Kylmän sylissä

Anonyymi

Ja niin lähdin kaus pois. Vuorilla satoi hiljaa untuva lunta. Tuuleen heitin silkkisen nauhan. Se tuokoon terveiset laaksoista, joissa nimeämättömän jäljet vaeltavat, ja henkäyksen lasiruutuun,
huurtuen, jäätyen.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henkäys lasiruudulla kiteytyy jääksi
      Peittää näkymän muttei tuntumaa
      Viileys vaeltaa käsivarttani pitki kohti kasvojani, hytisen

      Kylmä tuuli puhaltaa yli laaksojen ja kukkuloiden peittäen valkealla harsollaan nimettömän jäljet alleen, kuiskaten

      Missä olet, minne menet? Löydätkö perille?

      🌬️❄️

    • Laitetaan lakit päähän, takit niskaan ja kintaat kätösiin, sitten istutaan yhdessä peräkkäin pulkkaan ja lasketaan hyrikyytiä suoraan kinokseen..

      Nauraa rätkätetään nirrin narrin naamakkain hangessa, nenät punasina ja silmät sirppeinä..

      Ai, kun sä oot ihana ja nätti ittenäs..

      ❤️U

      • Eiku biseksuaali. :)


      • Anonyymi

        Ei tainnut olla aloittajalle Jank runo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tainnut olla aloittajalle Jank runo

        Kyllä Harmis aloittajalle runonsa kirjoitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Harmis aloittajalle runonsa kirjoitti.

        Venäläisiä bi-haikuja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tainnut olla aloittajalle Jank runo

        Joo, ei ollut tämä jälkimmäiseni aloittajalle, ❤️U taaskaan. :P

        Ja mä en ole Harmiskaan. Ihan vaan mä ite.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Joo, ei ollut tämä jälkimmäiseni aloittajalle, ❤️U taaskaan. :P

        Ja mä en ole Harmiskaan. Ihan vaan mä ite.

        Kyllähän sä Harmis olet. Siksi palsta on hiljentynytkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sä Harmis olet. Siksi palsta on hiljentynytkin.

        No en kyllä ole. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        No en kyllä ole. :)

        En kyllä. Kyllä vaan kyllä.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        No en kyllä ole. :)

        Kovasti pidit hänestä, jonka nimeä ei saa mainita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä. Kyllä vaan kyllä.

        Eihän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti pidit hänestä, jonka nimeä ei saa mainita.

        Harmis taisi pitää enemmän, kun oli mullekin niin kamalan vihainen.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Harmis taisi pitää enemmän, kun oli mullekin niin kamalan vihainen.

        Miltä tuntuu kun leikit vuoroin miestä vuoroin naista ja vuoroin ties mitä transua? Nyt olet vaan jo unohtanut tyyliin miten Harmis setä kirjoittaa.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Harmis taisi pitää enemmän, kun oli mullekin niin kamalan vihainen.

        Hyvin kiistelit itsesi kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miltä tuntuu kun leikit vuoroin miestä vuoroin naista ja vuoroin ties mitä transua? Nyt olet vaan jo unohtanut tyyliin miten Harmis setä kirjoittaa.

        En leiki mitään, olen juuri näin omalaatuinen ihminen. Liukuva ja omanlainen. :)

        En ole Harmista jäljitellyt, joten en tiedä osaanko edes.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kiistelit itsesi kanssa.

        Ei ole ollut tapana, eikä ollut silloinkaan. Harmis on ihan joku muu. Kyllä sä sen tiedätkin, kunhan nyt taas vaan jallitat mua. :)


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Harmis taisi pitää enemmän, kun oli mullekin niin kamalan vihainen.

        Hyvää työvuoroa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää työvuoroa

        En ole vielä saanut töitä, muutama haku on päällä.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Ei ole ollut tapana, eikä ollut silloinkaan. Harmis on ihan joku muu. Kyllä sä sen tiedätkin, kunhan nyt taas vaan jallitat mua. :)

        Etpä pääse tästä enää ulos. Nyt on naamakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etpä pääse tästä enää ulos. Nyt on naamakin.

        Hooposeni. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etpä pääse tästä enää ulos. Nyt on naamakin.

        Toi liiteri sitten valokuvassa ei ole mun asuintaloni pellon reuanssa oleva lato vaan. ;)

        Siltä varalta, jos nappaat kuvan siitäkin talteen. Kaunis maalaismaisema eikö?


      • JanK kirjoitti:

        Toi liiteri sitten valokuvassa ei ole mun asuintaloni pellon reuanssa oleva lato vaan. ;)

        Siltä varalta, jos nappaat kuvan siitäkin talteen. Kaunis maalaismaisema eikö?

        "Oraat pellot,

        viherivöivät notkelmat,

        lumipeitteen saaneet elämän antajat.

        Silmien näyssä mieleni rauhoittuu

        tähän maiseman kauneuteen mä rakastuin.

        Ja kuin ohimennen,

        aina uudelleen"

        Että mä rrrakastan noita peltonäkymiä. Tuttu näky :)


      • elisakettu kirjoitti:

        "Oraat pellot,

        viherivöivät notkelmat,

        lumipeitteen saaneet elämän antajat.

        Silmien näyssä mieleni rauhoittuu

        tähän maiseman kauneuteen mä rakastuin.

        Ja kuin ohimennen,

        aina uudelleen"

        Että mä rrrakastan noita peltonäkymiä. Tuttu näky :)

        Kiva runo. :)

        Se on Helsinkiin päin tuo horisontti näkymä.


      • JanK kirjoitti:

        Kiva runo. :)

        Se on Helsinkiin päin tuo horisontti näkymä.

        Mjuu. Tuli tunne että olen ajanut aika usein siitä ohi :)

        Toisaalta, sen kolmenkymmenen kilometrin säteellä joka suuntaan tuosta on monia samankaltaisia. Mutta just nuo peltomaisemat on mun mielestä parhautta seudullamme.

        (en mä osaa rustata runoja. Runon kieli kyllä antaa vapauksia käyttää sanoja, kauniita ja poikkeuksellisia sellaisia, että siinä mielessä se on kiitollinen kohde. Asiatekstiin kun niitä ei voi piilottaa sitten millään. Mutta riimittely... ei mun juttu)


      • elisakettu kirjoitti:

        Mjuu. Tuli tunne että olen ajanut aika usein siitä ohi :)

        Toisaalta, sen kolmenkymmenen kilometrin säteellä joka suuntaan tuosta on monia samankaltaisia. Mutta just nuo peltomaisemat on mun mielestä parhautta seudullamme.

        (en mä osaa rustata runoja. Runon kieli kyllä antaa vapauksia käyttää sanoja, kauniita ja poikkeuksellisia sellaisia, että siinä mielessä se on kiitollinen kohde. Asiatekstiin kun niitä ei voi piilottaa sitten millään. Mutta riimittely... ei mun juttu)

        Välttämättä et juuri tuosta ohi, kun ei ole minkään kantatien reunamilla. Mutta tosiaan täällä on joka puolella samanlaista. :)

        Kaunista, kaunista ja kaunista.

        Vaatimatonkin vielä. ;)


      • JanK kirjoitti:

        Välttämättä et juuri tuosta ohi, kun ei ole minkään kantatien reunamilla. Mutta tosiaan täällä on joka puolella samanlaista. :)

        Kaunista, kaunista ja kaunista.

        Vaatimatonkin vielä. ;)

        Nätti kuva tuo. Tykkään.

        (minkähän takia en ole älynnyt teetettää tapettia isosta tuollaisesta tai vastaavasta? No, enhän mä juuri kuvaakaan. Hmm....)

        Etiskelen nimittäin hyvää tapettiaihetta olkkarin yhdelle seinälle. Maisemaa siis. Tuossa on väritkin rauhoittavat.


      • elisakettu kirjoitti:

        Nätti kuva tuo. Tykkään.

        (minkähän takia en ole älynnyt teetettää tapettia isosta tuollaisesta tai vastaavasta? No, enhän mä juuri kuvaakaan. Hmm....)

        Etiskelen nimittäin hyvää tapettiaihetta olkkarin yhdelle seinälle. Maisemaa siis. Tuossa on väritkin rauhoittavat.

        Luontokuva olis kyllä hieno tehosteseinässä. :)

        Joo, se on tuo lande sellaisessa luonnonkauniissa paikassa, että ei joka päivä tuu vastaan.


      • JanK kirjoitti:

        Luontokuva olis kyllä hieno tehosteseinässä. :)

        Joo, se on tuo lande sellaisessa luonnonkauniissa paikassa, että ei joka päivä tuu vastaan.

        Mitä enemmän mietin asiaa, niin sen enempi tekee mieli sitä tapettia. Jos pohjustaisi ensin jollain pumpuli-pilvi-höttösellä ja siihen päälle sellainen leveä maisemakuva? Kyllä se monen taulun voittaa. Tulisi nimittääin paikkaan, jossa alapuolta ei kuitenkaan yleensä näy hyvin, niin ei koko seinä tarvitse sitä alkuperäistä kuvaa olla.

        Itte olen kyllä sielultani tai pohjimmiltaan enempi pönde kuin kaupunkilainen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe