosenjauhelihaa, karjalanpaistia, porsaan ohutleikettä ja ihan raakana.
        Eihän kananlihaa, eikä posdaanlihaa edes raakana saisi syödä, kun niistä voi saada jonkun trikiinin tai salmonellan pahimmassa tapauksessa.
        En olisi ikinä uskonut, että joku voi syödä lihaa raakana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei naudanjauheliha ole vaarallista raakana syötynä, tosin raakaa lihaa ei suositella syötäväksi, vaan liha on kypsennettävä.
        Tosin onhan ravintolassakin raakaa naudanjauhelihaa tarjolla Tartar pihvin muodossa.
        Netissä on yksi mies tubettaja, joka maistelee videolla erilaisia ruokia ja antaa niille arvosanan.
        Onpa testanut mustapippuriakin raakana ruokalusikallisen laittoi pippurirouhetta suuhun, mut ei se hyvää ollut.
        Mitä tulee raakaan lihaan, niin tuo tubettaja on syönyt raakaa naudan jauhelihaa suoraan paketista, mutta ei se tähän jäänyt.
        On syönyt myös raakaa kananjauhelijaa, hevosenjauhelihaa, karjalanpaistia, porsaan ohutleikettä ja ihan raakana.
        Eihän kananlihaa, eikä posdaanlihaa edes raakana saisi syödä, kun niistä voi saada jonkun trikiinin tai salmonellan pahimmassa tapauksessa.
        En olisi ikinä uskonut, että joku voi syödä lihaa raakana.

        Mä olen syönyt raakaa nautaa. En tartaria, vaan semmoinen ohueksi veistelty suikale, joita ladottu läjä lautaselle. On niillä joku nimikin, en muista mikä. Mutta oletin, että kovin moni ei mene maistamaan raakaa taikinaa, vaikka se ei vaarallista olekaan.

        Ja pihveistähän kysytään paistoaste. Kanasta ja possusta ei kysytä, vaan kypsäksi asti ihan oletuksena.


    • Anonyymi

      Tupakoitsijat eivät haista, eivätkä maista muutenkaan mitään. Olisit kokeillut habaneroa.

      • Anonyymi

        En ole koskaan polttanut.


    • Anonyymi

      Röökiä lisää! Tervaa keuhkoihin!

    • Anonyymi

      Pippurin pitää tulla Marokosta! Muut ovat valepippureita.

      • Anonyymi

        Pippurin kuuluu olla peräisin basaareista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pippurin kuuluu olla peräisin basaareista.

        Mulla on mausteet loppu. En oo päässy basaareihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on mausteet loppu. En oo päässy basaareihin

        Suolaa!


      • Anonyymi

        Valepippuri ei saa käyttää.


    • Kuulostaa siltä että kyseessä voisi olla korona. Nyt äkkiä koronatestiin.

      • Anonyymi

        Jäikö suola pois


    • Kuitenkin ruokahalu tallella? Ite en ole syönyt 3 päivään oikeen mitään, salaattia ja ihan vähän kanaa ja riisiä. Yksi desi per kumpaakin. Juonu vaan.

      Ei pysty syömään, oksettaa ja ei ole ruokahalua. Ainakin laihtuu.

      Testiin jos oireita tai epäilet altistumista.

    • Anonyymi

      Pistä sitä pippuria suoraan suuhun. Maistuuko sitten?

    • Anonyymi

      Älä laita suoraan suuhun. Kokeile maistatko sokerin maun. Jos maistat niin ei ole makuaisti mennyt.

    • Anonyymi

      Tuo tosiaan kuulostaa hyppykoronan ja nenä-ebolan risteymältä. Entisessä elämässäni sain mokoman taudin. Nyt uudestisyntymän jälkeen olen ollut varovaisempi ja käytän aina vartalon peittävää lateksipukua, sekä kaasunaamaria.

    • Kikherneet turvottaa mahaa...💨

    • Anonyymi

      Kloriittipulloa käsketään nuuhkaista, jos sitä ei haista, se on selvä koronaoire. Voi viedä nuoreltaki hajuaistin loppuiäksi.

    • Anonyymi

      Lihapulliin tulee pippuria ja basilikaa. Kyllä pitäisi maistaa pippuri jos kaks ruokalusikallista laittaa mustapippiria rouhittuna.

    • Anonyymi

      Kinder yllätyslihapulla ei ole vielä osunut haarukkaan...

      Olisit sekoittanut ne aineet keskenään.

      xLiner

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos mikään muukaan ruoka ei maistu miltään, mene koronatestiin.

      Ystävälläni oli korona lokakuussa. Ei ole makuaisti vieläkään takaisin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe