Vihdoin ja viimein on alettu kuuntelemaan työntekijöitä, sekä heidän hyvinvointiin ja jaksamiseen panostamaan. Tätä ne uudet tuulet saavat aikaan. KIITOS
Perusturva
10
598
Vastaukset
- Anonyymi
Asiakkaita myös on alettu kuuntelemaan ja vakavalla korvalla.Asioita aletaan nyt oikomaan,mutta onneksi on oikea ihminen tekemässsä sitä lain puutteissa eikä juorujen perusteella.MUUTTUU TUULEET SIELLÄKIN JA LISÄÄ TULEE MUUTTUMAAN ONNEKSI.
- Anonyymi
Muutos on hyvästä. Asetelmat muuttuu ja se on kehitystä.joskus on vaihdettava monta henkilöä
- Anonyymi
Johto vaihtuu ni vaihtuu meno
- Anonyymi
Sitä varmasti YLITORNIOLLA ONKIN JO KAUAN ODOTETTU,ETTÄ JOKAINEN HOITAA TEHTÄVÄNSÄ MITÄ HÄNELLE KUULUU.
- Anonyymi
Olis kannattanut kertoa pahoinvoinnusta AVI lle Leukumaa...maaritin lähdölläa ei ehkä ole merkitystä pitkässä puussa. Uusi jyrkkä tulee tilalle ...odottaan vain aikansa?
- Anonyymi
Maaritin tilalle tuleva henkilö ,onko toiminut miten tehtävässä ?
- Anonyymi
Lähtötilanteesta on vain parantamista
- Anonyymi
Joko m e ollaan saatettu perusturvajohtaja eläkkeelle .....hyvä jos se tehty....häpeän ikäluokkaani -57
- Anonyymi
Joskus riittää pelkkä johtajien vaihtaminen,hyvä jos muutosta on alkanut tapahtua.
- Anonyymi
Hyvä juttu. Se on virkistävää että välillä vaihtuu virkamiehet ja naiset sillä he helposti kangistuvat kaavoihinsa. Ymmärsinkö oikein että Avi on nyt puuttunut asiaan?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459