Aihe

Tiistai päivän mietteitä, että onkohan tänään niin paljon lunta satanut ja jäänyt vielä

Anonyymi

Piha auraamatta tai jos on aurattu niin onkohan miten tarkasti aurattu ja tietysti just mun auton kohdalla ne isoimmat kinokset kun olen lähdössä peruuttaa pois parkista.

💕 🃏

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Taksa näyttää niin reippaalta, että voi aivan hyvin mennä auraa pihat, jotta florene pääsee kauppaa ja muihin menoihin 🤭🤭🤭🤭🤭🤭

💕 🃏

• Anonyymi

Kaisa, mä en ikinä ole tarvinnut miettiä sitä onko auton edessä lunta kun lähden liikkeelle ja sitä paitsi ludem on aina hoitanut niin tunnollisesti kaikki piha työt että eiköhän se josar huolehdi florencen puolesta sen auraamisen. Minä en kerkee kun olen juuri lähdössä liikenteeseen

💕 🃏

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      367
      4425
    2. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      3338
    3. Torppa Levillä

Mites se raskauspahoinvointi ??
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1812
    4. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      20
      1643