En ikävöi miestäni

Anonyymi

Onko normaalia, että en ikävöi miestäni? Hän on nyt ollut reilun viikon pois, enkä ole tuntenut minkäänlaista ikävää. Hän on vielä monta viikkoa pois kotoa, mutta minua hämmästyttää että en tunne ikävää. Mistä tämä johtuu? Luulen ainakin rakastavani miestäni, mutta olisin luullut että minulle tulee ikävä?

13

2111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootko yksin kotona?

    • Anonyymi

      Ihan suht normaalilta toi musta kuulostaa. Oletko noin yleensä sen luontonen, että ikävöit? Ei kaikki ihmiset ole ikävästä räytyvää sorttia. Ainakin mulle toi sun kuvaamas on ihan normaali olotila, kun mies on reissussa. Ekan viikon voin olla jopa tosi tyytyväinen kun saan olla rauhassa ja tehdä omiani ilman, että tarvii huomioida toista jatkuvasti. Jonkulaista lomaa tai ehkä jopa hermolepoa. Mieheni on tosiaan välillä reissutöissä ja ulkomaankomennus kestä normaalisti pari - kolme viikkoa. Mulle se ikävän tunne alkaa iskeä vasta siellä muutamaa päivää ennen kun toinen viimein tulee kotiin. Kaks - kaks ja puol viikkoa menee ihan fine.

    • Anonyymi

      Ketä ikävöit sen sijaan?

      • Anonyymi

        Toista :)


    • Anonyymi

      Aivan normaalia! Kaikki eivät suinkaan ikävöi. Miksi ikävöidäkkään? Sieltähän se oma kulta tulee aikanaan kun saa hommansa hoidettua.
      On paljon pareja joissa jommankumman työ tai jms vaatii poissaoloa asuinpaikasta pidempiäkin aikoja. Jatkuvasti. Tuo on vain jokapäiväistä elämää!

    • Anonyymi

      No ole iloinen, ettei sinulla ole eroahdistusta, sitä voi olla aikuisellakin, jatkoa lapsuuden turvattomasta kiintymyssuhteesta ta ilmenee vasta aikuisena. Esim. Jatkuvaa soittelua poissaolevalle. Lemmikeillä tietenki, tuo Messiki on aika riippuvainen tuosta isännästään.https://youtu.be/ZdeJgyMALs8

    • Anonyymi

      Kuulostaa terveeltä ja tasapainoiselta.

    • Anonyymi

      Missä asutte?

    • Anonyymi

      Omasta mielestäni olet ihastunut toiseen. Ajattelet sitä toista nyt kun olet kotona yksin. Muuta en osaa sanoa. Kyllä tälläisiä tapauksia rittää. Toivostavasti menee ohi.

    • Anonyymi

      Miksi hän on poissa?

    • Anonyymi

      Luulo ei ole tiedon väärtti...kyllä mulle tulee ikävä vaimoa ja perhettä kun joudun olemaan poissa työn takia ja tämä on myös vastavuoroista.

    • Anonyymi

      Ex-muijan mielestä toi on ihan ok ja normi jutska. Tunnekylmyys ei oo sairaus. Jos jollekin jäi epäselväksi niin tyyppi oli maisteri. Fiksu.

      • Anonyymi

        Sain exältä aikoinaan haukkuja siitä että näytin surullista kun lähti ja ikävöin. No enpä ikävöi enää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe