Mjaa-a
Eiks tää ala olla jo aika vanhaa kamaa?
Pakko panna kiertoon.
(hirn)
https://www.youtube.com/watch?v=D7ztZ_qhx5Q
Mun mielestä ei tarvitse olla niin ship shape kunhan paikat toimii
12
63
Vastaukset
- Anonyymi
No ei kyllä hassumpaa.
Pitää ihan säätää rollaattori uusiin kuoseihin ja heitellä ylimääräiset muovipussit pois.
Tuunata
(naurua)- Anonyymi
Mä en niin kuin käsitä tätä yhtälöä, jossa naiset ymmärtävät rytmin sen sisäisenä ideana, ja ovat sitä, mutta kundit vain hinkkaavat rollaattoreitaan ja näpräävät salaa kaverin pirikelloa hihitellen kuin pikkuneidit.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en niin kuin käsitä tätä yhtälöä, jossa naiset ymmärtävät rytmin sen sisäisenä ideana, ja ovat sitä, mutta kundit vain hinkkaavat rollaattoreitaan ja näpräävät salaa kaverin pirikelloa hihitellen kuin pikkuneidit.
(hihitystä)Olen juuri pumppaamassa ilmaa rollaattorini renkaisiin.
Paljonko painetta pitää laittaa?
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juuri pumppaamassa ilmaa rollaattorini renkaisiin.
Paljonko painetta pitää laittaa?
(hihitystä)Vanhana rollaattoristina sanon 80 psi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(hihitystä)Hyvä se on että sinullakin vielä riittää asioita pohdittavaksi.
Laita sittenkin 90 psi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhana rollaattoristina sanon 80 psi.
Liian myöhään.
Tuli jo kumit silmille ja tärykalvot meni.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian myöhään.
Tuli jo kumit silmille ja tärykalvot meni.
(hirn)Kuulolaitetta sitten vaan isommalle.
- Anonyymi
Voidaanko sanoa että paikat toimii, jos naisella ei enää kostu muu kuin suu?
- Anonyymi
Mjaa-a
Tuo oli kiperä kysymys. Tuumailen vastaustani hetken.
Mikä se hauska sana oli?
Vatuloin sitä
(hirn)
Hae apua Pönttis.
- Anonyymi
Huomenna täällä varmaan tarvittaisiin vaikka minkälaista apua, sillä lunta taitaa tulla ältsin pyltsisti.
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Huomenna täällä varmaan tarvittaisiin vaikka minkälaista apua, sillä lunta taitaa tulla ältsin pyltsisti.
(hihitystä)Siltä se vaikuttaakin. Et ole ihan kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855382Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423581Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612955Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin442173Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611926Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2881740- 471596
- 941412
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81312