Kuka palstalainen

Anonyymi

Olisi sinulle mieluisin fuckbuddy?

-flowersreally-

54

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se yks mustis vois olla aika intohimoinen

    • Hän jonka nimeä ei saa mainita. Meillä voisi olla aika villiä menoa.

      • Anonyymi

        Halla-aho?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halla-aho?

        En ole tiennyt hänen käyvän palstalla, mutta joku muu 😂


      • Nti nokinenä. Miss Pönttöuuni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halla-aho?

        Pyrff..😄


      • Frouva kirjoitti:

        Pyrff..😄

        Kynitty kalkkunakin on seksikkäämpi kuin Halla-aho..😫🤭


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Kynitty kalkkunakin on seksikkäämpi kuin Halla-aho..😫🤭

        Silti hänelläkin on kaunis vaimo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silti hänelläkin on kaunis vaimo

        Kumma kyllä.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Silti hänelläkin on kaunis vaimo

        Vaimo ja rakastaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silti hänelläkin on kaunis vaimo

        Äsken Putouksessa.. 😄 persumarsu puri Lauraa..


    • Anonyymi

      Paganallista kielenkäyttöä, phew.

      Eikö kyseessä ole "rakastaja/tar", milloin kyseessä on A-luokan julkisuuden henkilöt ja "salarakas", milloin Ö-luokan. Sama asia, mutta eri paheksuttavuusluokka.

      FB, sex and thö siti.

    • Anonyymi

      Olisiko kaksi luonnotonta henkilöhahmoa, joita ei ole olemassakaan virtuaalitodellisuuden ulkopuolella, mitään?

      • Anonyymi

        Henkilö, joka on luonut monta nimimerkkiä, ehtinee parittaa niitä keskenään, ennen kuin kuolema nimimerkit iäiseen joukkohautaan vie. Tästä varmaan palstakin innostuisi eniten, koska hahmot nyt vaan ovat niin jännittäviä. Nukkeleikit jääneet lapsena leikkimättä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilö, joka on luonut monta nimimerkkiä, ehtinee parittaa niitä keskenään, ennen kuin kuolema nimimerkit iäiseen joukkohautaan vie. Tästä varmaan palstakin innostuisi eniten, koska hahmot nyt vaan ovat niin jännittäviä. Nukkeleikit jääneet lapsena leikkimättä...

        ai niin, oma panos keskusteluun. ei kukaan, heh.


    • Anonyymi

      xLinerillä voi olla tiukka toosa.

      • Anonyymi

        Käyttämätön on, on se tiukka.

        Xliner


    • Emm tollaseen lähtisi. Fucking ja buddying on ihan jees, mutta kyl siinä pitäs olla muutakin sisältöä ja lämpöö.

      • Anonyymi

        Kyllä pitää olla lempee ja lämpöö vähän tuossakin hommassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitää olla lempee ja lämpöö vähän tuossakin hommassa.

        Joo. Kahvikaan oo kahvia, jos kahvinpurut puuttuu suodattimesta.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Joo. Kahvikaan oo kahvia, jos kahvinpurut puuttuu suodattimesta.

        Lillis2020


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lillis2020

        🤣🤣🤣


      • JanK kirjoitti:

        Joo. Kahvikaan oo kahvia, jos kahvinpurut puuttuu suodattimesta.

        Mä en kyllä teekään kahvia millään kahvinkeittimellä.

        Jaa-niin, voiskin KEITTÄÄ kaffet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lillis2020

        Ei pahalla, mutta Jan ei kuulu kohderyhmään.


      • JustJust kirjoitti:

        Mä en kyllä teekään kahvia millään kahvinkeittimellä.

        Jaa-niin, voiskin KEITTÄÄ kaffet...

        Pannukahvia keittelet?


      • JanK kirjoitti:

        Pannukahvia keittelet?

        Vedenkeittimessä keitän veden, ja pressopannussa sit teen sen kahviksi.

        Tulee parempaa kahvia ku keittimellä (joka siis ei edes keitä sitä vettä) ja vielä paljon nopeammin.


      • JustJust kirjoitti:

        Vedenkeittimessä keitän veden, ja pressopannussa sit teen sen kahviksi.

        Tulee parempaa kahvia ku keittimellä (joka siis ei edes keitä sitä vettä) ja vielä paljon nopeammin.

        Okei, ranskalaisittain. Tulee vahvemman makuista?


      • JanK kirjoitti:

        Okei, ranskalaisittain. Tulee vahvemman makuista?

        Ranskasta toi kai on lähtöisin, ja ekan kerran muuten sainkin kahvia pressopannussa yhdessä ranskalaisessa kahvilassa Tiksussa.

        Kahvinkin on sit hyvä olla jotain tummampaa plaatua eikä mitän JuhlaMoskaa (ite ostan aina Löfbergiä, sieltä löytyy joka paahtoastetta ja hinta on sama ku suomalaisilla kurakahveilla).


    • Wuppis.. 😌

      • Anonyymi

        Mummu -wuppis on itsensä suosikki 😀


    • Anonyymi

      Anonyymiä ottaisin tukasta kiinni, samalla kun vetäisin takaapäin. Tottakai myös hakkaisin nyrkillä niskaan.

      Jokos poistattajalla on nappi punaisena, kun omasta mielestäsi on liian härskisti kirjoitettu? Lisäksi ihan väärinkin?

      >Simiti<

      • Anonyymi

        Saa kyllä ottaa tukasta kiinni, mutta älä kulta käytä niitä nyrkkejä.


      • Darkkis tulee ja iskee kirveellä sun kädet irti..

        Ja munat.


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Darkkis tulee ja iskee kirveellä sun kädet irti..

        Ja munat.

        Voi kulta Frouva. Darkkis eikä kukaan muukaan tällä palstalla ole kokenut sitä, mitä minä aikoinaan.

        Kovasti voidaan uhoilla, mutta tosi tilanteessa taitaa tulla pupu ihan keltaisen liukasteen kanssa pöksyyn.

        Turha uhoilla minulle reaalimaailman kokeneelle. Ei auta vaikka kuinka olisi pleikkaria pelannut. 🙂

        >Simiti<


    • Anonyymi

      No sinä tietenkin, rakkaani <3

    • Jos oikeasti tuntisin jotakuta, niin voisin ehkä vastata jonkin nikin, mutta näillä tiedoilla en voi vastata kuten on toivottu.

      Vastaan kieli poskella menneen palsta-ajan muistumalla eli Buddy-Love tai miten se nikki nyt olikaan kirjoitettu. Tosin mieshän se oli, mutta ei kai tässä nirsoksi tällä iällä kannata ryhtyä 🤣

      • Anonyymi

        Pyh. Nussitaan ensin ja katsellaan sen jälkeen nimimerkkejä.

        >Simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyh. Nussitaan ensin ja katsellaan sen jälkeen nimimerkkejä.

        >Simiti<

        Nuoriso toimii nuorison tavoilla, muun ikäiset toisilla tavoilla.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Nuoriso toimii nuorison tavoilla, muun ikäiset toisilla tavoilla.

        Onneksi olen nuorisoa. Katso vaikka, kun laitan hymiönkin viestin perään. 😎


    • Anonyymi

      Pujis ja hänen sievä munnu...ihanasti pitkä nahkamyssy päässä <3

      • Anonyymi

        Mie halirutsutan pujiksen ihanan nahkamyssykatkiksen ihan ihkurutsuun


    • Anonyymi

      No JanK. Se on tod.näk. seksuaalisesti melkein yhtä monipuolinen kuin minä. Voitais vaihdella aina osia.

    • Anonyymi

      Seksi on yliarvostettua. Itse noudatan 3:n R:n ohjelmaa. Ryyppäminen, Ruoka ja Runkkaus.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe