Kun menet kylää naisen luokse? Niin onnistuuko kukkien osto vai menetkö vaan muuten etkä ilahduta naista kukilla.
Vietkö koskaan kukkia naiselle
36
74
Vastaukset
- Anonyymi
Sain eilen mieheltä kukkia! Liikutuin. Kaunis teko!
- Anonyymi
Itse asiassa kukkien lisäksi sain kanan, mikä oli sympaattinen teko.
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa kukkien lisäksi sain kanan, mikä oli sympaattinen teko.
Elävän vai kynityn? :)
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Elävän vai kynityn? :)
Syötävän.
Mjoo, olen vienyt kukkia ystäville ja äidille, leikkokukkia harvemmin.
Jos ajatellaan, että tapailisin naista romanttisessa mielessä, niin ilmanmuuta veisin kukkia hänelle. En ehkä joka perjantai, mutta silloin tällöin.
Istutettavia kukkia voisin viedä vaikka joka viikkokin, voisin vaikka istutellakin niitä yhdessä tai puolesta. Lopulta olisi viidakko naisen huushollissa. :POisko se ensitreffikukkakin kaunis punainen ruusu? Intohimon ja rakkauden väri. 🌹
Vai kukkakimppu krysanteemista, ruususta, oksaneilikasta ja muutama nahkalehti? :)- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Oisko se ensitreffikukkakin kaunis punainen ruusu? Intohimon ja rakkauden väri. 🌹
Vai kukkakimppu krysanteemista, ruususta, oksaneilikasta ja muutama nahkalehti? :)Mä en ymmärrä miks niitä krusanteemejä pitää sinne kauniiden kukkien sekaan tunkea. Mutta kkat on kyllä aina ainakin itsestäni ihastuttava tuliainen.
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ymmärrä miks niitä krusanteemejä pitää sinne kauniiden kukkien sekaan tunkea. Mutta kkat on kyllä aina ainakin itsestäni ihastuttava tuliainen.
Niii, kaikki ei niistä tykkää. Gerbera tilalle? Se on nätti kukka.
- Anonyymi
JanK kirjoitti:
Niii, kaikki ei niistä tykkää. Gerbera tilalle? Se on nätti kukka.
Ruusut, neilikat, tulppaanit on kauniita ja orkideat, phaleonopsis esimerkiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Tulppaani? Okei. Täytyy pistää mieleen, jos joskus vielä jollekin kukkia kiikutan. :)
Anonyymi kirjoitti:
Mites vaikka ruusuja ja liljoja ja nahkalehti? Liljathan on kauniita kukkia ihan pihallakin penkeissä.
- Anonyymi
Kyllä kyllä. Tähän ikään keinot pitää jo osata.
- Anonyymi
Tulee kuin luonnostaan tuo kukkien vieminen ;)
Aika vähiin on jäänyt..
- Anonyymi
Naiset on tykännyt kun eivät mitään naatteja kaipaa vaan kunnon ruotamaa eli kunnon nuoren taipuisan visa koivun vitsaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset on tykännyt kun eivät mitään naatteja kaipaa vaan kunnon ruotamaa eli kunnon nuoren taipuisan visa koivun vitsaa
Naisilla kummallisia mottoja eli huutaa ja raivoaa miehelle eli kun mies antaa vitsaa niin nainen huutaa joka vitsaa säästää niin se ei naistaan rakasta ja sääli on sairautta ja armo heikkoja varten ja ilman helakan punaista peppua ei ilkeys ja häijyys lähde naisesta niin ehkä viikon jaksaa olla kiltti sen jälkeen ja sama uudestaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisilla kummallisia mottoja eli huutaa ja raivoaa miehelle eli kun mies antaa vitsaa niin nainen huutaa joka vitsaa säästää niin se ei naistaan rakasta ja sääli on sairautta ja armo heikkoja varten ja ilman helakan punaista peppua ei ilkeys ja häijyys lähde naisesta niin ehkä viikon jaksaa olla kiltti sen jälkeen ja sama uudestaan
Ni oli liioiteltua ja valetta vaan totuus ehkä päivän kaksi osaa olla kiltti ja mukava mut kolmantena päivänä on jo erittäin häijy ja ilkeä ja kamala eli ovat omia itsejään taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ni oli liioiteltua ja valetta vaan totuus ehkä päivän kaksi osaa olla kiltti ja mukava mut kolmantena päivänä on jo erittäin häijy ja ilkeä ja kamala eli ovat omia itsejään taas
Häijyys kulkee usein suvussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häijyys kulkee usein suvussa.
Miksi naiset onkon niin ilkeitä ja häijyjä
- Anonyymi
Itse olin kerran viemässä mummolle sairaalaan punaista ruusua, mutta matkalla sain tietää että ei saakaan viedä, annoin sitten sen komean ruusun jollekin toiselle mummelille bussissa lahjana, muistaakseni maksoi vaivaiset 12euroa tuo 1 ruusu kukkakaupasta.
Sairaalaan ei saa viedä kukkia, oikeastaan mitään ei saa viedä. Laitan rusetin munan ympärille.
- Anonyymi
Olen ylpeä tästä!
- Anonyymi
Rusettiluistelu ei tarkoita sitä. Tuon takia treffit menivät ihan piloille. Olisit laittanut vaan luistimet.
- Anonyymi
Hih... 🌹❤️
- Anonyymi
Tottakai kukkia.
- Anonyymi
Kyllä saan mieheltäni kukkia. Sellaisia, jotka eivät tuoksu, esim. tulppaanit ja ruusut.
- Anonyymi
Alasti luistelemaan ja valkoinen tennissukka jalassa jossa suuri punainen sydän ja musta teksti: I LOVE ME.
- Anonyymi
Saa ainakin tilaa jos ei muuta.... ....
- Anonyymi
Ei miehet osta kukkia. Miehet ei osaa naisia ilahduttaa.
- Anonyymi
Piikikkäälle voi viedä kaktuksen.
- Anonyymi
Ksiii 🌵🌵🌵🌵🌵
- Anonyymi
Ei miehet huomioi naisia. En ole koskaan saanut kukkia miehiltä ja kun seurustelin niin ei mies ostanut edes lahjoja ja erosin sen takia.
- Anonyymi
Kesällä voi poimia rentun ruusuja ojanpientareelta
Nuuo leikkokukat ei oo kovin eettisiä, Afrikassa, Väli-Amerikassa huonoissa työoloissa, myrkkyjä... Ainaki reilun kaupan, tai vie vaikka kestävän huonekasvin, josta iloa pitkäksi aikaa.- Anonyymi
Noheva mies vie vastan. Joko tuoreen tai pakastetun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763482
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272159Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831985Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191530- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261368Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71344Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671297Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531055