On kurja katsoa kun itse on erittäin siisti kun miehenlapset eivät osaa pitää järjestystä yllä. Aina sotketaan ja huudetaan kuin villit pässit.
Meillä on erittäin siiti asunto silloin kun mies ei tuo lapsiaan meille, olen omani opettanut siisteyteen ja järjestykseen.
Täällä vallitsee kaaos ja kun ei saa komentaa, niin sitten on sekaista. Minä taidan muuttaa maalle.
Miehen siivottomat lapset
Anonyymi
2
115
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvänen aika miten sinä vain jaksat jauhaa noista miehesi lapsista.
Tiesitko ennen tunkeutumistasi hänen elämäänsä että hänellä on laillinen vastuu noista hirvioistä?
Vai tuliko se esille vasta kun olitte jo perustaneet yhteisen (?) kodin?
Kummassakin tapauksessa voit syyttää vain itseäsi kun et viitsinyt nähdä yhtään vaivaa tutustua kunnolla mieheen. - Anonyymi
Ota itseäsi niskasta kiinni ja komenna niitä miehesi lapsia, ihan niin kuin olisivat omiasi. Aikuisen ihmisen pitää ottaa vastuuta, jos on lapsia talossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611169- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
- 93600
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 75566
- 56564