Olen ystävystynyt yli 20 vuotta itseäni nuoremman naisen kanssa yhteisen harrastuksen kautta ja olemme nyt tapailleet hieman myös sen ulkopuolella. Itselläni ei ole lapsia, joten näiden ”somenuorten” tapa olla ystävä ei ole minulle tuttua. Tämä 25-vuotias haluaa kuulemma olla ystäväni ja nähdä minua, mutta kun näemme, hän näprää suurimman osan ajastaan puhelintaan. En tiedä onko tätä päivää pyytää häntä keskittymään puhelimen sijasta minuun vai matkia häntä ja ottaa myös itse oma puhelin käteen? Muillakin nuorilla tuntuu kaikilla olevan katse kännyssä mutta he silti viettävät laatuaikaa yhdessä. Haluaisin tietää miten olla modernilla tapaa ystävä tälle ihanalle nuorelle?
Liikaa ikäeroa ystävyydessä?
5
58
Vastaukset
- Anonyymi
Olet siis mustasukkainen 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣mä ensin mietin että et mitenkään voi olla niin nuoresta mustasukkainen ja sen takia en ole kehdannut suoraan edes kysyä mutta mun vaisto on koko ajan sanonu että kyllähän sä olet mustasukkainen jopa hänelle. Ja miksi söiköhdit kun minä olen ollut mustasukkainen sinusta ja miksi ihmeessä et edes minulle voi myöntää että kyllähän sä olet myös ollut mustasukkainen minusta muutenki kuin vain vähän
- Anonyymi
Varmasti olen mustasukkainenkin😂 mutta tässä mietin olenko väärässä ja vanhanaikainen kun vaadin vain itselleni hänen läsnäoloa silloin harvoin kun nähdään? Nykyään siis on tapana olla monen kanssa yhteyksissä samaan aikaan ja se on ok?
- Anonyymi
En näe mitään estettä ystävyydellenne. Ystävyys ei ole sidoksissa ikään, ei todellakaan.
Tuon ikäiset ovat kasvaneet somen myötä kännykulttuuriin, sitähän se on. Hyväksyttävä sun vaan tilanne.
Voisit tietty sanoa ettei koko ajan seurassasi näpräile puhelinta, kun ootte yhdessä. Kokeile, niin näet mitä tapahtuu:) - Anonyymi
Njaa, kusipäinen luurin näprääminen on normaalia nykyään halusi tai ei. Nuoret työntää vaikka lastevaununsa auton alle kunhan saa näprätä luuria. Kusipäistä porukkaa...päätä pensaaseen!
- Anonyymi
Ystävyys voi olla täynnä pohjattomuuttaan, joten varo senkaltaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918