Kyllä nyt kiehui kuppi nurin tästä "kaveri" touhusta, mistähän sitä edes aloittais.
Ollaan n. 25vuotiaita jätkiä.
Mulla on kaksi hyvää kaveria, toinen vaikka "Jorma" ja toinen "Kari" ja sitten yhteisiä tuttava kavereita.
Kun tämä Kari erosi naisestaan ja samoihin aikoihin ostin omakotitalon n. 2v sitten, jostain syystä hän ei enään käynyt kylässä tai mitään yksinään ja aina oli sitten Jorma mukana tai sen kanssa.
No sitten nämä alkoi pikkuhiljaa haukkumaan naistani, tosin olin heille joskus avautunut, kun jossain vaiheessa suhde meni huonosti ja naiseni on ollut joskus huonolla tuulella kun he ovat olleet kylässä, mutta se ei mielestäni oikeuta ruveta pilkkaamaan ja haukkumaan naistani mulle.
On haukuttu läskiksi ja tiesmitä ja ettei sovita yhteen, vaikka meillä on mukavaa naiseni kanssa.
Eivät tulleet auttamaan terassin rakentamisessa, koska naiseni kävelee sitten siinä ja se vituttaa heitä.
Sitten ärähdin ja asia sovittiin, mutta eipä siinä kauaan mennyt, kun taas sama peli jatkuu.
Eipä oikein huvittanut mennä Karin synttäri bileillekään, mutta menin kumminkin ja Kari sitten tokaisi mulle että "oisit saanut 👊🏻 tästä jollen olisi tullut.
Parina vuotena huomannut että aina vienyt jtn lahjaksi Karille, mutta empäs ole itse saanut enään mitään.
Muutenkin tuntuu että pilkataan pienestä, no ärähdin taas, kun Jorma kysy Karille juomaan, että tämän touhun on loputtava, ei ole sen jälkeen kuulunut.
Että semmosia kavereita.
Huomasin vain että touhu päässyt vähän liian pitkälle jo ja olisi täytynyt olla tiukempi.
Kaipaisin tähän näkökulmia ja mielipiteitä.
Mitta täynnä
8
50
Vastaukset
- Anonyymi
Onpas kateellisia kavereita!
- Anonyymi
Tiedä sitten mistä mahtaa moinen johtua
- Anonyymi
Tosiaan kaipaisin mielipiteitä ja näkökulmia ja mitä itse tekisit samassa tilanteessa.
- Anonyymi
Onko se oikein että sinun rakasta haukutaan?
Ei
Jossei muutu niin älä ole heidän kanssaan tekemisissä.
Onko kukaan velvollinen auttamaan sinua kun itse autat heitä?
Ei ole.
Sinä teet sitä koska valitset tehdä niin ja heidän valintansa on eri. Ei toimi auttaminen silmä silmästä menetelmällä vaikka joillakin kuva että näin kuuluisi tehdä.
Naisen näkökulma
- Anonyymi
Arvosta suhdettasi, itseäsi ja aseta rajat. Huono energia pois ja parempaa tilalle, ole mielummin ilman ystäviä kuin moisten idioottien seurassa.
Olisin toivonut että joku olisi kertonut minulle tämän saman neuvon kun olin itse vielä nuori.- Anonyymi
Ihmetyttää vain mikä heille mahtanut tulla, kun olivat ennen mukavia.
Muutenkin he vain juovat vklp.
Sulla samanlaisia kokemuksia?
Olisi mukava kuulla lisää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmetyttää vain mikä heille mahtanut tulla, kun olivat ennen mukavia.
Muutenkin he vain juovat vklp.
Sulla samanlaisia kokemuksia?
Olisi mukava kuulla lisääJoko ovat perusluonteeltaan ilkeitä tai sitten yrittävät alentaa sinua heidän tasolleen, näistä ei tiedä.
On alennettu, käytetty hyväksi, suljettu kaikesta ulos, ilkeilty ilman syytä, mustamaalattu.. oltu julmia ja aina antanut kaiken anteeksi.
Päästin psykopaatin elämääni jonka jälkeen tapasin aivan ihanan aidon ihmisen jonka tietenkin olevan samalainen kuin muutkin kohtaamani ihmiset.. ei ollut.
Sillon vasta heräsin ns todellisuuteen. Silloin vasta tajusin että rajat on vedettävä ja kunnolla. Kaikkea ei tarvi eikä voi antaa anteeksi eikä kaikkea tarvi sietää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko ovat perusluonteeltaan ilkeitä tai sitten yrittävät alentaa sinua heidän tasolleen, näistä ei tiedä.
On alennettu, käytetty hyväksi, suljettu kaikesta ulos, ilkeilty ilman syytä, mustamaalattu.. oltu julmia ja aina antanut kaiken anteeksi.
Päästin psykopaatin elämääni jonka jälkeen tapasin aivan ihanan aidon ihmisen jonka tietenkin olevan samalainen kuin muutkin kohtaamani ihmiset.. ei ollut.
Sillon vasta heräsin ns todellisuuteen. Silloin vasta tajusin että rajat on vedettävä ja kunnolla. Kaikkea ei tarvi eikä voi antaa anteeksi eikä kaikkea tarvi sietää.Juurikin näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768