Koulu-uinti

Anonyymi

Olen 6lk tyttö, jolla on kohta alkamassa koulu-uinnit. En osaa hyvin uida ja kuulemma meidän pitää siellä läpäistä 200m uintimatka ja jos sitä ei nyt läpäise niin se on sitten pakko ylä-asteella tai ei pääse peruskoulusta. En haluis sinne mennä, kun ihan kauheeta siellä puoli alasti koko luokan edessä yrittää uida vaikka vaan nolaisin itseni. Muutenkin jäänyt traumat, kun aina oon meinannut hukkua koulu-uinneissa. Ajattelin vaan kysyä, että voiko koulu tosiaan pakottaa siihen vai voiko vanhemmat vaan laittaa viestiä, että en ole sinne tulossa?🤷🏼‍♀️ Tai niinkun millä syyllä sinne ei voisi mennä?? Voiko sen jotenkin skipata niin, että kuitenkin peruskoulusta pääsee läpi? Voitteko kertoa omia kokemuksia tästä? AUTTAKAA!😰

2

936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No voit vaikka sanoo vanhemmille et ei tunnu hyvält ja oon tosi epä varma ja sit jos ei oo semmoset ymmärtäväiset vanhemmat nii voi vaik sanoo opelle tai laittaa viestii et "hei mul alko kuukautiset enkä haluu käyttää tamppoonei että voisinko jättää tällä kertaa väliin tai sit vaa unohtaa "vahingossa" uimakamat kotiin :D toivottavasti oli apuu vaik laitanki vähä myöhäs :DD jollekki täst on varmaa hyötyy ku niil on uintii

• Anonyymi

Niin no ainakin meidän paska liikka ope sanois näin "no jos ei ole uikkareita niin käy hakeen tiskiltä"
        Että kannattaa ottaa uikkarit mukaan mutta sanoa "unohtui uikkarit". Jos opettaja sanoo "no et sitten pääse uimaan" et mene uimaan jos taas opettaja sanoo "no käyppäs hakee tiskiltä" sano ettei ollut sun kokoa. No jos on niin kusinen ope että kysyy sun kokoa sano "no mitäs helvettiä se sinulle kuuluu" Jos nyt niin paska opettaja että käy tiskillä ja sanotaan että "meillä on kyllä aikalailla kaikkia kokoja" sitten vaan menet pukkareihin otat uikkarisi ja menet opettajat luokse "iloisena" sanoen "minä löysinkin omat uikkarini" sitten opettaja sanoo "no menes nyt äkkiä uimaan muu luokka on siellä jo" Varsinkin jos opettaja on eri sukupuolta voit hyvin viipyä suihkutiloissa pitkään mitäs se erisukupuolinen nyt sinne tulisi tonkimaan XD?Tällä saat tyylin 20-30min uintiajasta tuhlattua. Jos opettaja kysyy "mikä kesti" pyydä anteeksi ja mene uimaan. Oon kyllä pari vuotta myöhässä mutta toivotaan että joku tänne eksyy joskus :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2742
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2302
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2180
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1792
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1652
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1586
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      294
      1470
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    Aihe