Ei näytä palsta toimivan

Millään mun nettiyhteydellä. Ei ole enää aikoihin toiminut omalla läppärillä, eikä näytä toimivan puhelimenkaan netillä. Mikähän syy tämäkin palsta oikein oli uudistaa näinvaikeasti toimivaksi.

27

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsotaan toimiiko yhtään paremmin näin puhelimella tämä palsta.

      • Anonyymi

        Kokeiletko jussufin koneella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeiletko jussufin koneella?

        Ihan vaan oman puhelimen netin kautta kokeilin.


    • Sulla on ip-bannit päällä. Kato netistä ohjeet miten vaihdetaan ip-osoite. Täällä voi tulla ip-bannit melkein mistä vaan. Ite sain kun linkitin iltalehden uutisen, joka ei ollutkaan sitten moden mieleen.

      • Anonyymi

        Minäkään en päässyt yhteen aikaan koneella näille sivuille. Samaan aikaan ainakin Wuulla ja Dissellä oli joillain laitteilla sama ongelma. Joku leikki ylläpidossa banneilla.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkään en päässyt yhteen aikaan koneella näille sivuille. Samaan aikaan ainakin Wuulla ja Dissellä oli joillain laitteilla sama ongelma. Joku leikki ylläpidossa banneilla.

        xLiner

        Okei, käsittämätöntä kyllä nykyisin tämän palstan toiminta tai enemmänkin sen toimimattomuus. Kokeilin tänään Tässä ekaa kertaa puhelimen netin kautta ja myt alkoi onnistumaan😊. En vaan tykkää kirjoittaa näin pieneltä näytöltä, tiedä auttaisiko uuden läppärin hankinta mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkään en päässyt yhteen aikaan koneella näille sivuille. Samaan aikaan ainakin Wuulla ja Dissellä oli joillain laitteilla sama ongelma. Joku leikki ylläpidossa banneilla.

        xLiner

        Täytyy varmaan koittaa mun käydä vielä nukkumaan uudestaan, kun ei juurikaan tule oltua vielä hereillä näihin aikoihin😊.


      • Anonyymi
        EuropeanMan kirjoitti:

        Täytyy varmaan koittaa mun käydä vielä nukkumaan uudestaan, kun ei juurikaan tule oltua vielä hereillä näihin aikoihin😊.

        ota kunnon yliannostus finoja ennen nukkumaan menoa:)))))))))


      • EuropeanMan kirjoitti:

        Okei, käsittämätöntä kyllä nykyisin tämän palstan toiminta tai enemmänkin sen toimimattomuus. Kokeilin tänään Tässä ekaa kertaa puhelimen netin kautta ja myt alkoi onnistumaan😊. En vaan tykkää kirjoittaa näin pieneltä näytöltä, tiedä auttaisiko uuden läppärin hankinta mitään.

        Et tarvitse uutta läppäriä, kun vaihdat vaan sen ip-osoitteen.


      • Anonyymi
        EuropeanMan kirjoitti:

        Okei, käsittämätöntä kyllä nykyisin tämän palstan toiminta tai enemmänkin sen toimimattomuus. Kokeilin tänään Tässä ekaa kertaa puhelimen netin kautta ja myt alkoi onnistumaan😊. En vaan tykkää kirjoittaa näin pieneltä näytöltä, tiedä auttaisiko uuden läppärin hankinta mitään.

        Miksi minulla ei ole koskaan ongelmia? Olenkohan minä itse mode, mutta jakautuneella persoonalla en vain tajuu sitä?

        🤪😆🤗

        >Simiti<


    • Anonyymi

      täytyy tehdä ylläpidolle ilmoitus, että sasi yrittää rikkoa banniaan.

    • Anonyymi

      Minä myös teen ilmoituksen ylläpidolle.

    • Anonyymi

      Sut on bannattu pysyvästi ja hyvä niin. Palsta on tasokkaampi.

      • Kovasti ollut kyllä ikävä näitä asiallisia ja hyvätasoisia keskusteluita ja monia palstan hyviä kirjoittajia, joista melkein kaikki ovat kotoisin tuolta Turun suunnalta😃. Onhan sitä ollut jo ikävä niitä keskusteluita, joissa keskustellaan mm. Toyotan luotettavuudesta, autoista, penetraattoreista ja tatuoiduista peniksistä😁😁. Toikohan se Porarin Make Perikselle jouluna kenties peniksen mallisen joulukynttilän😁. Niitä kalun mallisia pipareita kun sieltä ravintola Jyysteriasta saa muutenkin😃.


    • Anonyymi

      Eipä ole huolta mokomasta. Kun pysyy asiallisena eikä postaa sontaa saa täysin vapaasti keskustella.
      Omasta mielestäni tämä palsta on siistiytynyt ilahduttavasti vaikka vieläkin pääsee törkyturpien mölinöitä läpi. Kuitenkin vaikuttaa sille, että valvonta on tiukempi ja siitä 10 modelle!

      • Anonyymi

        Enpä ole huomannut mitään parannusta. Ihan asiallisia kirjoituksia lähtee, mutta vihakirjoitukset jäävät.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole huomannut mitään parannusta. Ihan asiallisia kirjoituksia lähtee, mutta vihakirjoitukset jäävät.

        xLiner

        Kyllä täältä tiuhempaan häviää viestejä. Olisiko uusi innokas mode töissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole huomannut mitään parannusta. Ihan asiallisia kirjoituksia lähtee, mutta vihakirjoitukset jäävät.

        xLiner

        Kuvittelisi naisten ymmärtävän miksi asialliset kirjoitukset lähtee ja muut jää.
        Sama asia kun nainen tykkää jännästä mutta ei kiltistä koska jännä on kiinnostavampi.

        Esim. ketä kiinnostaisi seurata Trumpin ja Bidenin valtataistelua ellei siinä olisi mitään jännää. Nyt koko maailma seuraa sitä.


    • Kiva että säkin palasit tai ainakin ilmoittauduit palstalle. Porukka on tosiaan vähän ihmetellyt minne hävisit, mutta hyvä ettei ole korona iskenyt tai sattunut mitään muutakaan ikävää.

      Kannattaa jatkossa käyttää vähän maltillisempaa kieltä p3rsujuntteja kohtaan, ihan ylläpidonkin kiusaksi, ettei tule mitään syytä uusille banneille jos/kun nämä joskus päättyy tai pystyt niitä kiertämään. Tänä päivänä moderaattoreilla on vähän noussut neste hattuun lähes kaikkialla, kun Twitter ja muut palvelut täysin mielivaltaisesti jäädyttivät Trumpin tilit, niin ehkä eri palstojen modet kokevat sen jotenkin voimaannuttavana kun jakelee porttikieltoja.

      Kokeile jakaa puhelimesi nettiyhteys, eli yhdistä läppäri langattomasti siihen.

      • Anonyymi

        Ylläpito on ottanut tavaksi poistaa nopeasti sun liljalaakso spammit ja hyvä niin :-)


      • Anonyymi

        Hieno auto!


    • Anonyymi

      Itse en ole aikoihin käyttänyt anonyymipalvelimia, mutta hyvin on toiminut ihan Elisan mobiiliyhteydellä???

      Onko täällä havaittavissa pientä vainoharhaisuutta? Joskus yhteyden puutteessa saattaa peiliin katsominenkin kertoa syyn.
      '
      -Rajakari -2 lounas 7 pilvistä 32-😉 Miten niin kuuntelen merisäätä samalla?

      >Simiti<

    • Anonyymi

      Jos on Banni pääsee kuitenkin lukemaan mutta ei pysty kirjoittamaan. Jotkut VPN yhteydet aiheuttava ,jotta sivuille ei pääse ollenkaan !

    • Anonyymi

      Palsta toimii koska olen täällä palstalla.

    • Anonyymi

      Yritetäänpä ihan ärsyttää. Hei mode! Olet kultalusikka suussasi syntynyt rannikkoruotsalainen idari.

      Mikäli tulet kadulla vastaan, niin kannattaa vaihtaa toiselle puolelle tietä.

      Halveksun lisäksi poliittista näkemystäsi.

      -Nyt tuli kirjoitettua solvauksia, omia oletuksia sekä lievää vihaakin. Menneeköhän läpi? Mikäli ei mene, niin olen ainoa ihminen moden lisäksi, joka tietää sisällön.

      Mikäli bannataan tämä kirjoitus, niin olen tyytyväinen, koska olen toinen ihminen koko Suomessa, joka tietää sisällön.

      Mikäli julkaistaan, niin tiedän, ettei täällä modet turhaan bannaile.

      Kävi miten kävi, niin olen voittaja.

      >Simiti<

      • Anonyymi

        Näin siis palstan -aivot- heh heh :)


    • Anonyymi

      Ei palstan tarvii toimia kaikille neitsyt sedille. Liikaa muutenkin öyhöttäjiä sieltä turun suunnalta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3067
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2922
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2105
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1952
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1502
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe