olen yksinäinen 61v.kirjota jotain minulle.onko tänään mennyt hyvin?
tulisitko ystäväksi
13
63
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti sinulla on tämän koronan jälkeen onnea ja löydät ihmisiä joiden kanssa viettää aikaa. Tsemppiä ja haleja. Tänään on mennyt aika madellen. Päivät seuraavat toisiaan..
- Anonyymi
Ei ole olemassa mitään koronaa. Sinua on huijattu pahemman kerran!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään koronaa. Sinua on huijattu pahemman kerran!
Niinhän se yksikin höyrypää väitti ja kuinkas kävikään, sairastui itse koronaan ja lopulta menetti henkensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se yksikin höyrypää väitti ja kuinkas kävikään, sairastui itse koronaan ja lopulta menetti henkensä.
Lähde asiaan oli vähän niin ja näin. Vai hiljennettiinkö hänet murhaamalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähde asiaan oli vähän niin ja näin. Vai hiljennettiinkö hänet murhaamalla?
Aikamoinen salaliitto, jos miljoonia ihmisiä pystytään tappamaan ja väittämään, että he kuolivat koronaan.
- Anonyymi
Päivät alkavat pitenemään, on valoisampaakin - niinkauan kun lumi pysyy maassa.
Kannattaa mennä ulos valoisaan aikaan. Tarkeenhan sitä kun laittaa takkia takin päälle. Raikas ulkoilma aina vaikutta mieltä kohottavasti! (Ainakin omalla kohdallani)
Viimeiset kuukaudet ovat koetellet kaikkia kovin raskaasti, eri tavoin. Mutta kyllä me tästäkin selvitään. Aina on selvitty! Loppujen lopuksi, kun seuraa yleismaailmallista tilannetta , meillä Suomessa on kaikki paljon, paljon paremmin kuin monessa muussa maassa. - Anonyymi
Joo, nyt pitää ryhdistäytyy itsekunkin ja alkaa herään niin että ehtii valoisalla ulkoilla. Tänäänki oli tarkoitus, muttei ehtinyt. Siirtynyt tuo liikunta tuonne iltaan tässä syksyn mittaan. Mutta ihan rentoo ollu muuten, Pave Maijasta tuli tuossa youtubesta kuunneltuu, kun lähti pilvenreunalle soitteleen. Tuossa vielä yksi, vähän vanhempaa. https://youtu.be/7Z-ZN4_vlD8
- Anonyymi
Jotenkin tuo päivä vain "hurahtaa" ja huomaa vasta illalla että taas jäi se-ja-se aiottu asia tekemättä.
No, tuohon auttoi kynällä kirjoitettu aikataulu. Laitoin sen mangneetilla jääkaapin oveen. Oli pakko huomata.
Ei välttämättä se yksi suuri maata mullistava, vaan ne pienet tekemiset jotka saavat muutoksen ja hyvän mielen .
"yhdestä pisarasta joki syntyy"
- Anonyymi
Mihin sinulle voi kirjoittaa? terv. kuusvitonen
- Anonyymi
Minäkin kirjoittaisin. Katso, sinulla on jo kaksi kiinnostunutta. Rekisteröi vaikka ei niin tunnistettava sähköpostiosoite :)
- Anonyymi
Mitä sanot tällaisesta ystävästä: keskustellessamme niitänäitä hän reagoi usein minuun ikään kuin olisin huono ihminen, hän on hyvä, pyhä, minun asiani ovat ikään kuin vähemmän pyhiä...esim astrologian harrastukseni on hänen mielestään pöyristyttävä...mun henkiset asiat epäilyttää häntä,,,hän pukeutuu mustaan, se on hänestä upeeta, mun vaatetus on värikästä, sitä hän oudoksuu...mitä sanoisitte, minä olen mielestäni henkinen hyvinkin
- Anonyymi
En tiedä voiko tällaista sanoa ystävyydeksi, kun kertoessani jotain asiaa hän keksii siihen epämukavan jatkon, vaikka tilanne ei ole niin...esim mun yhteydet yläkertaan ovat hänen mielestään arveluttavia tyyliin miksi sä teet tuommoista...mulla nyt sattuu olemaan oma tyylini puhua puhua näistä asioista...
- Anonyymi
Et sä saa täältä, mitään ystävää!
On väärä palsta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768