Aihe

VAROITUS: Huijaussovellus BetterMe - ateriasuunnitelma

Anonyymi

Jouduin BetterMe-sovellushuijjauksen uhriksi. Sovellus on ladattavissa apple-storesta. Luottokorttiani yritetään veloittaa nyt noin 10 euroa viikossa eikä palvelun tarjoa suostu vastaamaan yrityksiini perua palvelu. Sovelluksessa on "unsubscribe"-painike (eli peruuta-painike), mutta en onnistunut käyttämään sitä. Lisäksi saamani asiakastuen vastaukset ovat todennäköisesti automaattisia, mutta erittäin taidokkaasti tehtyjä. Kokemukseni mukaan firma pelaa aikaa, jolloin hyväuskoisilta saataisiin perittyä rahaa myös tulevista viikoista. Luin vasta tilauksen jälkeen verkosta , että lukuisat muut ihmiset ovat tehneet saman virheen. Ostotapahtuman yhteydessä saamani tieto oli harhaanjohtavaa. Kuvittelin tekeväni kertaoston, sillä missään ei ollut mainittu, että kyse on viikottain toistuvasta maksusta. Vasta pari päivää luottokorttitietojen antamisen jälkeen sain sähköpostiini tilausehdot, joissa lukee, että maksu tulee kerran kuussa. BetterMe sovelluksessa on ihan todellisia palveluja (ainakin ateriasuunnitelma), mutta ongelma piili kohdallani siinä, että tilauksen lopettaminen ei onnistu eikä tilauksen yhteydessä kerrottu minulle, että kyse on viikottaisesta maksusta. Jouduin sulkemaan luottokorttini ja tilaan nyt uuden. Pankistani kerrotiin, että luottokorttiani oli yritetty veloittaa, vaikka olin vaatinut viikottaisen tilauksen lopettamista ja vaikka olin saanut yritykseltä (nähtävästi juuri automaattisesti kirjoitetun) sähköpostin, jossa sanottiin, että veloituksia ei tehdä ilman asiakkaan suostumusta.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
        Kotimaiset julkkisjuorut
        108
        10076
      2. Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku

"Petteri Orpon joukkueen epäonni jatkuu – Elina Lepomäen vetäytyminen kova isku". https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/0c6c716d-c8eb-4c01-aaf7-3626832
        Maailman menoa
        83
        3538