Kenelle palstalaiselle olet tehnyt alttarin

Anonyymi

Jossa on lehtileikkeitä ja kuvia hänestä koulun vuosikirjasta ja koulun valmistujaisseremonioista ja lisäksi kynttilöitä, symboleja ja valonauhoja?

-Flowersreally

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lillis2020lle. :)

JanKeikirj

• Anonyymi

Se on sellainen yhteinen alttari kaikille heille viisaille. Kyllä he ovat mielestäni sen ansainneet koska he ovat aina olleet oikeassa. Kuulostaa aika pieneltä mutta jos vuosia on aina oikeassa ja anonyymejä paljon viisaampi niin kyllä se pitkässä juoksussa kertoo että varsin täydellinen ihminen on silloin kyseessä.

• En kellekään, en palvo epäjumalia.

• Kuulostaa aika weirdolta touhulta.

• Anonyymi

Oispa aika siistiä nähdä, että joku oikein alttarin rakentas toiselle.

• Anonyymi

Jännitysversio tv-ohjelmasta: ensitreffit alttarilla olisi: Kuinka kuolin naimisiin mennessäni, Kuolema alttarilla.

• Anonyymi

No Seppo Mylliksestä tietenkin!

• Hänen jonka nimeä ei saa mainita.

• Anonyymi

Pönttöuunin valmistin. Sellaisen armeijan kamiina mallia.
      Tig hitsillä sen hitsin ja tulet laiton siihen. Kuumeni niin perskuleesti, että meni ihan oranssin punaiseksi koko Pönttöuuni, liikaa puita varmaan laitoin sisään.

• En kellekkään. Taino ml-palstalaisen kuvia löytyy kyllä seiniltä ja valokuvakansioista, lehtileikkeitä ja armeija sekä koulukuviakin. Sattuu olemaan puoliso, siksi. :)

Yhteinen kotikin saattaa jotain asiassa vaikuttaa. Heppu on ihan itse kuvansa kotiin kantanut. En ole minä keräillyt.

Ei mulla sentään niin paljon vipota, että kenenkään kuvia tms. keräilisin talteen. Kuvamuisti riittää.

• Kuka laittaa esille omia kuviaan? Aika creepyä.

• Palstakamu kirjoitti:

Kuka laittaa esille omia kuviaan? Aika creepyä.

Mitä omia kuviaan tarkoitat?

• Palstakamu kirjoitti:

Kuka laittaa esille omia kuviaan? Aika creepyä.

Meillä on perhekuvia muutama seinällä tauluksi teetettynä kehyksineen päivineen. Ei se ole creepyä. Sinä on tietysti koko meidän ydinperhe, isäkin, äitikin ja lapset. Olisin halunnut laittaa puolison pari vauvakuvaakin tai 1-2v. kuvaa näkyville, muttei antanut laittaa.

Söpö pojan pallero olis minusta voinut komeilla lipaston päällä kuvakansiossa. :)

• Anonyymi

Taannoin mainitsit tallentaneesi palstalta kuvia joita oli ollut esillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä vai??? En tasan. En ole tallentanut ainuttakaan muualle, kun verkkokalvoilleni. :)

LV:n profiilikuva mulla on vielä tallessa, mihän sen kuvan hälle muokkasinkin ja lähetin muokattuna emaililla liitteenä takas. :)

• JanK kirjoitti:

Minä vai??? En tasan. En ole tallentanut ainuttakaan muualle, kun verkkokalvoilleni. :)

LV:n profiilikuva mulla on vielä tallessa, mihän sen kuvan hälle muokkasinkin ja lähetin muokattuna emaililla liitteenä takas. :)

Tämä siis. Ei ole poistanut kuvaansa, muttei ole nimimerkki kyllä enää käytössä.

https://www.suomi24.fi/profiili/laskin..väärin

• Anonyymi kirjoitti:

Ja se Harmiksen leuka, se oli aijaa linkkinä selainhistoriassa silloin joskus. Sitäkään ei ole mulla tallessa, olen vaihtanut puhelintakin joten selainhistoriaakaan ei enää kuvan kohdalla ole saatavilla.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Ja se Harmiksen leuka, se oli aijaa linkkinä selainhistoriassa silloin joskus. Sitäkään ei ole mulla tallessa, olen vaihtanut puhelintakin joten selainhistoriaakaan ei enää kuvan kohdalla ole saatavilla.

Se oli otettu Suomenkuvalehdestä se leuka.

• Anonyymi kirjoitti:

Se oli otettu Suomenkuvalehdestä se leuka.

Selvä.

• Anonyymi

Karille.

• Anonyymi

Parta eli Bush on aina naisen merkki.

• Anonyymi

Karille on tehty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      72
      2698
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2672
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2322
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1619
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1475
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1270
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe