Voiko käydä niin

Anonyymi

Että olet hyvä seksissä? Kuka palstalainen on hyvä seksissä?

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      palstan neitsytpojat vastaa

      • Anonyymi

        JanK vastaa muut eivät tiedä. JanK tietää meneekö vastaukset oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JanK vastaa muut eivät tiedä. JanK tietää meneekö vastaukset oikein.

        Anonyymi ei tiedä.


    • Anonyymi

      En tiedä, mistä johtuu, mutta miehet ei suostu olemaan mulle yhden illan juttuja. Kun kerran miehen päästää sänkyyn, niin sitten ei ukosta pääse eroon enää millään.

      • Anonyymi

        Tosi rasittavaa! Tosta kyllä ärsyyntyy! Musta sulla on oikeus suuttua.


      • Anonyymi

        Noin siinä aina itsellänikin kävi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi rasittavaa! Tosta kyllä ärsyyntyy! Musta sulla on oikeus suuttua.

        Tästä on ollut se seuraus että mulla on ollut vaan pitkiä suhteita, ei yhtään yhden illan juttua. Miehet aina vakuuttaa, että meidät on tarkoitettu yhteen. Joskus vituttaa. Olis kiva olla joskus se huoleton bitch. Ehkä näin 50v. se vois jo alkaa pikkuhiljaa onnistua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä on ollut se seuraus että mulla on ollut vaan pitkiä suhteita, ei yhtään yhden illan juttua. Miehet aina vakuuttaa, että meidät on tarkoitettu yhteen. Joskus vituttaa. Olis kiva olla joskus se huoleton bitch. Ehkä näin 50v. se vois jo alkaa pikkuhiljaa onnistua :)

        Onnistut varmasti 50veenä, nuoremmat menee pitkiin suhteisiin, vanhat kertapanona.


    • Anonyymi

      Minä olen hyvä sängyssä, paras.

      • Anonyymi

        Mää olek turkkulaine.


    • Voi olla. Mä kun tykkään tuottaa mielihyvää enkä pelkää vaivannäköä ja uuden opettelua. :)

    • Anonyymi

      Seksi samaa sukupuolta olevan kanssa

      Unet, joissa seksiä harrastetaan samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa, ovat yleisempiä naisten kuin miesten keskuudessa. Tämä johtuu siitä, että usein naiset kaipaavat enemmän herkkyyttä ja aistillisuutta petipuuhiinsa. Toisen naisen läheisyys unessa viestii halusta tulla hellityksi ja hoivatuksi. Myös homoseksuaalit miehet saattavat uneksia ajoittain seksistä naisen kanssa juuri näistä syistä.

    • Anonyymi

      Mä tykkään munasta... kananmunasta...

    • Anonyymi

      Miten ollaan "hyviä seksissä"? Onko siihen olemassa joku kaava ja määritelmä?
      Entäs kun yksi tykkää yhdenlaisesta ja toinen toisenlaisesta? Tarkoittaako se sitä, että on oltava kaikkiruokainen, mikä tahansa käy?
      Itselläni on tiettyjä asioita joihin en missään tapauksessa suostu, olenko siis huono seksissä?

      • Anonyymi

        Mihin et suostu?


      • Anonyymi

        Hyvä seksissä on silloin kun osaa toteuttaa toisen toiveet. Ellei toinen, yleensä nainen..osaa eikä uskalla sanoa toiveitaan on huono seksissä.


      • Samidiesel
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin et suostu?

        Mä suostu kaikki käy :)


    • Anonyymi

      Jaa-a.. melko kokenut soolosekstailija ainakin olen. Sessio parhaimmillaan kestää yli tunnin. Tunnin kohdalla nestettä valuu sen verran runsaasti että ei jää epäselväksi mikä lopussa odottaa. Parin kanssa taas kiireetön nautinnon antaminen toiselle on etusijalla, ja lopulta itsekin tulee tyydytetyksi.

      • Anonyymi

        Mies?


    • Anonyymi

      Raha ja omaisuus tekee huonoksi seksissä, lerpauttaa pippelin siitä johtuu suuret erotilastot, reilusti yli puolet avioliitoista johtaa eroon.

      En usko että johtuu mistään Las Vegas -syndroomasta: eilen naimisiin, jo hääyönä erotaan.

    • Anonyymi

      Naiset on useimmiten halunneet uudestaan seksiä kanssani. Olen siis hyvä eikä muijakaan ole valittanut koska on 10 vuotta ollut minun kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7907
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1734
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      60
      1006
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      190
      928
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe