Aihe

Naiseni lopetti e pillereiden käytön salaa ja erosi

Anonyymi

Elikkä tilanne on näin naiseni oli jättänyt kuukausi tai kaksi sitten e pillereiden käytön antamatta minulle mitään vikkiä. Ja nyt sitten jätti minut. Onko tämä laillista? Miten toimin tunnen oloni tosi petetyksi.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rikoslaki.
      1 § (24.8.1990/769)

«Petos»

Joka, hankkiakseen itselleen tai toiselle oikeudetonta taloudellista hyötyä taikka toista vahingoittaakseen, erehdyttämällä tai erehdystä hyväksi käyttämällä saa toisen tekemään tai jättämään tekemättä jotakin ja siten aiheuttaa taloudellista vahinkoa erehtyneelle tai sille, jonka eduista tällä on ollut mahdollisuus määrätä, on tuomittava petoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Petoksesta tuomitaan myös se, joka 1 momentissa mainitussa tarkoituksessa dataa syöttämällä, muuttamalla, tuhoamalla tai poistamalla taikka tietojärjestelmän toimintaan muuten puuttumalla saa aikaan tietojenkäsittelyn lopputuloksen vääristymisen ja siten aiheuttaa toiselle taloudellista vahinkoa. (13.6.2003/514)

Yritys on rangaistava.

• Anonyymi

Onko tää taas jotain somepelleilyä, vai pyydätkö sä oikeasti apua?

Joku syö kehoa tuhoavia pillereitä?
      Ja - teillä ei vissiin kommunikointi pelannut olenkaan?
      Ollenkaan.

Ja sä - tunnet itsesi petetyksi?

• Anonyymi

Kyselin välillä onko unohtunut pillereitä. Esim
        Hänellä olisi ollut velvollisuus kertoa siitä minulle. Tilanne oli niin että minä en halunnut lapsia ja hän halusi, niimpä päätti sitten yrittää salaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyselin välillä onko unohtunut pillereitä. Esim
        Hänellä olisi ollut velvollisuus kertoa siitä minulle. Tilanne oli niin että minä en halunnut lapsia ja hän halusi, niimpä päätti sitten yrittää salaa

sinä laitat kumia kullin päälle tai katkaiset omat johtomesi.
        Etkä odota, että joku muu hoitaa ehkäisyn ja kantaa kaikki riskit.
        Onko kiva painaa paljaalla eikä huolen häivää.

Mitä kitiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      120
      5852
    2. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      4135
    3. Sofia muutti hotelliin ilmaiseksi

"Seiskan saamien tietojen mukaan kohukaunotar Sofia Belorf, 30, olisi muuttanut helsinkiläiseen luksushotelliin äskettäin. Seiskan saamien tietojen mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2222