Harva asia saa näin paljon näkyvyyttä lehdissä kuin naisten pimppikarvat. Mielipiteitä tuntuu olevan puolesta ja vastaan. Me naiset antaa varovaisen suosituksen pimppikarvojen sheivaamiseen ja pimpin kuorintaan. Välillä näkee vastakkaisiakin mielipiteitä.
Mikseiköhän miesten karvoitus herätä samalla tavalla keskustelua?
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000007738534.html
Asiaa pimppikarvoista
11
78
Vastaukset
- Anonyymi
Aiheuttaa paiseita nuo karvojen ajelut.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Jep. Visvaa valuvia pieniä näppyjä 😬
Seksyä.
Tarpeeks vanhaksi kun tulee, karvat tippuu pois ihan ittestään.
"Liian veret seisauttava puheenaihe?"- Anonyymi
Mä keksin kyllä montakin asiaa, jotka saavat paljon enemmän näkyvyyttä lehdissä. Siis todella monta muuta asiaa. En nyt muista koska olen itse viimeksi häpykarvoista lueskellut. Ehkä kyse on vain niistä lehdistä mitä sulla on tapana lukea.
- Anonyymi
Musta on kiva tarttua karvapehkoon, ottaa napakka ote ja hellästi tukistaa.
- Anonyymi
Aamulehteni välissä oli pimpinkarvoja.
- Anonyymi
Me Naiset.. 😏
xLiner- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Jos et huomannut, oli Ilta-Sanomissa 😝
Aina sama selitys, mutta ei mee läpi. Sulle tulee tuo oikeasti paperiversiona, myönnä pois 😌
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Aina sama selitys, mutta ei mee läpi. Sulle tulee tuo oikeasti paperiversiona, myönnä pois 😌
xLinerAi että 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222291Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052231- 522177
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2301498- 301416
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201116- 261106