Sinusta! Olet ruma syylänaama. Oot tainnut lihoakin lisää 🤣
m-n
En koskaan pitänyt
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja naisen nimi niin saadaan päätökseen tämä asia
- Anonyymi
Sinä et tee sillä tiedolla mitään.
Tämä on anonyymipalsta. Ja nimiä ei kirjoiteta!
- Anonyymi
🤪😜😝 pidithän!
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Syylänaama???
Tiesin tämän, arvasin. Pidin sinua elämäni prinssinä, vaikka näytitkin sammakolta! - Anonyymi
Jollakin on mennyt joku tunteisiin. Ja ehkä poikittain sinne. Ulkonäölleen ei voi paljon tehdä, mutta mustasukkaisuus ja kateellisuus tekee ihmisestä aidosti ruman. Sisältä. Onnea valitsemallesi tielle.
- Anonyymi
Jaaha. 😅
- Anonyymi
Nykypäivänä se on vain plussaa, kun on jotenkin spesiaali ulkonäkö 😂😂😂
- Anonyymi
Ei haittaa, se olikin tiedossa
- Anonyymi
Tykkäsit kuitenkin. Nyt leikit täällä kovista, kun sun eka kunnon seksisuhde päättyi. Kyllä sun tilanteen kaikki lukijat ymmärtää. Toivottavasti löydät uuden kivan naisystävän ja muista laittaa pipo päähän kun menet ulos.
- Anonyymi
Tiedän tämän asian hyvin. Kiitos kun muistutit
- Anonyymi
Pitäisit pääsi kiinni, olet häpeäksi koko ihmiskunnalle. T: mies sivusta
- Anonyymi
Äläpäs nyt jeesustele. Katso peiliin, niin sitten voit hävetä!
Aloittajalta
- Anonyymi
Nostetaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656074- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692