En ikinä alkaisi parisuhteeseen miehen kanssa

Anonyymi

Joka olisi kanssani vain ulkonäön takia. Vain koska olisin kaunis ja hyvännäköinen... Näitä miehiä kyllä riittää joille riittää se että nainen on vain hyvännäköinen, ja sen kyllä huomaa miehestä että miksi ja mihin hän sinussa on ihastunut. Haluan miehen joka haluaa olla kanssani vielä kun olen vanhakin ja pitää minusta ihan yhtä paljon silloinkin, ellei enemmän. Mihinkään pinnallisiin suhteisiin en rupea. Haluan miehen joka ihastuu sieluuni ja persoonaani, joka näkee minut moniulotteisena ihmisenä ja kokonaisuutena. Suhteet jotka perustuvat pelkkään ulkonäköön päättyvät ennen pitkää huonosti.

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuolla logiikalla joka on erittäin hyvä, suurin osa naisista tuntee nyt piston sydämessään kun menevät ulkonäkö edellä suhteeseen.
      Miehen pituus, ulkonäkö, status ja niin edelleen.

    • Anonyymi

      Luulin olevani sellaisessa suhteessa pitkään. Totuus tuli silmille heti ekan fyysisen sairauden puhjettua, kun olisin tarvinnut puolisolta edes vähän tukea.

    • Anonyymi

      Kyllä pitää olla varsin kypsymätön ja naiivi ihminen joka tuollaisen kanssa lähtisi parisuhteeseen! Ei ainakaan tositarkoituksella ja mitään pitemmälle tähtäävää ajatellen.
      Leikkikaluksi käy kaunis ja ja komea ja upeasti kiiltävä katinkulta, mutta oikeaan syvempään ihmissuhteeseen vaaditaan niin paljon muuta. Nuorena ja levottomana sitä juostaan sen kiillon ja ja kimalleksun perässä, kypsästi ajatteleva aikuinen valitsee toisin. Ja jos ei, ei ole kasvanut aikuiseksi tunnetasolla.

      • Anonyymi

        Tee profiileja yli 40v miehenä deittisivuille, näet onko vanhemmat naiset päässeet ohi pintakiiltoasteesta.
        Eivät ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee profiileja yli 40v miehenä deittisivuille, näet onko vanhemmat naiset päässeet ohi pintakiiltoasteesta.
        Eivät ole.

        No, miehillehän siitä pintakiiltoasteesta pääseminen on täysin mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, miehillehän siitä pintakiiltoasteesta pääseminen on täysin mahdotonta.

        Niin pitää olla ne molemmat kohdillansa. Muu ei auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitää olla ne molemmat kohdillansa. Muu ei auta.

        Naisille kova paikkahan se on....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille kova paikkahan se on....

        Syntyy turhautuneisuutta ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syntyy turhautuneisuutta ym.

        Raadollisitaham se on siksi niin moni jää varjoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raadollisitaham se on siksi niin moni jää varjoon.

        Pitkä matka on kuljettava riippumaattomuuteen muista tekijöistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä matka on kuljettava riippumaattomuuteen muista tekijöistä.

        Life is life neitokainen Andien kulkija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Life is life neitokainen Andien kulkija.

        Andien mies Andien valtaajamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Andien mies Andien valtaajamies

        Andien mies Andien lentäjä


    • Anonyymi

      Olen kanssasi aivan samaa mieltä.

      On toki täysin normaalia, että ihmisestä näkee ensiksi sen ulkoisen olemuksen. Mitäpä muuta sitä muka voisi ensiksi nähdä? Toiset ihmiset kuitenkin siirtyvät nopeasti eteenpäin siitä pelkästä kuoresta. He siirtävät huomionsa siihen itse ihmiseen siellä kuoren sisällä. Jos ihminen siellä kuoren sisällä on viehättävä, niin ulkoinen alkaa menettää merkitystään.

      En sano, että pelkkään ulkoiseen keskittyminen olisi mitenkään väärin. Oletan, että se on osalle ihmisistä luonnollinen tapa toimia. Sellaisia ihmisiä on aina ollut. Eivät he ole vain tämän nykyhetken luomuksia. En oikeastaan usko, että heitä olisi edes yhtään sen enempää kuin aiemminkaan. Ehkä he ovat tässä hetkessä vain näkyvämpiä, kuin vaikkapa 50 vuotta sitten. Ulkokuoreen keskittyminen on tässä hetkessä taas sallitumpaa. Nämä jutut menevät aina sykleissä.

      Itse en kuitenkaan myöskään ikinä huolisi miestä, joka tykästyy vain ulkokuoreeni. En ole hyväksynyt, enkä tule hyväksimään. Voimakkaasti ulkonäkööni kohdistuvat kehut saavat minut heti varuilleen ko. miehen suhteen. Niitäkin kehuja on toki välillä ihan kiva saada, mutta ne eivät saa painottua liikaa. Minä kun en voi luvata, ettenkö joudu onnettomuuteen ylihuomenna ja saa vaikkapa vakavia palovammoja kasvoihini. En voi luvata, että minulta ei ikinä diagnosoida rintasyöpää. Enkä voi luvata, ettenkö koskaan vammaudu. Sen voin kuitenkin luvat, että tulen vanhenemaan tässä vuosien saatossa. En tee mitään kumppanilla, jonka suhteen voisin vaan odotella, että koska hän saa tarpeeksensa ja häipyy.

      • Todellakin, mainioita asioita nostit esiin, miettimisen arvoisia juttuja kelle vaan. 👍


    • Anonyymi

      Mehua ja melankoliaa ilta- sekä aamupalaksi.

    • Onhan se aika loukkauskin tavallaan, jos pelkän pinnan vuoksi ihmisen kanssa kulkee. Ainakin mun mielestä, kun ihmisessä on se henkinen puolikin joka haluaa tulla nähdyksi ja kohdatuksi.

      Noin ainakin parisuhdetta halutessaan ja siinä missä ulkoisesti vähemmänkin viehättävällä.

      Se henkinen puolihan meissä on se jonka kanssa ollaan vuorovaikutuksessa ja tekemisissä ihan jo näin, kun keskustellaan vaikka palstalla. Ajatukset, toiminta, kaikki perustuu sille henkiselle ihmiselle.

      Miksipä kenenkään pitäisikään suostua tai tyytyä olemaan esittelykapine tai vain kaunis objekti kenenkään mieliksi? Eri asia, jos itselle riittää olla esittelykapine ja koriste jota kuljetetaan ylpeänä pinnan vuoksi.

      • Anonyymi

        Onko sulla onnistunut parinvalinta..juttujesi mukaan ei ole. Siis pintakiiltoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla onnistunut parinvalinta..juttujesi mukaan ei ole. Siis pintakiiltoa?

        On se onnistunut, vaikka ei sellaista suhdetta olekaan missä ei jokin asia tai elämänvaihe voi tuntua haastavalta. En ole koskaan mennyt pintakiillon perässä, en koskaan. Olen liian henkinen tyyppi siihen.


      • JanK kirjoitti:

        On se onnistunut, vaikka ei sellaista suhdetta olekaan missä ei jokin asia tai elämänvaihe voi tuntua haastavalta. En ole koskaan mennyt pintakiillon perässä, en koskaan. Olen liian henkinen tyyppi siihen.

        Ja eihän omista kriiseistä voi kumppania syyttää. Tai parinvalinnan huonoutta, ihmisenä kun kasvaa ja muuttuu se pakosti vaikuttaa jotenkin myös siihen pariksi valittuun. Eikä aina suinkaan niin, kun unelmissa ja elokuvissa tapahtuu.


      • JanK kirjoitti:

        Ja eihän omista kriiseistä voi kumppania syyttää. Tai parinvalinnan huonoutta, ihmisenä kun kasvaa ja muuttuu se pakosti vaikuttaa jotenkin myös siihen pariksi valittuun. Eikä aina suinkaan niin, kun unelmissa ja elokuvissa tapahtuu.

        Mä en muutenkaan usko, että on olemassa yhtäkään suhdetta missä ei koskaan joudu puntaroimaan mitään tai näkemään vaivaa minkään asian eteen tai tekemään uusia valintoja sen hetkisten vallitsevien olosuhteiden ja muutosten mukaan. Tai etteikö mikään ikinä muutu alusta matkalla kohti the endiä.

        Sellainen suhde on fantasiaa, ei todellista missä kaikki menee sormia napsauttamalla sytymästä kuolemaan ja vieläpä nuoruudesta vanhuuteen asti. Ihan kaikissa suhteissa joudutaan asioiden ääreelle, joita pitää punnista uudelleen ja kenties muuttaa toimintatapoja ja asenteita. Tarkistetaan päivityksiä. Ja varsinkin pitkissä suhteissa.

        Käymään vaan ja näkemiin suhteet on ihan eri asia, kun suhteet joissa on aikomus elää läpi elämän.


      • JanK kirjoitti:

        Mä en muutenkaan usko, että on olemassa yhtäkään suhdetta missä ei koskaan joudu puntaroimaan mitään tai näkemään vaivaa minkään asian eteen tai tekemään uusia valintoja sen hetkisten vallitsevien olosuhteiden ja muutosten mukaan. Tai etteikö mikään ikinä muutu alusta matkalla kohti the endiä.

        Sellainen suhde on fantasiaa, ei todellista missä kaikki menee sormia napsauttamalla sytymästä kuolemaan ja vieläpä nuoruudesta vanhuuteen asti. Ihan kaikissa suhteissa joudutaan asioiden ääreelle, joita pitää punnista uudelleen ja kenties muuttaa toimintatapoja ja asenteita. Tarkistetaan päivityksiä. Ja varsinkin pitkissä suhteissa.

        Käymään vaan ja näkemiin suhteet on ihan eri asia, kun suhteet joissa on aikomus elää läpi elämän.

        Tarkistetaan päivityksiä. Ja varsinkin pitkissä suhteissa. Ja varsinkin intiimeissä suhteissa, missä on mukana delsuaalissus. Joka muuttuu läpi elämän. Ja toisella ehkä enempi, kun toisella.

        Nämä intiimit suhteet on aina haasteita, joista selvitään vain yhteistyöllä. Kivikot ja karikot.


      • JanK kirjoitti:

        Tarkistetaan päivityksiä. Ja varsinkin pitkissä suhteissa. Ja varsinkin intiimeissä suhteissa, missä on mukana delsuaalissus. Joka muuttuu läpi elämän. Ja toisella ehkä enempi, kun toisella.

        Nämä intiimit suhteet on aina haasteita, joista selvitään vain yhteistyöllä. Kivikot ja karikot.

        *seksuaalisuus.


    • Anonyymi

      Mut nainen on miehen kanssa koska mies on hyvännäköinen . Rumimmatkin kurpat haluaa komeimman top 10 miehen eikä naiset kiinnostu miehestä joka ei ole komea.

      • Anonyymi

        Käy hyvä mies optikolla jos sulla on noin huono näkö.


      • Anonyymi

        Höpö höpö. Sä oot vaan luuseri.


    • Anonyymi

      No palstalaiset on sinkkuja eikä kukaan nainen niitä halua.

    • Anonyymi

      Hassun näköistä tuokin naisten ampumahiihdon kilpailu: kaikki kaatuvat lepäämään aina maaliin tullessaan.

    • Anonyymi

      Harvassa ne kauniit naiset on. Suurin osa lihavia ja rumia

    • Tuossa kun viimeiset pakit on tulleet sen takia että olen liian lyhyt tai työtön niin olen hieman tuota samaa asiaa pohdiskellut. Lähinnä siitä näkökulmasta että aikana jolloin pitäisi saada sukat pyörähtämään heti ensi treffeillä, pitäisi myös pystyä antamaan kuva että pidemmällä aikavälillä minusta saa joku kelpo miehen.

      On hirveän vaikeaa antaa itsestään sellaista turvallista ja välittävää kuvaa jos heti tervehdysten jälkeen tulee ilmoitus että meillä ei ole kemiaa. Oppimisen kannalta tietysti parasta olisi jos kuulisi heti perusteet kemian katoamiselta mutta siinä tilanteessa tenttaaminen nyt ei oikein fiksulta käytökseltä vaikuta.

      • Anonyymi

        Sinä olet parikymppinen m184, tytöt elävät niin pienissä ympyröissä tuossa iässä.
        Eri asia olisi jos olisit 50 nurkilla ja naiset käyttäytyisivät noin, eihän sellaisia naisia ole olemassakaan.
        Asun ulkomailla mutta en jaksa uskoa suomalaisten naisten olevan tuollaisia kun täällä keskieuroopassakaan ei ole vaikka naiset tosi kauniita, ei kukaan nainen voisi olla noin sivistymätön ja töykeä aikuisiällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet parikymppinen m184, tytöt elävät niin pienissä ympyröissä tuossa iässä.
        Eri asia olisi jos olisit 50 nurkilla ja naiset käyttäytyisivät noin, eihän sellaisia naisia ole olemassakaan.
        Asun ulkomailla mutta en jaksa uskoa suomalaisten naisten olevan tuollaisia kun täällä keskieuroopassakaan ei ole vaikka naiset tosi kauniita, ei kukaan nainen voisi olla noin sivistymätön ja töykeä aikuisiällä.

        Tuo eka lause tuli kolmekymmentä vuotta liian myöhään; toinen lause taas on ajankohtainen.


      • Anonyymi

        Olen miettinyt tuota nimimerkkiäsi joskus. Onko 184 pituus senteissä? Pakit tuli ja tekosyyksi sanottiin, että liian lyhyt? Höhöö. Naiset osaa olla kummallisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt tuota nimimerkkiäsi joskus. Onko 184 pituus senteissä? Pakit tuli ja tekosyyksi sanottiin, että liian lyhyt? Höhöö. Naiset osaa olla kummallisia.

        Mulla oli katuosoite joskus tuo numero 184


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt tuota nimimerkkiäsi joskus. Onko 184 pituus senteissä? Pakit tuli ja tekosyyksi sanottiin, että liian lyhyt? Höhöö. Naiset osaa olla kummallisia.

        En minä ole kuin 175 cm eli kuulun persjalkaisten heimoon. Tolla numerolla ei ole mitään sen enempää yhtymäpintaa mun fysiikkaan.


    • Anonyymi

      Mä menisin kyllä mielummin kimppaan sellaisen miehen kanssa, joka pitää minua kauniina ja ihastuttavana kuin sellaisen kanssa joka ei pidä minua viehättävänä ja omasta mielestään kauniina. Se mikä kullakin on kauneuskäsitys on sitten eri juttu. Mutta tuo on lähtötilanne.

    • Anonyymi

      Mut alkaisitko suhteeseen miehen kanssa, joka rakastaa sun luonnetta, muttei pidä ulkonäöstäsi?

      • Anonyymi

        En ole ap, mutta suosittelen ap että et menisi. Sillä mies joka rakastaa sinua kokonaisuutena, pitää myös ulkonäöstäsi ja hän ei tuolloin ole ehkä niin pinnallinen ihminen. Mies joka ei pitäisi ulkonäöstäsi, olisi pinnallinen ja pinnallinen ihminen lähtis paremman ulkonäön perään. Monet miehet on pinnallisia, ihan älykötkin, väittävät muuta, mutta onneksi ulkonäön suhteenkin on erilaisia makuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ap, mutta suosittelen ap että et menisi. Sillä mies joka rakastaa sinua kokonaisuutena, pitää myös ulkonäöstäsi ja hän ei tuolloin ole ehkä niin pinnallinen ihminen. Mies joka ei pitäisi ulkonäöstäsi, olisi pinnallinen ja pinnallinen ihminen lähtis paremman ulkonäön perään. Monet miehet on pinnallisia, ihan älykötkin, väittävät muuta, mutta onneksi ulkonäön suhteenkin on erilaisia makuja.

        Ulkonäköä oppii ajan kanssa sietämään. Ei niinkään pitämään siitä. Tärkein kysymys tässä onkin siinä, että pystyykö elämään sen tiedon kanssa? Tai pitääkö kaiken loksahtaa heti kohdalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäköä oppii ajan kanssa sietämään. Ei niinkään pitämään siitä. Tärkein kysymys tässä onkin siinä, että pystyykö elämään sen tiedon kanssa? Tai pitääkö kaiken loksahtaa heti kohdalle?

        Usko nyt jo, että ei meidän välille voi mitään tulla, sillä joutuisit sietämään ulkonäköäni. Lisäksi olisin liian vanha sinulle, sulla pitää olla itseäsi nuorempi nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko nyt jo, että ei meidän välille voi mitään tulla, sillä joutuisit sietämään ulkonäköäni. Lisäksi olisin liian vanha sinulle, sulla pitää olla itseäsi nuorempi nainen.

        Koko parisuhdehan on pitkässä juoksussa kestämistä, pääosin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko nyt jo, että ei meidän välille voi mitään tulla, sillä joutuisit sietämään ulkonäköäni. Lisäksi olisin liian vanha sinulle, sulla pitää olla itseäsi nuorempi nainen.

        Heh, en ole ollut pariutumassa täällä kenenkäään kanssa. Siinä mielessä olet täysin oikeassa. Meistä ei voi tulla mitään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, en ole ollut pariutumassa täällä kenenkäään kanssa. Siinä mielessä olet täysin oikeassa. Meistä ei voi tulla mitään. :D

        No, itse puhuin kyllä oikeasta tapauksesta tuolla IRL eikä mistään parisuhdepalstan pariutumisesta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, itse puhuin kyllä oikeasta tapauksesta tuolla IRL eikä mistään parisuhdepalstan pariutumisesta,

        Olet väärällä palstalla nyt. Ikävä palstalla puhutaan tuollaisia huuhaajuttuja ihankuin tietäisi kenen kanssa juttelee.


    • Anonyymi

      Olet tyttö varjoiselta kujalta kriminaali öitä.

      • Anonyymi

        😃😃


    • Anonyymi

      En minäkään haluaisi olla naisen kanssa joka himoitsee vain kaljamahaani ja sen silittämistä. Haluaisin että myös kyyninen sieluni tulisi huomatuksi.

      • Anonyymi

        Tää oli hyvä, hauska.


    • Anonyymi

      "Joka olisi kanssani vain ulkonäön takia. Vain koska olisin kaunis ja hyvännäköinen... Näitä miehiä kyllä riittää joille riittää se että nainen on vain hyvännäköinen, ja sen kyllä huomaa miehestä että miksi ja mihin hän sinussa on ihastunut."

      Yleensä tuollaisten miesten kanssa ei edes saa minkäänlaista järkevää keskustelua aikaiseksi... Etsivät vain kuorta, ja kuori on yleensä ainoa asia joka heillä itselläänkin on tarjota. Ei kanna kovin pitkälle.

      • Anonyymi

        Jätä se sika!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä se sika!

        Toisaalta tuollaisen miehen kanssa on äärettömän helppoa, vaikkakin tylsää. Riittää että jaksaa laittautua, ei tarvitse osata tai tietää mitään, ja persoona saa olla lähes mitä tahansa.


      • Anonyymi

        Onko kokemusta tuollaisista miehistä? Eipä taida olla kunhan puhut vaan.
        Entä naisten pituusihanne kuten m184 ylempänä sanoi, siinä ei ole valittamista?


    • Anonyymi

      Mies on minun kanssani, koska pysyn melko hyvin pystysuorassa seinämässä kiinni :)

    • Anonyymi

      No se on sinun tehtäväsi löytää sellainen mies.

      Treenaa taitojasi. 😃

      • Anonyymi

        😂😀


    • Anonyymi

      "Koko parisuhdehan on pitkässä juoksussa kestämistä, pääosin."

      Näinhän se todellisuudessa juuri menee. Itse en ehkä kuitenkaan allekirjoita tuota sanaa "pääosin" mutta muuten juuri noin se menee. Pidemmässä juoksussa parisuhde on niiden toisen erilaisten vikojen sietämistä. Kuka minkäkin asian nyt sitten viaksi ja virheeksi laskee, mutta niitä löytyy jokaisesta.

    • Anonyymi

      Kuka järkevä mies haluaa vierellensä jotain kuvottavaa röllivatsaa ja mätisäkkiä?ei kukaan ja sama pätee toisinpäin joten liikkukaa ja liikkukaa muutenkin kuin jääkaapin/sohvan väliä/mäkkärissä/hesessä.

      • Anonyymi

        Juoskaa 24/7, ettette vaan pääse lihomaan grammaakaan. Juoskaa, juoskaa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe