Kittilässä kunnan ja kunnanhallituksessa yksi ilmetty Trump. Se suuttuu ja mököttää jos asiat ei mene niinkö hän päättää. Haalii kaikki ajatuksella mie mie. Korkeimmat luottamustoimet tietenki kuuluu kyseiselle Herralle. Arvaa kuka on kyseessä.
Kittiläläinen trump
7
669
Vastaukset
- Anonyymi
No sen näkee sitten huomenna,jos sinne asti elää paskattaako niin paljon enää.?
- Anonyymi
Jos lapsia ei aivopestä, he kehittyvät luonnollisesti ja vanhempana heistä tulee perussuomalaisten kannattajia. Perussuomalaisuus on luonnollinen olotila suomalaiselle ja siksi vasemmisto pelkää perussuomalaisuutta. Siihen ei tarvita propagandaa.
- Anonyymi
heh heh....joku saattaa tuonkin uskoa.
- Anonyymi
Jos kasvaa tynnyrissä eikä anneta tutustua muuhun maailmaan käy juuri noin. Mitään syytä olla ’suomalainen’ ei tällä hetkellä ole. Minä ainakin mieluummin olen maailmankansalainen, joka on sattunut syntymään ja kasvamaan Suomessa, hyvin koulutettuna ja siitä kiitollisena, mutta en aio alistua jonkun kyläpäällikön näkemykseen miten ’täällä tulee olla’.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kasvaa tynnyrissä eikä anneta tutustua muuhun maailmaan käy juuri noin. Mitään syytä olla ’suomalainen’ ei tällä hetkellä ole. Minä ainakin mieluummin olen maailmankansalainen, joka on sattunut syntymään ja kasvamaan Suomessa, hyvin koulutettuna ja siitä kiitollisena, mutta en aio alistua jonkun kyläpäällikön näkemykseen miten ’täällä tulee olla’.
Kommunistit ja vihiriät ovat juuri niitä Ns:kyläpääliköitä,niin ainakin kuvittelevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistit ja vihiriät ovat juuri niitä Ns:kyläpääliköitä,niin ainakin kuvittelevat.
Heh, siis ovat mielestäsi ns. kyläpäälliköitä vaikka niin itse kuvittelevat?? Oma ajattelu ja pohdinta tuossa kannanotossa ei nyt aivan tavoittanut L:n tasoa, mutta sehän riittää kun itse ymmärtää sen mitä kirjoittaa.
- Anonyymi
Miten uskallat kertoa tuollaisen totuuden ? Varo hieman ettet jää ??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999