On kurja katsoa kun itse on erittäin siisti kun miehenlapset eivät osaa pitää järjestystä yllä. Aina sotketaan ja huudetaan kuin villit pässit.
Meillä on erittäin siiti asunto silloin kun mies ei tuo lapsiaan meille, olen omani opettanut siisteyteen ja järjestykseen.
Täällä vallitsee kaaos ja kun ei saa komentaa, niin sitten on sekaista. Minä taidan muuttaa maalle.
Miehen siivottomat lapset
Anonyymi
2
118
Vastaukset 2
- Anonyymi
Hyvänen aika miten sinä vain jaksat jauhaa noista miehesi lapsista.
Tiesitko ennen tunkeutumistasi hänen elämäänsä että hänellä on laillinen vastuu noista hirvioistä?
Vai tuliko se esille vasta kun olitte jo perustaneet yhteisen (?) kodin?
Kummassakin tapauksessa voit syyttää vain itseäsi kun et viitsinyt nähdä yhtään vaivaa tutustua kunnolla mieheen. - Anonyymi
Ota itseäsi niskasta kiinni ja komenna niitä miehesi lapsia, ihan niin kuin olisivat omiasi. Aikuisen ihmisen pitää ottaa vastuuta, jos on lapsia talossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581656Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651162- 137940
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14784Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 46542
- 45498
- 47485