haluaisin käyttää vaippaa mutta en kehtaa kertoa vanhemmille mitä teen?

Anonyymi

Moi oon 14v poika ja haluaisin käyttää vaippaa mutta en kehtaa kertoa siitä vanhemmille mitä teen?
Minulla ei ole mitään ongelmaa jonka takia haluaisin vaipan ajatus siitä että minulla olisi vaippa on vain jotenkin todella mukava
jos muilla on samanlaisia ajatuksia niin olisi kiva myös kuulla niitä.

46

3980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä siinä pelottaa kertoa?

      • Anonyymi

        Ihmettelen itsekkin kun
        Se siinä onkin kun en edes tiedä miks pelkään sen kertomista mutta en vaan saa kerrottua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen itsekkin kun
        Se siinä onkin kun en edes tiedä miks pelkään sen kertomista mutta en vaan saa kerrottua.

        Missä asut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä asut?

        Pelkäätkö etta ha antaa sulle Piiskaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäätkö etta ha antaa sulle Piiskaa?

        Sun pitää vaan olla rohkea ja sanoa niin kun asiat on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää vaan olla rohkea ja sanoa niin kun asiat on!

        sain kerrottua harmikseni vastaus oli ettei se onnistu en oikein ymmärrä miksi ei mutta niin minulle sanottiin osasin kyllä odottaa sitä että en saa niitä muttase harmittaa silti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sain kerrottua harmikseni vastaus oli ettei se onnistu en oikein ymmärrä miksi ei mutta niin minulle sanottiin osasin kyllä odottaa sitä että en saa niitä muttase harmittaa silti

        Oikeastaan olisi ensihädässä ajateltava miksi haluaa vaippoja vaikka ei ole mitään vikaa joka vaatii vaipankäytön.
        Ajattelevan hieman mistä se johtuu että haluat niitä, sillä vaipat eivät ole tarkoitettu terveille ihmisille , ainoastaa niille joilla todella on ongelmia virtsankarkailun kanssa . Joten käsitä ajatuksesi muihin asioihin , nuorella ihmisellä on vapaus harrastaa eri asioita joten ota osaa johonkin harrastukseen ja unohda vaipat sikseen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan olisi ensihädässä ajateltava miksi haluaa vaippoja vaikka ei ole mitään vikaa joka vaatii vaipankäytön.
        Ajattelevan hieman mistä se johtuu että haluat niitä, sillä vaipat eivät ole tarkoitettu terveille ihmisille , ainoastaa niille joilla todella on ongelmia virtsankarkailun kanssa . Joten käsitä ajatuksesi muihin asioihin , nuorella ihmisellä on vapaus harrastaa eri asioita joten ota osaa johonkin harrastukseen ja unohda vaipat sikseen .

        Ne tuntuu mukavilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sain kerrottua harmikseni vastaus oli ettei se onnistu en oikein ymmärrä miksi ei mutta niin minulle sanottiin osasin kyllä odottaa sitä että en saa niitä muttase harmittaa silti

        Miksi ne sano et et saa


    • Ei siinä ole pelättävää itse kusin housuun yöllä saadakseni vaippoja koska halusin ite kans niitä ja nyt niitä on mulla kun kerroin vanhemmille suoraan että tarvitsen vaippoja

    • Anonyymi

      Moi! Oon 10v lapsi joo... Mä haluisin käyttää vaippaa, en seksuaalisella tavalla vaan vaipoissa tuntuu turvalliselta. Voi johtua tämä mun lapsuuden traumoista kun olin 4-7v. En uskalla kertoa vanhemmille, pelkään että ne pitävät minua outona:( mitä tekisin?

      • Anonyymi

        Sama juttu, oon 9v ja haluun käyttää vaippoja, mutta en uskalla kertoa vanhemmille koska pelkään että ne nauraa ja pitää mua outona ja kertoo naapureille… Mitä teen??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu, oon 9v ja haluun käyttää vaippoja, mutta en uskalla kertoa vanhemmille koska pelkään että ne nauraa ja pitää mua outona ja kertoo naapureille… Mitä teen??

        Mulla on sama oon 12 vuotias ja haluaisin käyttää vaippoja mutta pelkään että vanhemmat nauraa ja pitää outona


    • Anonyymi

      Itsekkin haluisin vaippoja koska tykkään pissata ja kakata sinne mutta en kehtaa kertoa vanhemmile

      • Anonyymi

        Kerro vanhemmillesi että he hakevat sinulle hoitoa tuohon asiaan , ei isot lapset tarvitse vaippoja jos ei ole pussauskoppiin ongelmia .


      • Anonyymi

        Hei olen miltei 13 vuotias poika joka kanssa haluaisi käyttää vaippoja minulla ei ole mitään ongelmaa missään enkä kastele. Haluan vain käyttää vaippoja siksi koska ne ovat mukavia. Saatan jopa nähdä unta niistä. Mitä teen kun en uskalla kertoa äidille ja mitkä vaipat olisivat hyvät


      • Anonyymi

        Sama🤫...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei olen miltei 13 vuotias poika joka kanssa haluaisi käyttää vaippoja minulla ei ole mitään ongelmaa missään enkä kastele. Haluan vain käyttää vaippoja siksi koska ne ovat mukavia. Saatan jopa nähdä unta niistä. Mitä teen kun en uskalla kertoa äidille ja mitkä vaipat olisivat hyvät

        entiiä mut ite aloin pissailemaan sänkyyn öisin (oon 12 vuotias poika) ja kerroin siitä äitille. sit pyysin sitä ostamaan vaippoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei olen miltei 13 vuotias poika joka kanssa haluaisi käyttää vaippoja minulla ei ole mitään ongelmaa missään enkä kastele. Haluan vain käyttää vaippoja siksi koska ne ovat mukavia. Saatan jopa nähdä unta niistä. Mitä teen kun en uskalla kertoa äidille ja mitkä vaipat olisivat hyvät

        Sama
        😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei olen miltei 13 vuotias poika joka kanssa haluaisi käyttää vaippoja minulla ei ole mitään ongelmaa missään enkä kastele. Haluan vain käyttää vaippoja siksi koska ne ovat mukavia. Saatan jopa nähdä unta niistä. Mitä teen kun en uskalla kertoa äidille ja mitkä vaipat olisivat hyvät

        Sama😉


    • Anonyymi

      Ite oon 12 muuten kaikki sama

    • Anonyymi

      Olisi kiva tietää mitä tehdä

      • Anonyymi

        Kannattaa vain käydä kaupasta ostamassa ja piilottaa johonkin josta ei varmana löydy. Itse aloitin suunnilleen samanikäisenä tuolla taktiikalla ja onhan se nyt mukavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa vain käydä kaupasta ostamassa ja piilottaa johonkin josta ei varmana löydy. Itse aloitin suunnilleen samanikäisenä tuolla taktiikalla ja onhan se nyt mukavaa.

        Moi mitkä ois hyvät vaipat ja pieni pakkaus ja missä päin Suomea asut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa vain käydä kaupasta ostamassa ja piilottaa johonkin josta ei varmana löydy. Itse aloitin suunnilleen samanikäisenä tuolla taktiikalla ja onhan se nyt mukavaa.

        Miksi aloittaa jotain vaippa kierrettä jos siihen ei ole tarvis.
        Ensinnäkin ne maksaa ja toiseksi sinun ( teidän) tulisi siirtää ajatukset joihinkin muihin asioihin se kun vaippoihin. Kun tietäisitte miten moni joka tarvitsee todella vaippoja vihaa niitä koska hänen on pakko niitä käyttää pysyäkseen kuivana .
        Sitä voi mennä koulun terveys sisaren puheille tälläisistä asioista , ja hän osaa sitten ohjata asioita oikeaan suuntaan .
        Joten on niin paljon asioita maailmassa mitä voi tehdä ja pitää hauskaa kavereitten kanssa
        Pian moni on siinä iässä että haluaa seurustella Joten kai se olis mukavampaa olla jonkun kanssa ilman vaippoja


    • Anonyymi

      kuse vaa öisin housuu tai sit osta ite jostai kaupast mis et käy kauhee paljoo. ite menin ostaa joku viikko sit ite prismast ja tuntuu iha mukavalt, viimeyön kusin kans tällätteesee.

    • Anonyymi

      Itellä oli tää sama juttu, mut en uskaltanu sanoo vanhemmille joten aloin pissaamaan sänkyyn öisin ja sit äiti vaa osti mulle eka suojan lakanan alle ja sanos et älä juo ennen nukkumaan menoa mut jatkoin silti joten sit äiti osti mulle vaippoja. Yhessä kohtaa lopetin vaippoihin pissaamisen ja äiti sanos et en taida tarvita niitä enään ja sit siinä vaiheessa sanoin et mä haluun käyttää niitä (oon 11)

    • Anonyymi

      no en susta tiiä ku oot poika mut tytöt kuulolle jos on kuukautiset alkanu ja haluu käyttää vaippaa!! on olemas sellasii kuukautis vaippoja (niitä ei huomaa housujen läpi) ni ite ainaki käytän niitä ja voi sit vaikka säilyttää ihan vaikka pöydällä eikä tartte piilotella niitä vanhemmilta koska kuukautiset on normaali juttu

    • Anonyymi

      Sama juttu

    • Anonyymi

      Kyllähän osalla ihmisistä on näitä omia juttuja, oli se sitten vaipat tai naisten alusvaatteiden käyttö tms. Yleensä niistä ei ole tapana puhua vanhemmille, kuten seksuaalisuuden ja itsetyydytyksen yksityiskohdista muutoinkaan.

    • Anonyymi

      Mulla on toi sama 😄

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan että mistä kaupasta saa vaippoja 12 v

    • Anonyymi

      Olen 12 vuotias poika haluaisin käyttää vaippoja koska niissä tuntuu mukavalta ja turvaliselta mutta en viihdi kertoo vanhemmille koska ne pitäis mua outona ja en viihdi pissata housuun tai sänkyyn mutta kiva kun täällä on muitakin kun vaan mä 👍

      • Anonyymi

        kannattaa kokeilla housuun pissausta, kun ne olis menossa koneeseen, sekin on kivaa


      • Anonyymi

        Alat vaa pissailee housuun niin ehkä porukat ostaa sulle vaippoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alat vaa pissailee housuun niin ehkä porukat ostaa sulle vaippoja?

        Tai sit vaa rohkeesti käy ite ostaa, ei kaupas oikeesti ketään kiinnosta kuka ostaa mitäkin, etenkää jossai Prismas mis on paljon ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sit vaa rohkeesti käy ite ostaa, ei kaupas oikeesti ketään kiinnosta kuka ostaa mitäkin, etenkää jossai Prismas mis on paljon ihmisiä

        Kiitoksia vinkeistä
        Ja mikä muuten ois pieni paketti joka on hyvin piilossa ja mahtuu reppuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alat vaa pissailee housuun niin ehkä porukat ostaa sulle vaippoja?

        En viihdi kun vanhemmat ja isoveli kiusaus mua kun on jo vähän vaikee olla muutenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia vinkeistä
        Ja mikä muuten ois pieni paketti joka on hyvin piilossa ja mahtuu reppuun

        No siis kaikki lastenvaippojen pakkaukset kyl menee tyhjäs repus, mut suosituksena Libero Comfort 7, niissä on hyvä imukyky ja söpöt kans, mahtuu myös laihoille teineille kohtuu hyvin


    • Anonyymi

      (Oon 10-v poika) Haluaisin käyttää vaippaa mut en viitti pissaa housuun . Haluaisin vaan, koska ne tuntuu mukavalta. En viitti kertoo vanhemmille,koska luulen, että ne pitää mua outona ja kertoo sukulaisille ja naapureille

      • Anonyymi

        No kyllä sitä nyt muutakin mukavaa on elämässä se kun vaipat Syy näihin juttuihin on jokaisella , mutta kukaan ei saa tässä maailmassa kaikkea vaan sillä että se on mukavaa .


      • Anonyymi

        Kannattaa vaan itse käydä ostamassa kaupasta


    • Anonyymi

      Meet vaan kauppaan ja ostat

      • Anonyymi

        Jep


    • Anonyymi

      Ite kävin ostamassa vauvan vaippoja 14v kaupasta, ne maksaa jotai 7€ k marketissa ja menin ostaa niitä sillon ku ei ollu ihmisii paljoa liikkeellä. Pari vuotta myöhemmin, nyt käytän vaippoja lähes joka päivä xd

    • Anonyymi

      Tykkään kans käyttää vaippoja mutta vielä enemmän mä haluaisin pukea niitä muille ja hoivata.
      Vaippoja mulla on ja mielelläni auttasin muita kans kokeilee. Mulla on kik, siellä voi tulla juttelee jos kiinnostaa. Löytyy käyttäjänimellä vaippakettu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe