Askelhaasteen järkevyys

Anonyymi

Somessa olen huomannut että monet, varsinkin naiset kerryttävät vuorokaudessa valtavan määrän askelia, melkeinpä kilpailevat sillä kenellä on eniten, ja pitää olla 15000-20000. Eikä se välttämättä ole edes treeniä vaan arkitouhuja.

Mielestäni kunnolle hyödyllisempää olisi esim. hölkätä päivittäin 1km aerobisella kynnyksellä. Ylläpitää terveyttä, kehittää kuntoa ja valmistaa oikeaan treeniin paremmin kuin askelhaaste.

Olenko väärässä, vai vain laiska?

21

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinnität vaan liikaa huomiota muiden asioihin. Tee itse ihan kuten haluat

      • Anonyymi

        Ukko hävii ajoille. Paha rasti seinässä.


    • Anonyymi

      Näissä askeleita ahnehtivissa naisissa on jotain samaa kuin maratonnylkyissä. Pitää saada suuri määrä lenkkiä tehtyä katu-uskottavuuden vuoksi, vaikka oma hyvinvointi siitä kärsii ja parempaan tulokseen pääsisi paljon vähemmällä.

      • Anonyymi

        Minkälainen maratontulos pitää olla juostuna, että saa harjoitella yli 100km/vko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen maratontulos pitää olla juostuna, että saa harjoitella yli 100km/vko?

        kiljander ja soironen. liika huono tulos. mäni yKunnolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiljander ja soironen. liika huono tulos. mäni yKunnolle

        3.30 ei ainakaan riitä likikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3.30 ei ainakaan riitä likikään.

        Rennosti viijen tunnin tavo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rennosti viijen tunnin tavo

        Viijen tunnin tavo sopiva 25km viikkokilometreillä, ei yli sadan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viijen tunnin tavo sopiva 25km viikkokilometreillä, ei yli sadan.

        Parempi kähöä rentoa kui yKunto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kähöä rentoa kui yKunto

        Ukot ahnehtinu liikaa askelia.


    • Anonyymi

      Kerryttävätkö Ingebrigtsenit askelia treenien välillä vai pötköttävätkö sohvalla, kysyn vuan, en vastaa.

      • Anonyymi

        Vastaavatko foorumistit, vakkei kysytä?


    • Anonyymi

      Usein kuulee kerryttäjien sanonavan, että matka ei tapa vaan vauhti. Itse kyllä menen mieluummin juuri sitä tappovauhtia - sopivan pitkälle.

      • Anonyymi

        No ei sentään tappamisen meiningillä. Tehokkaasti mutta ilon kautta.


    • Anonyymi

      Askelhaaste parempi kuin ei mitään. Kävely polttaa rasvaa ja jostakin se liikkuminen on aloitettava.

    • Anonyymi

      Kävely on todennäköisesti terveellisempää kuin juoksu.

      • Anonyymi

        kävelytapahtumissa ei haukuta vammaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kävelytapahtumissa ei haukuta vammaiseksi?

        Naisten kympissä suurin osa kävelee? Askelia kertyy. Miehet ei kävele. Makaavat sohvalla tai juoksevat.


    • Anonyymi

      En tiedä oletko oikeessa vai väärässä, mutta ehkä tarkotus ei ole kunnon kohotus, vaikka sekin varmasti tärkeää. Ehkä kävelevät koska pitävät siitä, ovat "koukussa" askeleiden keräämiseen (kyllä, ihminen voi jäädä koukkuun lähes mihin vain), tai hyötyvät siitä muuten ja monella eri tavalla. Antaa ihmisten kävellä ja kerätä jos pitävät siitä ja kokevat hyödylliseksi.

      • Anonyymi

        hölkkä monelle sontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hölkkä monelle sontaa.

        Totta, hölkkä on sontaa, varsinkin jos yrittää ahnehtia kilometrejä huonokuntoisena. Kilometri päivittäin ei ole sontaa. Lisäksi voi kävellä verryttelynä pari kilometriä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe