Apua mä olen raskaana ja vieläpä exän veljelle, että eipä tässä paljon naurata

Anonyymi

Miten mä tän selitän mun exälle kun ollaan juuri erottu ja en voi mitenkään olla hänelle raskaana mutta tiedän että hän jossain vaiheessa ihmettelee yhdennäköisyyttä kun lapsi syntyy ja muistuttaa kovasti minua ja häntä. Tietysti kun on hänen veljen kanssa väsätty lapsi 🤣🤣🤣

12

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No omapa on soppasi.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään kivaa jos mun ex on vihainen mulle ja mä kuitenkin rakastan mun exää ylikaiken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään kivaa jos mun ex on vihainen mulle ja mä kuitenkin rakastan mun exää ylikaiken

        Olisit miettinyt aikaisemmin. Oli niin kiva mennä panemaan exän veljeä! Tosta sä et enää selviä puhtoisena.


    • Anonyymi

      No ei se mitään jos et ole vielä kertonut sun exän veljelle että juuri hänelle odotat lasta voithan sä odottaa lasta ihan yksinkin ja jos sun exän kanssa tulee joskus puhetta että ketä lasta oikein muistuttaa niin vaihda sujuvasti puheen aihetta ja totea ihan neutraalisti ettei näin varhaisessa vaiheessa pysty varmuudella sanoa kumpaa vanhempaa lapsi muistuttaa..

      • Anonyymi

        Totta turistit, pääasia että lapsi ei ainakaan minua muistuta kun se ei ole yhtään reilua lasta kohtaan jos minun geenit ovat esillä näyttävästi. Toivottavasti muistuttaa mun exän veljeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta turistit, pääasia että lapsi ei ainakaan minua muistuta kun se ei ole yhtään reilua lasta kohtaan jos minun geenit ovat esillä näyttävästi. Toivottavasti muistuttaa mun exän veljeä.

        Miksi se ei sinusta ole reilua?

        Ja ei sillä ole mitään väliä vaikka lapsi onkin exän veljen. Asia ei kuulu exällesi millään muotoa.


      • Anonyymi

        Noin sitä vaan ajattelemattomasti ohitetaan lapsi sekä hänen oikea isänsä. Aikaa julmaa tuollainen.
        Asiaa pitää miettiä myös lapsen kannalta eikä omista itsekkäistä syistä.
        Varmasti lapsi jossain vaiheessa haluaa tietää kuka on hänen oikea isä.


    • Anonyymi

      Totuus tässä tapauksessa on ainut vaihtoehto. Se tulee joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin ilmi. Sen takia ei kannata valehdella tai säätää.

    • Anonyymi

      Mitäpä tuosta, pääasiahan on se, että persettä on jaettu kuin päivälehteä.

    • Anonyymi

      Jos olet vasta saanut tietää niin onhan abortti keksitty. Mikäli aiot pitää lapsen
      olisi reilua jos exäsi veli saisi tietää tuon koska asia koskee myös lastasi ja hänellä on oikeus tietää kuka on isä. Eipä se exällesi kuulu kenen kanssa olet pannut.
      Olis tietysti kannattanut käyttää ehkäisyä kun se raskaaksi tulo on aina mahdollista kun harrastaa seksiä miehen kanssa.

      • Anonyymi

        En ole vielä koskaan käyttänyt mitään ehkäisyä ja se abortti ei tulisi kysymykseenkään mutta kiva kuulla että se ei kuulu mun exälle. Ja joo kyllä uskon että exän veli on ilahtunu kuullessaan että hän ei olekaan niin tuhka muna ja että on joku jolle kerätä jotain perintöä ja onhan se kieltämättä aika kiva nähdä miten exä reakoi kun näkee veljensä lapsen ekaa kertaa ja vielä kehuu kuinka söpö lapsen on tehnyt ja oikein onnittelee veljeään hienosta työstä tietämättä että hänen veli on nussinut minua joka kuitenkin olen mun exän oikea rakkaus.


    • Anonyymi

      Harvoinpa se ulkonäkö yks yhteen periytyy, ja suomalaiset niin sisäsiittosii et kaikki näyttää vähä toisiltaan. Ja äpärii nyt on ollu maailman sivu, ei mikään big deal. Teet ison katraan monella isällä, niin kyllä se sinne sekaan piiloutuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe