Aihe

Voiko käydä niin

Anonyymi

Että olet hyvä seksissä? Kuka palstalainen on hyvä seksissä?

21

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

palstan neitsytpojat vastaa

• Anonyymi

JanK vastaa muut eivät tiedä. JanK tietää meneekö vastaukset oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JanK vastaa muut eivät tiedä. JanK tietää meneekö vastaukset oikein.

Anonyymi ei tiedä.

• Anonyymi

En tiedä, mistä johtuu, mutta miehet ei suostu olemaan mulle yhden illan juttuja. Kun kerran miehen päästää sänkyyn, niin sitten ei ukosta pääse eroon enää millään.

• Anonyymi

Tosi rasittavaa! Tosta kyllä ärsyyntyy! Musta sulla on oikeus suuttua.

• Anonyymi

Noin siinä aina itsellänikin kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi rasittavaa! Tosta kyllä ärsyyntyy! Musta sulla on oikeus suuttua.

Tästä on ollut se seuraus että mulla on ollut vaan pitkiä suhteita, ei yhtään yhden illan juttua. Miehet aina vakuuttaa, että meidät on tarkoitettu yhteen. Joskus vituttaa. Olis kiva olla joskus se huoleton bitch. Ehkä näin 50v. se vois jo alkaa pikkuhiljaa onnistua :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on ollut se seuraus että mulla on ollut vaan pitkiä suhteita, ei yhtään yhden illan juttua. Miehet aina vakuuttaa, että meidät on tarkoitettu yhteen. Joskus vituttaa. Olis kiva olla joskus se huoleton bitch. Ehkä näin 50v. se vois jo alkaa pikkuhiljaa onnistua :)

Onnistut varmasti 50veenä, nuoremmat menee pitkiin suhteisiin, vanhat kertapanona.

• Anonyymi

Minä olen hyvä sängyssä, paras.

• Anonyymi

Mää olek turkkulaine.

• Voi olla. Mä kun tykkään tuottaa mielihyvää enkä pelkää vaivannäköä ja uuden opettelua. :)

• Anonyymi

Seksi samaa sukupuolta olevan kanssa

Unet, joissa seksiä harrastetaan samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa, ovat yleisempiä naisten kuin miesten keskuudessa. Tämä johtuu siitä, että usein naiset kaipaavat enemmän herkkyyttä ja aistillisuutta petipuuhiinsa. Toisen naisen läheisyys unessa viestii halusta tulla hellityksi ja hoivatuksi. Myös homoseksuaalit miehet saattavat uneksia ajoittain seksistä naisen kanssa juuri näistä syistä.

• Anonyymi

Mä tykkään munasta... kananmunasta...

• Anonyymi

Miten ollaan "hyviä seksissä"? Onko siihen olemassa joku kaava ja määritelmä?
      Entäs kun yksi tykkää yhdenlaisesta ja toinen toisenlaisesta? Tarkoittaako se sitä, että on oltava kaikkiruokainen, mikä tahansa käy?
      Itselläni on tiettyjä asioita joihin en missään tapauksessa suostu, olenko siis huono seksissä?

• Anonyymi

Mihin et suostu?

• Anonyymi

Hyvä seksissä on silloin kun osaa toteuttaa toisen toiveet. Ellei toinen, yleensä nainen..osaa eikä uskalla sanoa toiveitaan on huono seksissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mihin et suostu?

Mä suostu kaikki käy :)

• Anonyymi

Jaa-a.. melko kokenut soolosekstailija ainakin olen. Sessio parhaimmillaan kestää yli tunnin. Tunnin kohdalla nestettä valuu sen verran runsaasti että ei jää epäselväksi mikä lopussa odottaa. Parin kanssa taas kiireetön nautinnon antaminen toiselle on etusijalla, ja lopulta itsekin tulee tyydytetyksi.

• Anonyymi

Mies?

• Anonyymi

Raha ja omaisuus tekee huonoksi seksissä, lerpauttaa pippelin siitä johtuu suuret erotilastot, reilusti yli puolet avioliitoista johtaa eroon.

En usko että johtuu mistään Las Vegas -syndroomasta: eilen naimisiin, jo hääyönä erotaan.

• Anonyymi

Naiset on useimmiten halunneet uudestaan seksiä kanssani. Olen siis hyvä eikä muijakaan ole valittanut koska on 10 vuotta ollut minun kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      67
      9908
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      125
      5863
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      492
      5636
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      5308
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      17
      2836