Timotolkkeja chattaa ja deittailee

Anonyymi

Timo Tolkki jätti pitkäaikaisen tyttöystävänsä kirjeellä. Koska sanoo, ettei pysty puhumaan suorassa kontaktissa tälläisestä. Eron peruste on sitoutumiskammoisuus.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Ingrid-rakkaansa-kadottanut-Timo-Tolkki-ikavoi-kultaansa-Olen-kuullut-etta-han-asuu
Timo Tolkilla on todettu mielialahäiriö. Joka johtuu lapsuuden traumoista.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Muusikko-Timo-Tolkki-avoimena-mielenterveysongelmistaan-Kaikki-johtuu-lapsuudestani/1156552

Tälläinen ongelma varmasti vaikuttaa omalla tavallaan parisuhteissakin.
Itse olen tutustunut chatissa kahteen mieheen. Kolmanteen netin ulkopuolella. Kaikilla oli selvästi samanlainen häiriö. Joskaan kukaan heistä, ei tunnustanut, eikä tunnistanut itse ko. häiriötä. Eivätkä he olleet saaneet mitään diagnoosia.
Käytös oli kuitenkin kaikilla kolmella ihan samanlaista. Kaikilla oli ollut myös, lapsuudessaan ja nuoruudessaan traumaattisia kokemuksia. Ajan kuluessa aloin huomamaan heissä, ajoittaista poikkeavuutta "normaalikäytöksestä" Agressiivisuutta, negatiivisuutta ja lievää harhaisuutta jne.
Alkuun he olivat mukavia, jopa luotettavan oloisia. Suhteet heihin jatkuivat pitkään. Oli luotettavan oloista rakkautta ja kiintymystä. Suhde pysyi ennallaan, mitään uutta, tai poikkeavaa ei ollut tapahtunut. Ei mitään, mikä olisi aiheuttanut loittonemista näistä tunteista.

Mutta, sitten äkkiarvaamatta, he"pudottivat pommin" He vain ykskaks viestitse, ei suullisesti, ilmoittivat minulle haluavansa lopettaa suhteen. Olisi kuulemma pitänyt tehdä se jopa aiemmin. Mutta eivät vaan kehdanneet, tai saaneet sitä sanotuksi. Mitään varsinaista syytä ei lopettamiselle kuitenkaan oikein ollut.
Jotenkin vain selittelivät, etteivät ole sopivia suhteeseen. Pitkän suhteen lopettaminen tällä tavalla yllätti ja hämmensi minua. Siksi, koska he antoivat suhteen jatkua liian kauan. Esittivät kaiken olevan ennallaan ihan loppuun asti.
Tämä tuntui minusta hyvin kiusalliselta. Olin tietämättäni, kuin roikkunut ihmisissä, jotka halusivatkin minusta eroon.

Kyllä sitä alkuun ihmetteli ja mietti, että miksi ja mitä on tapahtunut?
En kuitenkaan osannut olla edes vihainen, enkä oikeastaan pettynytkään.
Olin ainoastaan yllättynyt, jopa järkyttynytkin, yht´äkkisestä muutoksesta suhteessa. Koska se ei aikaisemmin näissä miehissä näkynyt millään tavalla.
He olivat loppuun asti, kuten ennenkin. Tulin lopulta siihen tulokseen, että ihminen toimii näin vain siksi, jos hänellä on mielenterveysongelma. Ne miehet, joilla tälläistä ongelmaa ole, eivät yleensä toimi näin. Heistä alkaa näkyä jo ennakkoon, kun suhde ei enää kiinnosta. Joten heidän kanssaan ero ei yleensä tule yllätyksenä. He myös uskaltavat sanoa suoraan, milloin ei enää kiinnosta. Eivätkä roikota naista suhteessa, jonka haluavat lopettaa. Nyt olen jo ollut yli 10 vuotta suhteessa miehen kanssa, jolla ei ole mielenterveysongelmia. Uskallan luottaa, ettei tälläistä yllätyspommia enää putoa. Olisin näistä kolmesta miehestä saattanut saada pahan trauman ja menettää luottamukseni kaikkiin miehiin. Jos en olisi ottanut huomioon ja ymmärtänyt, etteivät he olleet ehjiä mieleltään.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitavat löytää täältäkin itsensä.

    • Luulin alkuviestin perusteella kirjoittajan olevan Harmis 😂

    • Anonyymi

      Löysivät toisen naisen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe