Aihe

Miksi aikuinen mies kiusaa?

Anonyymi

Kertokaapas se?
Mielestäni keskenkasvuista

21

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivosolujen vähyydestä johtuu

• Anonyymi

Kiusaa koska On Myrkynvihreä

• Anonyymi

Mä tykkään härnätä, varsinkin epäviehättäviä naisia. Annan ymmärtää monenlaista

• Anonyymi

Onko toi muka tervettä 🙄

• Anonyymi

Kyllä se oli niin "hauskaa" ja ahdistavaa että sain ennen aikaisia supistuksia vuoksesi. Miten joku ei tajua millon menee liian pitkälle. Missä kulkee raja. Käsittämätöntä.

• Anonyymi

Sitä varten sun pitäis tavata joskus ihmisiä, eikä mitään kauppakeskushaahuiluja lasketa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se oli niin "hauskaa" ja ahdistavaa että sain ennen aikaisia supistuksia vuoksesi. Miten joku ei tajua millon menee liian pitkälle. Missä kulkee raja. Käsittämätöntä.

Miehillä ne supistelut liittyy hieman eri asiaqn ja osastoon. ps oot sik

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Yhyy, nyt minä muserruin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhyy, nyt minä muserruin.

Kyllähän se nyt sanottamatta selvää. Että olet aina halunnut pahaa minulle. Satuttaa ja loukata. Täälläkään et osannut jättää rauhaan. Oikeasti olet hirviö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se nyt sanottamatta selvää. Että olet aina halunnut pahaa minulle. Satuttaa ja loukata. Täälläkään et osannut jättää rauhaan. Oikeasti olet hirviö.

Melko harhaista luulla että se toinen olisi täällä 😝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko harhaista luulla että se toinen olisi täällä 😝

Et tiedä mitään tästä asiasta. Eli turpa rullalle!

• Anonyymi

Ei oo muutakaan tekemistä

• Anonyymi

Koska se on kieroonkasvanut koko kansan (no sitäpä juuri, vaik piti olla hiljaisuuden muuri) perusharmi.

• Anonyymi

Siksi koska en tykkää!!

• Anonyymi

Mahdollisesti lievä kehitysvamma.

• Anonyymi

Ainakin se on helkkarin monotoninen juttuineen.

• Anonyymi

Psykologisesti ajatellen, mies sortuu todennäköisesti kiusaamaan naista, jonka kokee pitävän itsestään.. Haluten boostata egoaan kun tuntee olevansa pieni ja heikko Beta-mies. Todennäköisesti tuollaiset miehet ovat entisiä koulukiusaajia, itsetunto on yksinkertaisesti todella heiveröinen, vaikka ulospäin saattaa esittää kaikkea muuta.

• Anonyymi

Haluaa käyttää henkistä väkivaltaa toisiin ihmisiin koska itsellä on paha olla syystä tai toisesta. Eihän tuota nyt tarvitse kaukaa etsiä jos silmäilee muutaman ketjun täällä läpi. Samaa paskaa putki tolkulla. Kiusaajan omasta kehityksestähän siinä on kyse, monesti kateudesta tms. Omassa lapsuuden perheessäni tulin kiusatuksi ja se jatkui pitkälle aikuisikään asti kaikenlaisten rajojen niin henkisten kuin fyysistenkin rajojen rikkomisena.
      Ainoa keino on ollut rajata tämä ihminen kokonaan pois elämästäni. En ole ollut hänen kanssaan missään tekemisissä vuosikymmeniin.

• Anonyymi

Rumia naisia kiusataan

• Anonyymi

Samasta syystä kuin toinenkin sukupuoli. Kiusaaminen on niin laaja käsite, että sen alle voidaan kirjata monia ihmisen käyttäytymismalleja.
      Kiusaaja tai kiusattava mutta kaikessa yksinkertaisuudessaan jo valmiiksi sirpaleinen ihminen saa kaiken näyttämään kiusaamiselta. Tällainen vaativa ja huomion hakuinen sirpale ihminen tekee muiden ihmisten elämästä helvettiä. Olen nähnyt henkilökohtaisesti tällaisen ihmisen toimintaa ja se on nerokasta oman edun tavoittelua sekä muiden nujertamista. Pysykää kaukana tällaisesta ihmisestä, kun tunnistatte ihmistyypin.

• Anonyymi

Aseta se imumoodille vihdoin kun aina valitat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      14818
    2. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      274
      5434