Tietäjä: Virus ei tule häviämään

Anonyymi

Se ei poistu. Maailma ei palaa ennalleen.

42

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tule rock-konsertteja

      • Anonyymi

        Rajat kiinni ja Suomi puhtaaksi.

        Miksi muutenkaan pitäisi juuri nyt antaa rahan virrata ulkomaisiin lomakohteisiin, kun ei tännekkään tule kukaan.


    • Anonyymi

      Kun itse teen tuollaista peliä viruksen kunniaksikin, 3D-juttu Direct3D:llä, aika surrealistisen näköinen, aina välillä aivot vaativat lepoa jottaa saa uusia entistä surrealistisempia ideoita peliin, noh nyt on jo hirvittävästikin sellaisia elementtejä, kuten:

      kummallinen headspinner-hahmo, sitten 500 virus pörräilemässä, ja nyt ajattelin muuttaa ennaltakeksimättömät viruskuviot ne kaikki 500 pörräävää sellaisiksi poltergeist-läpikuultaviksi pisteiksi, jotka tavallaan vaalivat ja pörräilevät kummasti sen erikoisen ihmeellisen vaarallisen "headspinner"-hahmon ympärillä :D

      Jollain DirectX:n ja C:llä voi nyt tehdä melkein mitä vain voi kuvitella jos vähänkään osaa.

    • Anonyymi

      Ensin todella testailin muutamilla eri tietokoneilla täysin että käyttäjäliittymä olisi mahdollisimman hyvä eli: hahmo (itse siis) liikkuu sellaisessa 3D sokkelossa, siis liikkumen niin että katsominen hiirellä hyvin liikkuminen sekä hiiren rullalla ja vapaa katse myöskin sekä hiirellä sekä näppäimistöllä yhtäaikaa, sekä fullscreen-tila ja kaikki erilaiset kuvasuhteet toimivat täysin, ja kaikki toimintonäppäimet kuten pause ja muut..

      Viholliesten tekoälyä nyt pitää hieman dynamoida ja kehittää seuraavaksi.

    • Anonyymi

      Näin se taitaa olla. Virus muuntuu jatkuvasti. Sen kans on vain opittava elämään. Jyllää ainaki niin kauan että saa tapettua ihmiset,jotka se laitettiinki tappamaan. Se on vaan hyväksyttävä.

      • Anonyymi

        Ei tule enää suuria yhteiskokoontumisia eikä juhlia.


    • Anonyymi

      Pahuuden palvonta on etäännyttänyt meidät
      Jumalan siunaukselta.Älkää luulko,että
      mahdatte tuhatjuonen koronalle yhtään mitään.Vain kirkon pyhyyden saaminen
      takaisin pelastaa meidät.

    • Ja lisää tulee viruksia. Ihmisten ihan omaa mokaa, kun säätävät.

      • Minä uskon, että Koronan suhteen seuraavana vuonna on palattu normaaliin. Virus on olemassa, mutta suurin osa maailman väestöstä on rokotettu sitä vastaan?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Minä uskon, että Koronan suhteen seuraavana vuonna on palattu normaaliin. Virus on olemassa, mutta suurin osa maailman väestöstä on rokotettu sitä vastaan?

        Kenpä tietää. En vielä lipasis tässä kohtaa. :)


      • JanK kirjoitti:

        Kenpä tietää. En vielä lipasis tässä kohtaa. :)

        Minä olen optimisti, että seuraava vuosi on jo normaali. Palataan normaaliaikaan ilman Korona-pelkoa! :)


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Minä olen optimisti, että seuraava vuosi on jo normaali. Palataan normaaliaikaan ilman Korona-pelkoa! :)

        Hmm, mä olen realisti. Muunnoksista ei päästä tuosta vaan. :)


      • JanK kirjoitti:

        Hmm, mä olen realisti. Muunnoksista ei päästä tuosta vaan. :)

        Minä uskon, että talous ja ihmisten liikkuvuus palaa normaaliksi. Ainakaan yleisesti asiantuntijat eivät ole maalanneet minun tietääkseni uhka kuvia vaan ovat yleensä positiivisen toivekkaita rokottamisesta ja viruksen voittamisesta?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Minä uskon, että talous ja ihmisten liikkuvuus palaa normaaliksi. Ainakaan yleisesti asiantuntijat eivät ole maalanneet minun tietääkseni uhka kuvia vaan ovat yleensä positiivisen toivekkaita rokottamisesta ja viruksen voittamisesta?

        Onhan niiden oltava julkisesti ja ääneen. Velkaa velan päälle, ei ole kestä linjaus.


      • JanK kirjoitti:

        Onhan niiden oltava julkisesti ja ääneen. Velkaa velan päälle, ei ole kestä linjaus.

        *Kestävä.


      • JanK kirjoitti:

        Onhan niiden oltava julkisesti ja ääneen. Velkaa velan päälle, ei ole kestä linjaus.

        Kun korona on selätetty niin ei tarvitse enää ottaa samassa määrin velkaa, jota tällä hetkellä tarvitaan talouden tervehdyttämiseksi. Itse toivoisin, että puolustusvoimien uudet hävittäjät jätettäisiin hankkimatta, sillä ne ovat niin kalliit. Niihin ilmeisesti käytetään rahaa tyhmemmin kuin koronaelvytykseen?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Kun korona on selätetty niin ei tarvitse enää ottaa samassa määrin velkaa, jota tällä hetkellä tarvitaan talouden tervehdyttämiseksi. Itse toivoisin, että puolustusvoimien uudet hävittäjät jätettäisiin hankkimatta, sillä ne ovat niin kalliit. Niihin ilmeisesti käytetään rahaa tyhmemmin kuin koronaelvytykseen?

        Täällä on tyhmiä investointeja mistä nyppiä, mutta korona on vaikea selätettävä. Se kun muuntuu nytkin jo jatkuvasti.


      • JanK kirjoitti:

        Täällä on tyhmiä investointeja mistä nyppiä, mutta korona on vaikea selätettävä. Se kun muuntuu nytkin jo jatkuvasti.

        Minä taidan lopettaa koronasta kirjoittamisen, sillä se ei kuulu oikein Sinkut-palstalle. Taidanpa tästä ryhtyä katsomaan televisiosta "Suomen huutokauppakeisaria". Palataan asiaan huomenna! Hyvät yöt!


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Minä taidan lopettaa koronasta kirjoittamisen, sillä se ei kuulu oikein Sinkut-palstalle. Taidanpa tästä ryhtyä katsomaan televisiosta "Suomen huutokauppakeisaria". Palataan asiaan huomenna! Hyvät yöt!

        Jep. Hyvät yöt.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Onhan niiden oltava julkisesti ja ääneen. Velkaa velan päälle, ei ole kestä linjaus.

        Ohan noita uhkakuviakin maalailtu jo, siis asiantuntijat ovat.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Hmm, mä olen realisti. Muunnoksista ei päästä tuosta vaan. :)

        Eipä noi muutkaan jatkuvasti muuntelevat influenssavirukset ole pahemmiksi muuttuneet ja rokotteet tehoaa niihinkin. Koronalla sama juttu. Lisäksi nythän on kehitteillä universaali influenssarokote, joka kerralla tehoaa kaikkiin eri influenssaviruksiin mutatoituu tai ei. Tuossa linkki:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007670135.html

        Tulevaisuus näyttää ihan hyvältä!

        IkisinkkuerakkoM43v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä noi muutkaan jatkuvasti muuntelevat influenssavirukset ole pahemmiksi muuttuneet ja rokotteet tehoaa niihinkin. Koronalla sama juttu. Lisäksi nythän on kehitteillä universaali influenssarokote, joka kerralla tehoaa kaikkiin eri influenssaviruksiin mutatoituu tai ei. Tuossa linkki:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007670135.html

        Tulevaisuus näyttää ihan hyvältä!

        IkisinkkuerakkoM43v

        Mutta influenssa rokotetta ei ole koskaan annettu koko kansalle, vain näille riskiryhmille. Ihan eri tason ruljanssi kyse jos koko väestön laumasuoja koronaa vastaan on jatkuvaa kilpajuoksua muuntuvaa virusta vastaan. Siis joka vuosiko rokotus koko kansalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohan noita uhkakuviakin maalailtu jo, siis asiantuntijat ovat.

        Joo.


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Hmm, mä olen realisti. Muunnoksista ei päästä tuosta vaan. :)

        Oletteko ajatelleet, että korona viruksella voidaan hallita ihmisiä.
        Onko edes virus muunnosta, eihän viruksen evoluutio eli kehitys voi muutamassa viikossa edetä, kun lajien kehitykseen kuluu satoja/tuhansia vuosia.
        Ei ole yksikään tutkija tuonut todisteita muuntuneeta viruksesta, ainoastaan todetaan, että virus on muuntunut esim. helpommin tarttuvaksi, jolloin päättäjät voivat laatia tämän perusteella lakeja, joilla rajoitetaan ihmisten elämää ja liikkumista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä noi muutkaan jatkuvasti muuntelevat influenssavirukset ole pahemmiksi muuttuneet ja rokotteet tehoaa niihinkin. Koronalla sama juttu. Lisäksi nythän on kehitteillä universaali influenssarokote, joka kerralla tehoaa kaikkiin eri influenssaviruksiin mutatoituu tai ei. Tuossa linkki:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007670135.html

        Tulevaisuus näyttää ihan hyvältä!

        IkisinkkuerakkoM43v

        No joo, jotenkin vaan olen skeptinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko ajatelleet, että korona viruksella voidaan hallita ihmisiä.
        Onko edes virus muunnosta, eihän viruksen evoluutio eli kehitys voi muutamassa viikossa edetä, kun lajien kehitykseen kuluu satoja/tuhansia vuosia.
        Ei ole yksikään tutkija tuonut todisteita muuntuneeta viruksesta, ainoastaan todetaan, että virus on muuntunut esim. helpommin tarttuvaksi, jolloin päättäjät voivat laatia tämän perusteella lakeja, joilla rajoitetaan ihmisten elämää ja liikkumista.

        Olen mä sitäkin ajatellut, mutta kuolleitakin on niin paljon, että ihan pelkkää tuota se ei ole. Kyllä ihan oikea virus tappaa ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta influenssa rokotetta ei ole koskaan annettu koko kansalle, vain näille riskiryhmille. Ihan eri tason ruljanssi kyse jos koko väestön laumasuoja koronaa vastaan on jatkuvaa kilpajuoksua muuntuvaa virusta vastaan. Siis joka vuosiko rokotus koko kansalle.

        Niin joka vuosihan tuon influenssarokotteenkin joutuu ottamaan, tämä tuntuu nyt tällaiselta paniikkireagoinnilta, jossa vaan nopeasti tehdään jotain. Niinkuin yksi rokote per ihminen olisi joku lopullinen ratkaisu tähän koronaan. Tuhkarokon tyyppisillehän tämä riittää, mutta koronahan on periaatteessa vastaava kuin influenssa, eli rokote ei tuota mitään loppuelämän immuniteettia.


    • Anonyymi

      Kumartakaa homo ruhtinasta pelkurit
      olette menossa tuonelan tulille.

    • Anonyymi

      Sikojen sikailuun ei vaikuta millään tavalla. Vasta kun vanhenevat ja taudista tulee heillekkin tappava.

    • Kuollaan kaikki 😭

      • Anonyymi

        Koronaan kuolee hyvin harvat. Samoin influenssaan. Korona on toki paha tauti, mutta yleisesti ei tappava. Joten rauhoitu.

        IkisinkkuerakkoM43v


    • Anonyymi

      Jäljellee jää kun virus tappaa kaikki vain kaikista köyhimmäty...

    • Nyt on yksi prosentti (55 000) suomalaisista saanut ensimmäisen rokotteen. Aikaa meni kolme viikkoa. Koko kansa on siis kertarokotettu kolmessasadassa viikossa.

      Voisiko pyytää yst. vähän vauhtia tuohon touhuun?

    • Anonyymi

      On sanottu että vain 28 prosenttia jää henkiin.
      Eipähän enää tarvi eläkeläisille veroja maksaa, heihin kun se iskee pahiten.

    • Anonyymi

      Poliisit levittävät tuota virusta, armeija ei levitä vaan yrittää pitää ihmisä pois poliisien ulottuvilta.

      • Anonyymi

        Taidat olla varusmies, kenellä on aikaa?


    • Anonyymi

      Tämä uusi Covid-virus on aika ovela se on psukologinen virus itseasiassa valtaa kaikkien tutkijoijen ja psykolien aivot ensimmäiseksi jot6t..ö..

    • Anonyymi

      Pahimmassa tapauksessa kaikki kuollaan virukseen.

      • Anonyymi

        Joutaaki mennä tämä kärsisysten,pervojen ja pahuuden täyttämä maailma. Jipii.


    • Anonyymi

      Ei, ei erittäin suurella todennäköisyydellä tule poistumaan.
      Ykkösen jälkeen 32 nollaa. Sata kvintiljoonaa. Niin paljon viruksia lasketaan olevan, paljon enemmän kuin maailmankaikkeudessa tähtiä. Viruksia on kaikissa ja kaikessa, kaikkialla ja koko ajan.
      Osa näistä on haitallisia.
      Sitä ei kukaan voi tietää, mihin suuntaan tämä nyt vallalla oleva koronavirus muuntautuu, ja muuntautunuthan se on jo nyt. Virukset ovat kuitenkin "viisaita" : ne tarvitsevat isännän elääkseen, ja jos ne hävittävät isäntänsä ne kuolevat itsekin. Siksi ne pitävät huolen siitä, että kaikki suinkaan eivät kuole vaikka tartunnan saisivatkin. Virukset tarvitsevat isännän levitäkseen ja elääkseen.
      Maailmassa on monia pahoja viruksia. Ne aiheuttavat silloin tällöin epidemioita ja jopa pandemioita kuten nyt. Ajatellaan nyt vaikka ebolaa. Se tulee ja menee, kukaan ei tiedä miksi ja mihin.
      Ihmisen tehtävä on nyt parhaansa mukaan suojautua ja suojella heikoimpia. Tämäkään virus ei taatusti tule koko ihmiskuntaa hävittämään. Meidän on opittava tulemaan toimeen sen tosiasian kanssa. Se palaako elämänmeno entiselleen, on eri asia. Mutta pitäisikö palatakaan? Siitä voidaan keskustella monella tasolla.
      Meidän on mukauduttava ja luotava uusia tapoja elää tämän tosiasian kanssa, paniikinkylvö ja valheelliset tuomiopäivän profeetat pitää sivuuttaa ja jättää omaan arvoonsa.
      Järki käteen, paniikinomainen pelko on vaarallisempaa kuin virus!
      Asianmukainen suojautuminen ja niiden suojelu jotka ovat suurimmassa vaarassa on nyt se mitä voimme tehdä kunnes tätä virusta opitaan tuntemaan paremmin.
      Ja se on meidän jokaisen tehtävä. Ei voida itsekkäästi ajatella en minä siihen kuitenkaan kuole, vähät muista, kuten osa elää tälläkin hetkellä. Valtavaa itsekkyyttä ja omaan napaan tuijotusta.

    • Anonyymi

      Kaltaisesi visionaristit olisivat pelastaneet maailman. Mutta koska neroja ei arvosteta poikkeavuutensa johdosta, kommentoimme iltalehdykäisten artikkeleja aikamme kuluksi.

    • Anonyymi

      63 000 suomalaista on saanut tämän mysteerirokotteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe