tehty kaikki mitä voi. Ootellaan. Jos ei kuulu mitään,sitten itketään vasta.
No nyt on sitten
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Montako vedätystä olet tehnyt?
- Anonyymi
Mitä saat tuollaisten viestien kirjoittamisesta tänne. Vedätystä.. Taidat viihtyä palstalla vääristä syistä.
- Anonyymi
Jos et saa toiselta vastavuoroisia tunteita, niin unohda koko juttu. Ei kannata tuhlata aikaa vääriin ihmisiin. Kiinnostunut ihminen tarttuu jokaiseen annettuun tilaisuuteen.
- Anonyymi
Voi sua reppanaa, jos ei vastakaikua tule, niin silloin et kiinnosta toista. Miehet haluaa niitä ykkösnaisia ja tuskin olit sellainen!
- Anonyymi
Taidat olla aika junnu, ku tuollaisia tänne kirjoittelet? Tämä m50 Onko paha mieli jostain vai miksi lähdet tolle linjalle?
- Anonyymi
Se odottelu ei muuta yhtään mitään oli asia mikä tahansa.
- Anonyymi
Käytin tavallaan viimeisen oljenkorren. Uskalsin, mulla ei ollu vaihtoehtoja. Enää ei muuta mitä voi tehdä. Suru puserossa ollu jo pitemmän aikaa. Tää on ollu muutenkin aika vaikea juttu.
Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652