Kittilässä kunnan ja kunnanhallituksessa yksi ilmetty Trump. Se suuttuu ja mököttää jos asiat ei mene niinkö hän päättää. Haalii kaikki ajatuksella mie mie. Korkeimmat luottamustoimet tietenki kuuluu kyseiselle Herralle. Arvaa kuka on kyseessä.
Kittiläläinen trump
7
760
Vastaukset
- Anonyymi
No sen näkee sitten huomenna,jos sinne asti elää paskattaako niin paljon enää.?
- Anonyymi
Jos lapsia ei aivopestä, he kehittyvät luonnollisesti ja vanhempana heistä tulee perussuomalaisten kannattajia. Perussuomalaisuus on luonnollinen olotila suomalaiselle ja siksi vasemmisto pelkää perussuomalaisuutta. Siihen ei tarvita propagandaa.
- Anonyymi
heh heh....joku saattaa tuonkin uskoa.
- Anonyymi
Jos kasvaa tynnyrissä eikä anneta tutustua muuhun maailmaan käy juuri noin. Mitään syytä olla ’suomalainen’ ei tällä hetkellä ole. Minä ainakin mieluummin olen maailmankansalainen, joka on sattunut syntymään ja kasvamaan Suomessa, hyvin koulutettuna ja siitä kiitollisena, mutta en aio alistua jonkun kyläpäällikön näkemykseen miten ’täällä tulee olla’.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kasvaa tynnyrissä eikä anneta tutustua muuhun maailmaan käy juuri noin. Mitään syytä olla ’suomalainen’ ei tällä hetkellä ole. Minä ainakin mieluummin olen maailmankansalainen, joka on sattunut syntymään ja kasvamaan Suomessa, hyvin koulutettuna ja siitä kiitollisena, mutta en aio alistua jonkun kyläpäällikön näkemykseen miten ’täällä tulee olla’.
Kommunistit ja vihiriät ovat juuri niitä Ns:kyläpääliköitä,niin ainakin kuvittelevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistit ja vihiriät ovat juuri niitä Ns:kyläpääliköitä,niin ainakin kuvittelevat.
Heh, siis ovat mielestäsi ns. kyläpäälliköitä vaikka niin itse kuvittelevat?? Oma ajattelu ja pohdinta tuossa kannanotossa ei nyt aivan tavoittanut L:n tasoa, mutta sehän riittää kun itse ymmärtää sen mitä kirjoittaa.
- Anonyymi
Miten uskallat kertoa tuollaisen totuuden ? Varo hieman ettet jää ??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1615247Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921771Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49995
- 66912
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23908- 21903
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122903Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873