PUNK on parasta musiikkia mitä ikinä on tehty!

34

60

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä erilainen samalta artistilta. https://www.youtube.com/watch?v=rd9TI4hPsjA

      Tää ny vaan tuli Strumbista mieleen. Persut ei kai oo sentään yhtä hulluja ku sverigedemokraadit jotka on kyllä jo aika lähellä Trumffin hulluutta. Elämme pelottavia aikoja ystävät hyvät.

    • Anonyymi

      Aika hauskoja juttuja kyllä on, joillain... oikeasti tuntuu että palstalla on aika paljon höpöttäviä tyttöjä, jotka eivät ole huumehörhö-poliiseja.

    • Anonyymi

      Minä tykkäsin Pellen jutuista kuin moottori tie on kuuma ja poliisimies aina todistajanaan valehtelee oikeudenkäynneissä.l.

      Pellen ja Andyn juttu oli joku aika hauska myös.

      • Mä tykkään älyttömästi pellestä. Sen tekstit on kolahtanut mulle aina.

        Ei tämä "kenen joukoissa seisot" musta kerro mistään vasemmistosta, vaan siitä et funtsit mitä mieltä oikeesti olet, ei siitä et mitä mieltä kaveris on.


        https://www.youtube.com/watch?v=OxDNeBRyAWM


      • Olin kymmenisen vuotta sitten hoidossa muutaman kuukauden. Siellä oli yks gimma, jonka kans mietittiin kysymystä et "ketä ihailet eniten". Oltiin molemmat et "mul on kaksi", muttei kehattu kertoo. No en oli Gendhi ja Pelle.
        Ei meitä tullu paria, eikä sitä mietittykään. Se oli hoitopaikka ja siellä mietittän asioita ja elämää. Di vet- Silti parasta terapiaa oli jutella muiden ihmisten kanssa. Hoitsut sai tulla juttelemaaan, ei siinä mitään, mut niitä ei tarvittu.


      • Anonyymi

        Palle Runqvististä juu niin sano maatalon emäntä.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Olin kymmenisen vuotta sitten hoidossa muutaman kuukauden. Siellä oli yks gimma, jonka kans mietittiin kysymystä et "ketä ihailet eniten". Oltiin molemmat et "mul on kaksi", muttei kehattu kertoo. No en oli Gendhi ja Pelle.
        Ei meitä tullu paria, eikä sitä mietittykään. Se oli hoitopaikka ja siellä mietittän asioita ja elämää. Di vet- Silti parasta terapiaa oli jutella muiden ihmisten kanssa. Hoitsut sai tulla juttelemaaan, ei siinä mitään, mut niitä ei tarvittu.

        Joku latvakakkonen siis.

        Voisitko jättää tämän palstan muille kiitos? Muita palstoja on myös. Tsemppiä toipumiseen sulle. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku latvakakkonen siis.

        Voisitko jättää tämän palstan muille kiitos? Muita palstoja on myös. Tsemppiä toipumiseen sulle. :)

        Itse voisit mennä omahyväisyytesi kanssa vaikkapa käymään ihan peilin edessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku latvakakkonen siis.

        Voisitko jättää tämän palstan muille kiitos? Muita palstoja on myös. Tsemppiä toipumiseen sulle. :)

        Samma på dej.
        Oot näköjään aktiivivieras kaikilla muillakin palstoilla. Melkein kaikkien viestien kirjoittaja joka palstalla on Anonyymi. Se on sitä kun on pakko kirjoittaa, muttei khtaa tunnustaa mitä on kirjoittanut.


    • Anonyymi

      Runk voitta punkin sata nolla nääs!!!!

      • Anonyymi

        Ja Palle Runqvist voittaa kaikki punkarit!


      • Mä jo pelkäsin et laitat jotain ihan kuraa.
        Ei sentään, tollasilla keikoilla on tultu oltua ja hienoja on ollu aina. Näissä mennään kuitenkin meno edellä. Joko tätä tai hiljaisuutta.


      • Anonyymi

        Kekään ei avaa sun linkkejäsi.


      • JustJust kirjoitti:

        Mä jo pelkäsin et laitat jotain ihan kuraa.
        Ei sentään, tollasilla keikoilla on tultu oltua ja hienoja on ollu aina. Näissä mennään kuitenkin meno edellä. Joko tätä tai hiljaisuutta.

        On toi ny silti aika skeidaa, ainakin jos tota pelkästään koko elämän kuuntelee/soittaa. Siis päivät pääåksytysten. Kuuntelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kekään ei avaa sun linkkejäsi.

        Jollet ois perussuomalainen, osaisit suomea.
        Minä ihan kantasuomalasena (jopa neljänneskolttana, jota te rotukriitikot varmaan halveksitte) avasin.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Mä jo pelkäsin et laitat jotain ihan kuraa.
        Ei sentään, tollasilla keikoilla on tultu oltua ja hienoja on ollu aina. Näissä mennään kuitenkin meno edellä. Joko tätä tai hiljaisuutta.

        Aleksi Laihon muistolle: https://www.youtube.com/watch?v=NpSR8MWHs_k


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kekään ei avaa sun linkkejäsi.

        Rakas eteläpohjanmaalainen (Lapualainen vai ääsjoelta?) lupuseni, toki sinulla on nyt vaikeaa, koska äitee ei enään ruoki ja isäkin patistaa töihin.

        Mutta ällös persulipoika huolehdi. Jonkin aikaa olet oikeissa töissä ja hommat omat sapuskasi niin persuilu pikkuhiljaa varisee sinustakin pois. Sitten on mukavampi hengittää ja olla.

        Tulet huomaamaan myös, ettei kaikkea uutta ja erikoista ole pakko vihata. Se myös vapauttaa asenteitasi. Pidän peukkuja, että sinustakin persulapsukainen tulee vielä ihminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aleksi Laihon muistolle: https://www.youtube.com/watch?v=NpSR8MWHs_k

        Mua ei metally juurikaan puhuttele, mutta kyllähän rehtejä kitarakunkkuja pitää aina kunnioittaa. Tässä kahdenkin muistolle samalla.

        Pete ja Jimi. Molemmat lähti 27v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas eteläpohjanmaalainen (Lapualainen vai ääsjoelta?) lupuseni, toki sinulla on nyt vaikeaa, koska äitee ei enään ruoki ja isäkin patistaa töihin.

        Mutta ällös persulipoika huolehdi. Jonkin aikaa olet oikeissa töissä ja hommat omat sapuskasi niin persuilu pikkuhiljaa varisee sinustakin pois. Sitten on mukavampi hengittää ja olla.

        Tulet huomaamaan myös, ettei kaikkea uutta ja erikoista ole pakko vihata. Se myös vapauttaa asenteitasi. Pidän peukkuja, että sinustakin persulapsukainen tulee vielä ihminen.

        Lapualaisuuteen en kyllä ole toimivaa parannusta.

        Itekin oon varttilapualainen ja varttikoltta. Persu en sentään ole. Joku roti se munkin elämässä pitää olla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • ...ja Sami Yaffa. Aivan loistava persoona ja soittaja.

        "somos un grupo de rock finlandés
        a se cuaenta años
        somos Pelle miljoona Oy"

        Yllättävän huonoa espanjaa toi puhuu kaikkien näiden vuosien jälkeen.


      • JustJust kirjoitti:

        ...ja Sami Yaffa. Aivan loistava persoona ja soittaja.

        "somos un grupo de rock finlandés
        a se cuaenta años
        somos Pelle miljoona Oy"

        Yllättävän huonoa espanjaa toi puhuu kaikkien näiden vuosien jälkeen.

        Lo siento, no "cuaenta" sino "cuorenta".


      • JustJust kirjoitti:

        Lo siento, no "cuaenta" sino "cuorenta".

        Ei helvetti miksen mä osaa kirjoittaa yhtä sanaa oikein: CUARENTA.
        Neljäkymmentä.


    • Anonyymi

      Tuo on kyllä aivan totta!!!

      - Sheena

    • Punk alkaa olemaan vanhusten musiikkia, samoin kuin rock. Hassua sinänsä kun kuvittelin joskus aikoinaan nuorison keksivän aina vaan rajumpia suuntauksia, mutta nykymusiikki tuntuu menevän vaan pehmeämmäksi.

      • Niin voisi luulla ihminen, joka ei tunne nuoria. Kyllä punk ja rock on edelleen nuorten suosiossa. Nää uudemmat ilmiöt on yleensä ohimeneviä.

        Monesti istuskelen nuorison lähettyvillä ja kuulen mitä musiikkia soittavat usb-kaiuttimistaan. Pitkälti tietysti räppi- ja teknoroskaa mutta aina sieltä tulee väliin hyviä rokkibiisejäkin.
        Ja jos ite pyydän heitä laittamaan jotain, niin kumman useesti tykkäävät siitä mitä pyydän.


      • Anonyymi

        Punkkia ja rokkia rajumpaa tai ainakaan parempaa musiikkia ei voi keksiä 🤩.

        En tiedä ketään yhtä monipuolista musiikkia kuuntelevaa kuin itseni. Samaan suuntaan on mennyt nuoriso. Harvalla on yksi tai kaksi genreä, joita vain kuuntelee.

        -Sheena


    • Anonyymi

      Joskus joo kun haukion suvun valheet paljastuvat Saulillekin hhh

      Mutta niin Pelle Miljoona oli muistaaksine joskus opettamassa rokkisäveliä pikkulapsille, jäin mieleen ;D

      • Juice sanoi hyvin rock-musiikista:

        Mitkä ihmeen kolme sointua? Eihän sointuja ole ku kaks ja niissäkin on puolet liikaa!

        En tiiä Pellen opettajuudesta muuta ku et taitaa olla koulutukseltaan kansakoulunopettaja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe