Mjaa-a
Eiks tää ala olla jo aika vanhaa kamaa?
Pakko panna kiertoon.
(hirn)
https://www.youtube.com/watch?v=D7ztZ_qhx5Q
Mun mielestä ei tarvitse olla niin ship shape kunhan paikat toimii
12
57
Vastaukset
- Anonyymi
No ei kyllä hassumpaa.
Pitää ihan säätää rollaattori uusiin kuoseihin ja heitellä ylimääräiset muovipussit pois.
Tuunata
(naurua)- Anonyymi
Mä en niin kuin käsitä tätä yhtälöä, jossa naiset ymmärtävät rytmin sen sisäisenä ideana, ja ovat sitä, mutta kundit vain hinkkaavat rollaattoreitaan ja näpräävät salaa kaverin pirikelloa hihitellen kuin pikkuneidit.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en niin kuin käsitä tätä yhtälöä, jossa naiset ymmärtävät rytmin sen sisäisenä ideana, ja ovat sitä, mutta kundit vain hinkkaavat rollaattoreitaan ja näpräävät salaa kaverin pirikelloa hihitellen kuin pikkuneidit.
(hihitystä)Olen juuri pumppaamassa ilmaa rollaattorini renkaisiin.
Paljonko painetta pitää laittaa?
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juuri pumppaamassa ilmaa rollaattorini renkaisiin.
Paljonko painetta pitää laittaa?
(hihitystä)Vanhana rollaattoristina sanon 80 psi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(hihitystä)Hyvä se on että sinullakin vielä riittää asioita pohdittavaksi.
Laita sittenkin 90 psi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhana rollaattoristina sanon 80 psi.
Liian myöhään.
Tuli jo kumit silmille ja tärykalvot meni.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian myöhään.
Tuli jo kumit silmille ja tärykalvot meni.
(hirn)Kuulolaitetta sitten vaan isommalle.
- Anonyymi
Voidaanko sanoa että paikat toimii, jos naisella ei enää kostu muu kuin suu?
- Anonyymi
Mjaa-a
Tuo oli kiperä kysymys. Tuumailen vastaustani hetken.
Mikä se hauska sana oli?
Vatuloin sitä
(hirn)
Hae apua Pönttis.
- Anonyymi
Huomenna täällä varmaan tarvittaisiin vaikka minkälaista apua, sillä lunta taitaa tulla ältsin pyltsisti.
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Huomenna täällä varmaan tarvittaisiin vaikka minkälaista apua, sillä lunta taitaa tulla ältsin pyltsisti.
(hihitystä)Siltä se vaikuttaakin. Et ole ihan kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353935Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1382545Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v822111Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen211670Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781636Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma601382Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791311- 671290
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 27661289Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen741266