Hyvää yötä taksulle, kauniita unia

Anonyymi

Hyvää yötä kaikille muillekin Hertan hahmoille 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🤔🤔🤔🤔Kukakohan toivottaa meidän pöydän väelle hyvän yön toivotuksia kun ei ollut niitä Hertan tunnuksia lopussa jolloin kirjoitus oli joltain muulta kuin meidän pöydän väeltä. Terveisin - Sanna -







      💕🃏

      • Anonyymi

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta Sanna päätit kommentoida tätä ketjua kun huomasit että joku oli just taksulle kirjoittanut ja useamman sydämen kera vaikka Hertan vaatimukset oli laittaa vain yksi Hertan tunnukset jos joku haluaa kirjoittaa Hertan pöydän väelle mutta tuossahan oli useampi sydän, taisi olla joku taksun ihailia.





        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Ihan vaan sivusta Sanna päätit kommentoida tätä ketjua kun huomasit että joku oli just taksulle kirjoittanut ja useamman sydämen kera vaikka Hertan vaatimukset oli laittaa vain yksi Hertan tunnukset jos joku haluaa kirjoittaa Hertan pöydän väelle mutta tuossahan oli useampi sydän, taisi olla joku taksun ihailia.





        💕 🃏

        Toivottavasti ludem ei tajua tota mun uutta tapaa viestiä kun mä kirjoitin naapurin kännystä niin ei tule mitään Hertan pakollisia loppu tunnuksia kun se on kirjoitettu jonku muun kännystä. Mä haluisin niin tietää miten ludem reakoi jos joku kirjoittaa mulle. Että onkos ludem yhtään mustasukkainen minusta vaikka ollaan erottu






        💕 🃏


      • Anonyymi

        Kyllähän ludem tietää että en tule pärjää jos hän minut jättää lopullisesti. Mä kuitenkin rakastan mun ikiomaa vaimoa ylikaiken ja teen kaikille erittäin selväksi ettei mun luermin lähellä saa kukaan ikinä olla. Ludem on kirjaimellisesti minun ikioma rakkaus nyt, aina ja ikuisesti rakastan sua ludem ikuisesti. Rakkaudella ludemin ikioma rakas takiainen ikuisesti






        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ludem tietää että en tule pärjää jos hän minut jättää lopullisesti. Mä kuitenkin rakastan mun ikiomaa vaimoa ylikaiken ja teen kaikille erittäin selväksi ettei mun luermin lähellä saa kukaan ikinä olla. Ludem on kirjaimellisesti minun ikioma rakkaus nyt, aina ja ikuisesti rakastan sua ludem ikuisesti. Rakkaudella ludemin ikioma rakas takiainen ikuisesti






        💕 🃏

        Missä on mun hyvän yön toivotukset ludem 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭Etkö rakasta minua enää 😭😭😭😭😭😭






        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on mun hyvän yön toivotukset ludem 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭Etkö rakasta minua enää 😭😭😭😭😭😭






        💕 🃏

        Just joku mies sieltä lähti 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        Mut ei yöksi kuitenkaan jäänyt 🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on mun hyvän yön toivotukset ludem 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭Etkö rakasta minua enää 😭😭😭😭😭😭






        💕 🃏

        Hyvää yötä rakas kulta mussukka. Nukkumaan meen täällä yksin. Kylmä nukkua yksin näin pakkasella.💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joku mies sieltä lähti 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        Mut ei yöksi kuitenkaan jäänyt 🤣🤣🤣🤣🤣

        Kukaan ei ikinä saa olla ludemin kanssa samassa talossa ellen ole itse paikalla joten kuka helvetti on käynyt mun ludemin luona.





        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ikinä saa olla ludemin kanssa samassa talossa ellen ole itse paikalla joten kuka helvetti on käynyt mun ludemin luona.





        💕 🃏

        Mitä sä nyt mesoot rakas. Missä itse oot ollut? Eiks sun pitäis olla mua lämmittämässä näin pakkasella.💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä nyt mesoot rakas. Missä itse oot ollut? Eiks sun pitäis olla mua lämmittämässä näin pakkasella.💕

        Mä haluan olla sun kanssa rakkaus ikuisesti ja rakastan sua ikuisesti. Eikä todellakaan erota ikinä.






        💕 🃏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan olla sun kanssa rakkaus ikuisesti ja rakastan sua ikuisesti. Eikä todellakaan erota ikinä.






        💕 🃏

        Rakas kulta mussukka.💕


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe