Sitä kun auttaa lähimmäistään niin harvoin saa kiitosta. Vaikkakin joku saattaa ajatella että teot pieniä, mutta kyllä se kiitos kuuluu niistäkin. Ei vaan kuulu. Olisi kohteliasta kuulla ne vanhemmankin suusta. Onkohan sitä edes opetettu aikoinaan... No voin sanoa että minulle ei varta vasten opetettu, vaan kiitos ja anteeksi tulevat luonnostaan.
Kiittämättömyys vaiko jotain muuta
2
164
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltå. Ja vastavuoroisuus kunniaan, ettei aina yksi puolisesti olla apua pyytämässä, mutta jos itse tarttis, niin puheenaihe vaihtuu päivän säähän : (
- Anonyymi
Sen verran kommentoin, että jos autat vanhempaa ihmistä, esim. sun omaa isää/äitiä/mummoa/vaaria tms. lähisukulaista, niin ei hänen tarvitse kiitellä sinua joka teosta. Jokainen meistä on ollut lapsi ja nuori ja tarvinnut omien vanhempiensa apua monta vuotta silloin.
On kohtuutonta edes odottaa, että oma äiti tai isä hokisi kiitosta joka jutusta.
Näiden ihmisten auttamisessa, töiden pitää tulla sun sydämestä, ei pelkästä velvollisuudentunteesta.
Olisit onnellinen kun sinulla on läheisiä ihmisiä vielä elossa joita saat auttaa.
Jos avun saaja on täysin tuntematon ihminen sulle, silloin voi odottaa kiitosta vaikkapa vain siitä pelkästä oven avaamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031713- 701303
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2051289- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521029- 63981
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei16853- 42837