Aihe

Homot munavarkaissa..

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mehua ja melankoliaa tai melatoniiniakin.

Joku joo aika vanhakin apteekkari-nainen sanoi joskus että; sinulla auttaa nämä
      mellit elio melatoniinit, joka on hyvä asia jos joutuisit käyttämään jotain
      vahvempia nukahdusjuttuja.

• Anonyymi

Mjoo

Heti kun avasin koneen, niin ajattelin että tänään on saitilla jotain päräyttävää.

Vieläkin tässä hihittelen.

(hihitystä)

• Anonyymi

Funtsikaa nyt itse jotain homoduoa pingviinivaltakunnassa:

Toinen kaveri sanoo sille misulle, että kato tonne.

Sitten misu kurkkaa nurkan taakse.

Tämän jälkeen seuraava homopingviini pyörittää munan misun alta ja lähtee lipettiin.

Misu istuu tyhjän päälle.

(hihitystä)

• Homopingut ovat kuulemma aika yleisiä, ja nykyään eläintarhojen hoitajat osaavat suhtautua niihin ja jopa antavat heille haudottavaa "oikeiden" vanhempien syystä tai toisesta hylkäämästä munasta.

Viime vuonna ainakin eräs homopari sai jälkikasvua, pienen tytön, josta huolehtivat molemmat hyvin.

• Anonyymi

Somaa

Tuliko pikkuisesta pingviinivaltakunnan pääministeri?

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Somaa

(hihitystä)

No, leikki sikseen

Mulla on kaveri, joka saa aivan tajuttomia kiksejä näistä BBC:n Antarktiksen luontokuvauksista, ja erityisesti siellä keisaripingiinien elämästä.

Todella outoa.

(naurua)

• Anonyymi kirjoitti:

Somaa

(hihitystä)

Kun vanhempina oli kaksi urosta, niin luultavasti tuli surinasussu, automekaanikko ja huoltokorjaamoiden sydäntensärkijä. ; )

• Anonyymi

Siitä puhe mistä puute.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      49
      8237
    2. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      482
      5562
    3. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      96
      4371
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4364
    5. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      175
      2770