Outo txt. Joku huijaus, ei liity sinkkuuteen

"Toimituksenne pidetään varastossamme maksamattomien postitusten takia. Tietoja täältä: 3ik.me/WTdzY"

Sieltä löytyy seuraavaa:


TOIMITUS ODOTTAA

Sinulla on odottava toimitus. Käytä ainutlaatuista seurantakoodiasi seurata ja vastaanottaa tuotetta.

Seurantakoodi
IPS174992003FI

-------------------------------------------------------------

Mikäs vitun huijaus tää nyt on olevinaan!?

79

1308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käypä kiltisti hakemassa. Ei ne turhia kirjottele tai tekstaile.

    • Anonyymi

      Nimenomaan huijaus, noista uutisoitiin joku aika sitten. Delete vaan.

      -flowersreally-

      • Joo, pari euroa pitäis kuulemma maksaa. Ei oo paljon, mut luultavasti tolla koitetaan kalastella mun tilinumeroa toi jotaan.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Joo, pari euroa pitäis kuulemma maksaa. Ei oo paljon, mut luultavasti tolla koitetaan kalastella mun tilinumeroa toi jotaan.

        Ei yritä.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Joo, pari euroa pitäis kuulemma maksaa. Ei oo paljon, mut luultavasti tolla koitetaan kalastella mun tilinumeroa toi jotaan.

        Onko vähän nyt turhaa pelkoa taas!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko vähän nyt turhaa pelkoa taas!

        Joka tapauksessa en ole tilannut mitään, joten miks mun pitäis siitä jotain maksaa.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Joka tapauksessa en ole tilannut mitään, joten miks mun pitäis siitä jotain maksaa.

        Jos joku laittaa sulle paketin niinku mullekin tuli. Mut ei sitten. Ei täältä kannata kysellä. Ei me sinkuissa tiedetä.


    • Anonyymi

      Kyllä se on just sulle se.

    • Ei oo ilmoitettu lähettäjää, enkä ole tilannut mitään. (Tai no joulukuussa tilasin eVilleltä yhen härpättimen, mut se oli kotimaan toimitus, jonka maksoin tilauksen yhteydessä ja se on tullut jo aikaa sitten perille.)

      • Anonyymi

        Voihan joku ystäväkin olla lähettänyt niinku mulle? Mä hain. Ihan oli oikea paketti.


      • Anonyymi

        Tuo on huijaus. Älä maksa, vaikka täällä jotkut nyt mitä koittaisi sanoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on huijaus. Älä maksa, vaikka täällä jotkut nyt mitä koittaisi sanoa.

        Täällä on yks, joka väitää mua pelonlietsojaks tai mikskä lie, kun laitoin tällasen aloituksen.
        Nimimerkki Valtakunta laittoi tähän hyvän videon vastaukseksi, mutta se, kuten suurin osa muistakin vastauksista on poistettu.

        Valtakunta, voisitko laittaa sen videon uudestaan!


    • Anonyymi

      Haha, huijaus. Tuollaisia tulee mun sähköpostiin. jos lähettelet jotain ja avelet tiliäsi niin se kaapataan.

      • Anonyymi

        En jaksa uskoa. Ihan musta kuulostaa turvalliselta. Kyllä toi on oikea lähetys. Se pitäs hakea jos viestiä tulee?


      • Anonyymi

        Turhaa pelottelua ja hysteriaa.


    • Anonyymi

      Tämä on automaattinen muistutus. Lähetyksesi JJFI4534******523 on edelleen noutamatta, nouto vain lokerokoodilla. Lähetyksen seuranta: (Tässä nettilinkki jota ilmeisesti haluttaisiin että klikkasin.)

      En ole klikannut enkä aio. Lähetyksen seurantakoodi on tuollainen niin kuin postillakin, ilmeisesti hämäyksen vuoksi. Tekstiviesti ei kuitenkaan ole tullut Postilta, vaan ...555 loppuisesta puhelinnumerosta.

      Aivan selvä kalasteluyritys. Tiedä sitten mitä kalastelevat. Tiedän kuitenkin että mitään ei ole tulossa minkään kuljetusfirman kautta.

      • Anonyymi

        No mitä sitten uliset? Anna olla.


      • Jees, mä vähän tsekkailin..

        Siinä arvotaan Apple iPhonea, tullimaksu pitäis kuulemma maksaa (kortin numeroa kaivataan) ni sit voi vasta osallistua arvontaan.
        Tollanen firma: https://haircareshopps.com/

        En osaa edes sanoa mistä numerosta toi viesti on tullut.

        Tilinumerokalastelua siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sitten uliset? Anna olla.

        Infoa muille järjellisille lukijoille.

        Sinä voit vaikka mennä kyselemään tuota pakettia postista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Infoa muille järjellisille lukijoille.

        Sinä voit vaikka mennä kyselemään tuota pakettia postista.

        Ei ole Postin toimitus, vaan IPS (International Parcel Service). Paketin sijaintia ei kerrota, vaan se toimitetaan kotiin jos annan heille tilinumeroni.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Ei ole Postin toimitus, vaan IPS (International Parcel Service). Paketin sijaintia ei kerrota, vaan se toimitetaan kotiin jos annan heille tilinumeroni.

        Juu,
        Kirjoitin tuosta omasta kalasteluyrityksestä, jonka seurantatunnus alkoi JJFI...

        Ja kuittailin vain tuolle, joka ulinasta valitta, vaikka ihan asiallista infoa välillä täälläkin koitetaan esittää.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Ei ole Postin toimitus, vaan IPS (International Parcel Service). Paketin sijaintia ei kerrota, vaan se toimitetaan kotiin jos annan heille tilinumeroni.

        No siis kuten sanottu, anna olla sitten!! Tämä ei edes kuulu sinkkuihin! Hysterian luontia yleisillä palstoilla.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Ei ole Postin toimitus, vaan IPS (International Parcel Service). Paketin sijaintia ei kerrota, vaan se toimitetaan kotiin jos annan heille tilinumeroni.

        Jätä se paketti sinne! Ja poista ne viestit! Ja sitten mene nukkumaan?


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Ei ole Postin toimitus, vaan IPS (International Parcel Service). Paketin sijaintia ei kerrota, vaan se toimitetaan kotiin jos annan heille tilinumeroni.

        Mulle tuli tekstari ja mä en klikannut mitään vaan menin postiin ja näytin viestin siellä ja sain sen paketin! Mut en sekoillu enkä hätäilly.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu,
        Kirjoitin tuosta omasta kalasteluyrityksestä, jonka seurantatunnus alkoi JJFI...

        Ja kuittailin vain tuolle, joka ulinasta valitta, vaikka ihan asiallista infoa välillä täälläkin koitetaan esittää.

        Sekoilkaa yhdessä ja katsokaa vaikka taroteista älkääkä hakeko yhtäkään pakettia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekoilkaa yhdessä ja katsokaa vaikka taroteista älkääkä hakeko yhtäkään pakettia.

        Opin jo Anneli Jäätteenmäeltä, että mitään ei kannata ottaa vastaan mitä ei ole tilannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opin jo Anneli Jäätteenmäeltä, että mitään ei kannata ottaa vastaan mitä ei ole tilannut.

        No mitä vielä? Kun olet näköjään varma ettei se sulle ole niin ole hyvä ja jätä se sinne! Älä hae! Älä ulise! Se ei ole sulle! Unohda.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siis kuten sanottu, anna olla sitten!! Tämä ei edes kuulu sinkkuihin! Hysterian luontia yleisillä palstoilla.

        Mitä ihmeen hysteriaa?


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Mitä ihmeen hysteriaa?

        No alkaa ”outo TXT. Joku huijaus”!


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Mitä ihmeen hysteriaa?

        Älä nyt sitten ikinä enää hae mitään pakettia, ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opin jo Anneli Jäätteenmäeltä, että mitään ei kannata ottaa vastaan mitä ei ole tilannut.

        Onko Anneli Jäätteenmäki tekemisissä postinkin kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt sitten ikinä enää hae mitään pakettia, ok?

        Kai mä nyt noudan paketit jotka olen tilannut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko Anneli Jäätteenmäki tekemisissä postinkin kanssa?

        Noinko lyhyt ihmisten muisti on?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Anneli_Jäätteenmäki#Pääministeriys_ja_Irak-vuoto
        "Jäätteenmäki syytti Lipposta Suomen liittämisestä maan linjausten vastaisesti Yhdysvaltojen Irakin miehitystä kannattaneiden valtioiden koalitioon. Väitteet perustuivat Jäätteenmäen hallussa olleisiin asiapapereihin (muun muassa WASB-050). Vaalit hävinneen SDP:n syytöksiä seuranneessa kohussa selvisi, että Jäätteenmäki oli saanut asiapaperit haltuunsa presidentin neuvonantajalta, Martti Manniselta. Jäätteenmäki kielsi tämän toistuvasti huolimatta päivittäin keräytyvistä todisteista. Jäätteenmäen valehtelu johti hänen eroonsa. Tapauksessa tuli kuuluisaksi hänen lausahduksensa: ”Puhun niin totta kuin osaan”.[9]"


    • Kollimaattori

      Vekkulia havaita, että sinkkupalstallakin on trolleja, jotka inttävät, ettei kyseessä olisi huijaus.

      No, kivat niille. Älä menetä rahojasi antamalla mitään tietojasi selkeään huijaukseen.

      • Anonyymi

        No täällä on järkeviä ihmisiä, jotka eivät lietso paniikkia joutavilla pelottelualoituksilla. Mitä siitä tulisi jos kaikki vouhottaisivat samalla tapaa kuin ap?


      • Anonyymi

        Jos on järkevä, niin miten se nyt on trolli? Siksikö ettei se ajatus sua miellyttänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No täällä on järkeviä ihmisiä, jotka eivät lietso paniikkia joutavilla pelottelualoituksilla. Mitä siitä tulisi jos kaikki vouhottaisivat samalla tapaa kuin ap?

        No, kivat sullekin! :D


      • Anonyymi

        Onpa nyt tietäjät. Kaikki on taas niin ”selkeää”. Hoh hoh...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa nyt tietäjät. Kaikki on taas niin ”selkeää”. Hoh hoh...

        Mitä enemmän hukkaan aikaanne, sitä vähemmän ehditte trollaamaan tyhmempiä! :D


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        No, kivat sullekin! :D

        No sä olet sitten tuo JustJust? Ole sitten. Kunhan sanoin mielipiteeni...


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Mitä enemmän hukkaan aikaanne, sitä vähemmän ehditte trollaamaan tyhmempiä! :D

        No mun porkkanakaroteenipillerit sitten tuli sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No täällä on järkeviä ihmisiä, jotka eivät lietso paniikkia joutavilla pelottelualoituksilla. Mitä siitä tulisi jos kaikki vouhottaisivat samalla tapaa kuin ap?

        Ihan vain kysyin. Mitään paniikkia en ole lietsonut.

        Tiedätkö, paniikinlietsojia ja on hyväuskoisia huijattavia hölmöjä.
        Ja sitten on meitä muita.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Ihan vain kysyin. Mitään paniikkia en ole lietsonut.

        Tiedätkö, paniikinlietsojia ja on hyväuskoisia huijattavia hölmöjä.
        Ja sitten on meitä muita.

        No kyllä mun sisko jo säikähti, että sille tullu samanlainen ja visko puhelinta ympäriinsä. :(
        Muut kirjoittaisi noista muille palstoille ei näille viihde.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Ihan vain kysyin. Mitään paniikkia en ole lietsonut.

        Tiedätkö, paniikinlietsojia ja on hyväuskoisia huijattavia hölmöjä.
        Ja sitten on meitä muita.

        Sä olet kyllä hätäilijä jos joku muu ryhmä sit pitää määrittää!


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Ihan vain kysyin. Mitään paniikkia en ole lietsonut.

        Tiedätkö, paniikinlietsojia ja on hyväuskoisia huijattavia hölmöjä.
        Ja sitten on meitä muita.

        Miksi muuten ylipäätään täältä sitä kysyit?


    • Anonyymi

      Taisit keksiä koko jutun.

      • Tuo huijaussivusto on tosiaan olemassa. Pitihän se varmistaa, ennen kuin rupeaa esittämään mitään tosiasioita. Kannattaa myös googlata international parcel service, antaa paljon tietoa loogiselle mielelle.

        Ilmiselvä huijaus.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Tuo huijaussivusto on tosiaan olemassa. Pitihän se varmistaa, ennen kuin rupeaa esittämään mitään tosiasioita. Kannattaa myös googlata international parcel service, antaa paljon tietoa loogiselle mielelle.

        Ilmiselvä huijaus.

        No daa! Yritä nyt hyvä kaveri lopettaa jo! Hysteria menee yli! Monestiko sen aiot toistaa? Näyttää siltä, että ette osaa käyttää postia ja asioida siellä niin kuin muut kansalaiset :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        No daa! Yritä nyt hyvä kaveri lopettaa jo! Hysteria menee yli! Monestiko sen aiot toistaa? Näyttää siltä, että ette osaa käyttää postia ja asioida siellä niin kuin muut kansalaiset :(

        Toistan niin pitkään kuin vain saan pidettyä trollia täällä, poissa pahanteosta muualla.

        Mistäs vielä keskusteltaisiin näin yön ratoksi?


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Toistan niin pitkään kuin vain saan pidettyä trollia täällä, poissa pahanteosta muualla.

        Mistäs vielä keskusteltaisiin näin yön ratoksi?

        Minä en ole trolli vaan ilmasen reippaasti mielipiteen tästä hässäköinnistä. Kevennän sun mieltä kun selvästi näen, että pakettihässäkkä jäi nyt painamaan.

        Jos vaikka vielä kerran haluat sanoa, että se oli huijaus...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole trolli vaan ilmasen reippaasti mielipiteen tästä hässäköinnistä. Kevennän sun mieltä kun selvästi näen, että pakettihässäkkä jäi nyt painamaan.

        Jos vaikka vielä kerran haluat sanoa, että se oli huijaus...

        No hyvä, anna mennä vaan paatoksella, tosiasioita tarkastamatta. Toki tiedän, ettet ole tuohon alkuperäiseen huijaukseen sinänsä syyllinen, mutta tietysti yrityksesi trollata kansalaista uskomaan ilmiselvään huijaukseen todistaa luonteestasi jotain.

        Minunkin täytyy jossain vaiheessa mennä nukkumaan. Pitää vain toivoa, että muutkin kansalaiset, myös ne herkkäuskoisemmat ehtivät koisaamaan ennen kuin tämä hedelmällinen keskustelutuokiomme tältä yöltä päättyy.

        Olisihan se ikävää päästää sinua riehumaan viattomien sielujen kustannuksella.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        No hyvä, anna mennä vaan paatoksella, tosiasioita tarkastamatta. Toki tiedän, ettet ole tuohon alkuperäiseen huijaukseen sinänsä syyllinen, mutta tietysti yrityksesi trollata kansalaista uskomaan ilmiselvään huijaukseen todistaa luonteestasi jotain.

        Minunkin täytyy jossain vaiheessa mennä nukkumaan. Pitää vain toivoa, että muutkin kansalaiset, myös ne herkkäuskoisemmat ehtivät koisaamaan ennen kuin tämä hedelmällinen keskustelutuokiomme tältä yöltä päättyy.

        Olisihan se ikävää päästää sinua riehumaan viattomien sielujen kustannuksella.

        Mitä sinä minua paketeistasi syyttelet! Pane puhelimesi jo kiinni! Se kertoo luonteestani sen etten ole hermoherkkä sätkijä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä minua paketeistasi syyttelet! Pane puhelimesi jo kiinni! Se kertoo luonteestani sen etten ole hermoherkkä sätkijä!

        Älä nyt hermostu. Taitaa tosin olla jo myöhäistä uudesta aloituksestasi päätellen.

        Siinähän sätkit sitten...


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Älä nyt hermostu. Taitaa tosin olla jo myöhäistä uudesta aloituksestasi päätellen.

        Siinähän sätkit sitten...

        Sun on aika mennä nukkumaan. Pane ikkunat ja ovet kiinni ettei koodia tule jostain rakosesta. :)


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Älä nyt hermostu. Taitaa tosin olla jo myöhäistä uudesta aloituksestasi päätellen.

        Siinähän sätkit sitten...

        Sulje myös telefaksi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun on aika mennä nukkumaan. Pane ikkunat ja ovet kiinni ettei koodia tule jostain rakosesta. :)

        Sätkiminen jatkuu.

        Hyvä. ; )


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Sätkiminen jatkuu.

        Hyvä. ; )

        Ja nurkassa sulla telefaksi koodaa numerosarjaa Skotlantiin ja ne lähettää sitten virvelivehkeet vaikket ole pyytänytkään, huh huh... :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja nurkassa sulla telefaksi koodaa numerosarjaa Skotlantiin ja ne lähettää sitten virvelivehkeet vaikket ole pyytänytkään, huh huh... :)

        Olet selvästi Wanhan liiton trolleja, kun kirjoittelet telefakseista. Pystyikö fakseillakin trollaamaan? No, tietysti pystyit! :D


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Olet selvästi Wanhan liiton trolleja, kun kirjoittelet telefakseista. Pystyikö fakseillakin trollaamaan? No, tietysti pystyit! :D

        Minä käytän yhä telefaksia. Siinä ole mitään vikaa.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Olet selvästi Wanhan liiton trolleja, kun kirjoittelet telefakseista. Pystyikö fakseillakin trollaamaan? No, tietysti pystyit! :D

        Ja kunhan ne tulee, me lähdetään sun kanssa kalaan. Järvellä hässäköinnit rauhoittuu. Olen hyvää seuraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No daa! Yritä nyt hyvä kaveri lopettaa jo! Hysteria menee yli! Monestiko sen aiot toistaa? Näyttää siltä, että ette osaa käyttää postia ja asioida siellä niin kuin muut kansalaiset :(

        "Näyttää siltä, että ette osaa käyttää postia ja asioida siellä niin kuin muut kansalaiset"

        Tuolla vaan ei ole mitään tekemistä Postin (Posti Group Oyj) kanssa, eikä IPS:ssä pysty edes asioimaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole trolli vaan ilmasen reippaasti mielipiteen tästä hässäköinnistä. Kevennän sun mieltä kun selvästi näen, että pakettihässäkkä jäi nyt painamaan.

        Jos vaikka vielä kerran haluat sanoa, että se oli huijaus...

        Voit seurata aloituksessa antamaani osoitetta ja tarkistaa mitä sieltä löytyy. Aika hassua, että sen takaa löydät seurantakoodinkin, ilman mitään salasanoja.

        Voit sitten halutessasi syöttää heille henkilö- ja tilitietosi ja käydä noutamassa kyseisen paketin mikäli sellaista on olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No daa! Yritä nyt hyvä kaveri lopettaa jo! Hysteria menee yli! Monestiko sen aiot toistaa? Näyttää siltä, että ette osaa käyttää postia ja asioida siellä niin kuin muut kansalaiset :(

        Aloittajan viestissähän ei ollut kyse postista.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Voit seurata aloituksessa antamaani osoitetta ja tarkistaa mitä sieltä löytyy. Aika hassua, että sen takaa löydät seurantakoodinkin, ilman mitään salasanoja.

        Voit sitten halutessasi syöttää heille henkilö- ja tilitietosi ja käydä noutamassa kyseisen paketin mikäli sellaista on olemassakaan.

        Olen hakenut jo omani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen hakenut jo omani.

        Absolut. Voitko näyttää toteen, vai pitääkö luottaa anonyymin luotettavaan sanaan?


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Absolut. Voitko näyttää toteen, vai pitääkö luottaa anonyymin luotettavaan sanaan?

        No mä sain finlaysonia postissa? Menikö joku väärin? Sain lahjan. Eikö olis saanu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä sain finlaysonia postissa? Menikö joku väärin? Sain lahjan. Eikö olis saanu?

        Meni se väärin ettet ole uskottava.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Meni se väärin ettet ole uskottava.

        No näissä mä nyt nukun pidit tai et. Postillahan on vielä asiamiespaikkoja. Noudon voi tehdä sieltäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No näissä mä nyt nukun pidit tai et. Postillahan on vielä asiamiespaikkoja. Noudon voi tehdä sieltäkin.

        Toi ei ollut Posti Oyj groupin kuljettama paketti (ja se on helppo tarkastaa osoitteesta), joten sitä ei voi noutaa Postista. Kysymys kuuluukin: miksi valehtelet!


      • Hyvinhän tämä aloitus sitten sopii Sinkut-palstalle, sillä tuon kautta voi näköjään kätevästi (ja tietämättään) liittyä kalliiseen mutta toimittomaan treffipalveluun.

        Kiitos youtubevideosta.


      • JustJust kirjoitti:

        Hyvinhän tämä aloitus sitten sopii Sinkut-palstalle, sillä tuon kautta voi näköjään kätevästi (ja tietämättään) liittyä kalliiseen mutta toimittomaan treffipalveluun.

        Kiitos youtubevideosta.

        Ole hyvä. 😁


      • valtakunta kirjoitti:

        Ole hyvä. 😁

        En tiedä mitä intressejä oli kommentoijilla joiden miedestä kaikkeen kannattaa vastata.

        Turha ainakaan ihmetellä, jos tahat häviää titiltä. Vai tuleeko ne heidän tilille.


    • Anonyymi

      Noita tollasia tulee aina joskus. Saattaa nuo upota sellasiin, jotka tilailee paljon eikä ole kärryillä tilauksistaan. Itellekin on tullu jokunen samankaltanen kokeilu.

    • Anonyymi

      Miksi etelä-pohjalainen tai olulainen mies on naisten kanssa niin huono seksisä, kertokaa syy?

    • Anonyymi

      Joo on huijaus! Sain ihan samanlaisen viestin tänään, avasin linkin ja oli ihan samanlaine! Älä vaan maksa ettet menetä mitään!

      • Ainakin kun tähän ketjuun vastattuja viestejä lukee, tietää ketkä noihin huijauksiin sortuu.
        Täällä on jo sanottu vainoharhaiseksi ihmistä, joka ei tuonne ilmoita tietojaan.


    • Anonyymi

      Jotain siinä taas pitäisi maksaa.

      Minulle tuli tekstiviestinä oikein, että lähetys on saapunut, maksa 1euroa. En maksanut. Monet onnettomat maksaa ja huijari saa ulkomailla kivan potin kerättyä itselleen.

    • Anonyymi

      Mullekkin tuli tommonen🤔🤔 just samalta ips:ltä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe