Aihe

Rahat on pelatunna taas kerran

Anonyymi

onneksi maanantaina saa laittaa ansiosidonnaisen hakemuksen sisään niin ei tarvitse kauaa rahattomana olla.

Vittu kun ei pysty lopettamaan pelaamista, kohta tulee viisi vuotta täyteen tuhoisaa pelaamista ja pahaa riippuvuutta, arviolta noin 70 tonnia mennyt ja lähes 30 tonnia oli ulosotossa, jotka onneksi sain maksettua. Ja viattomasta kolmenkympin kimpasta kaverin kanssa kaverin pelitililtä paffilla se lähti se lumipallo vierimään. Heti tuli voittoa monta sataa ja koukussa olin siltä istumalta ja sillä tiellä ollaan erittäin vahvasti edelleen. On siinä jumalauta twin spin pyörinyt.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se loppuisi kun sossutuet lopetettaisiin. Tämän maan liian hyvä sosiaaliturva mahdollistaa ongelmien jatkumisen. Addiktioita lähdetään hoitamaan vasta pakon edessä eli kun ei ole enää rahaa, kukaan ei lainaa ja jää kiinni rikoksista, joita on tehnyt rahan takia. Valitettavasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      357
      26549
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14276
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      336
      12021
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      99
      8937
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      569
      6119