Pienet annoskoot laihduttaa parhaiten

Anonyymi

Tällä laihduttu.Pienet annoskoot ja hyvin kalorirajoitettu dietti toimii käytännössä parhaiten.
Syö tasaisin väliajoin koko päivän vain 200-300 kaloria.

Liian sallivissa dieteissä ruokamäärät kasvaa helposti liian suureksi,eikä laihdu ollenkaan.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      200 - 300 kaloria?

      siis 15g näkkileipää?

      no takuulla laihtuu

      • Anonyymi

        Syö ennemmin jotain wokkiruokaa,esim nuudelit.siihen paistettua jauhelihaa ja pakastevihanneksia,riisiä yms . hyvät mausteet On paljon paremman makuista,ja lähtee nälkä.

        Itse söin ne päivällä ja myös 250g illalla.Ei yhtään nälkää,vaikka kalorit suurinpiirtein vain 1800.Täytyy vain suunnitella vielä paremmin maustaminen.
        Käytän seuraavalla kerralla aromisuolaa,mustapippuria,kasvisfondia,sitruunaa,soijakastiketta.
        Sekä lisään lopussa vähän koskenlaskija juustoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syö ennemmin jotain wokkiruokaa,esim nuudelit.siihen paistettua jauhelihaa ja pakastevihanneksia,riisiä yms . hyvät mausteet On paljon paremman makuista,ja lähtee nälkä.

        Itse söin ne päivällä ja myös 250g illalla.Ei yhtään nälkää,vaikka kalorit suurinpiirtein vain 1800.Täytyy vain suunnitella vielä paremmin maustaminen.
        Käytän seuraavalla kerralla aromisuolaa,mustapippuria,kasvisfondia,sitruunaa,soijakastiketta.
        Sekä lisään lopussa vähän koskenlaskija juustoa.

        1800 kaloria on noin 100 grammaa näkkileipää. Aika saavutus ettei ole yhtään nälkä.


    • Anonyymi

      "Tällä laihduttu.Pienet annoskoot ja hyvin kalorirajoitettu dietti toimii käytännössä parhaiten."

      Ja luulojen jakaminen jatkuu. Nääntymällä ei ole ikinä saatu kestävää tulosta.

    • Anonyymi

      Liikunta oli silloin vain keskiraskas työ ja työmatkapyöräily,raskasta liikuntaa en silloin harrastanut ollenkaan.
      Nyt laihdutan myös liikunnalla,ei tarvitse käydä kun joka toinen tai kolmas päivä,JOS syö samaan tapaan kuin silloin.Kevyttä kävelyä on hyvä kuitenkin harrastaa paljon,esim vaikkaa kirpputorikävelyä tai kadullaa kävelyä yms

      Laihtumisnopeuteni silloin oli puolet nopeamppaa kuin yleensä,ja laihdutukseaikainen olo hyvä.

      • Anonyymi

        Asiasi saisi enemmän kannatusta, jos osaisit kirjoittaa. Miksi et lisää "pilkun" ja "pisteen" jälkeen välilyöntiä, kuten sinulle on opetettu? Sama kuin kuin kirjoittaisit CAPS-LOCK päällä koko ajan. Vai oletko hidas oppimaan uutta, vaikka ikä painaakin jo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiasi saisi enemmän kannatusta, jos osaisit kirjoittaa. Miksi et lisää "pilkun" ja "pisteen" jälkeen välilyöntiä, kuten sinulle on opetettu? Sama kuin kuin kirjoittaisit CAPS-LOCK päällä koko ajan. Vai oletko hidas oppimaan uutta, vaikka ikä painaakin jo?

        Jos ei hermo kestä lukea näitä juttuja niin kannattaa pysyä poissa. Ihan ilmainen vinkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei hermo kestä lukea näitä juttuja niin kannattaa pysyä poissa. Ihan ilmainen vinkki.

        Joo komppaan sinua. Vain yksi välilyönti puuttui aloittajalta. Olikohan valittajalla some-ahdistus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo komppaan sinua. Vain yksi välilyönti puuttui aloittajalta. Olikohan valittajalla some-ahdistus?

        Tai sitten hän on työtön, joka ei ole löytänyt kykyjään vastaavaa työtä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten hän on työtön, joka ei ole löytänyt kykyjään vastaavaa työtä. :)

        Laskin uudestaan: kuusi välilyöntiä puuttui. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei hermo kestä lukea näitä juttuja niin kannattaa pysyä poissa. Ihan ilmainen vinkki.

        Onhan se tietysti järkyttävää lukea,MUTTA tämä on se totuus siitä miten laihtuu parhaiten.
        Sanoisin että ei se kaikilla onnistu,pitää vain olla se oma halu laihtua,niin silloin siinä voi onnistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se tietysti järkyttävää lukea,MUTTA tämä on se totuus siitä miten laihtuu parhaiten.
        Sanoisin että ei se kaikilla onnistu,pitää vain olla se oma halu laihtua,niin silloin siinä voi onnistua.

        kyllä voi laihtua vaikkei olisikaan omaa halua

        lapamato, keskitysleiri, autio saari ihan vaan esimerkkeinä


    • Anonyymi

      Pienienergisillä ateroilla minäkin laihdutin, paitsi en tasaisin väliajoin. Etenkin aamulla jatkoin yönylipaastoa lipittelemällä monta maitolasillista kylmää raikasta vettä, siinä 5 dl …10 dl, ja sitten kahvia siinä 5 dl. Ateririoita söin vasta sitten kun oli rehellisesti nälän tuntemuksia.

      Aterioiden ei aina tarvitse olla kummoisia, kuten:

      - 200 g rasvatonta maustamatonta rahkaa 250 g pikkutomaatteja.
      - 200 g rasvatonta maustamatonta rahkaa 250 vesimeloonia.
      - 200 g rasvatonta maustamatonta rahkaa 50 g lehtisalaattia sorssäimellä dipiksi ja 100 ... 200 g erilaista maanpäällistä kasvista (parsa, brokkoli, kukkkaali, porkkana, yms) siivottuna ja pilkotuna dippailuun,

      Yksinkertaisten aterioiden raaka-aineet kulkee helposti koko päivän auton peräkontissa olevassa minijääkaapissa. Näin talvisin sitä edes pitää koskaan virrallisena, pohjalla on muutamia kylmäkalleja ja nekin kylmenee riittävästi itsekseen yön yli.

    • Anonyymi

      "Tällä laihduttu.Pienet annoskoot ja hyvin kalorirajoitettu dietti toimii käytännössä parhaiten."

      Ja luulojen jakaminen jatkuu. Nääntymällä ei ole ikinä saatu kestävää tulosta.

      • Anonyymi

        Ikinä?

        Jos omaat kymmenen vuoden kokemuksen painonhallinnasta, ei se tarkoita sitä että tiedät koko maailman ihmisten asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikinä?

        Jos omaat kymmenen vuoden kokemuksen painonhallinnasta, ei se tarkoita sitä että tiedät koko maailman ihmisten asiat.

        "Jos omaat kymmenen vuoden kokemuksen painonhallinnasta, ei se tarkoita sitä että tiedät koko maailman ihmisten asia"

        Nääntymällä ei ole ikinä saatu kestävää tulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos omaat kymmenen vuoden kokemuksen painonhallinnasta, ei se tarkoita sitä että tiedät koko maailman ihmisten asia"

        Nääntymällä ei ole ikinä saatu kestävää tulosta.

        vhh miehet eivät ole ikinä saaneet maailmaa parannettua, eivätkä tule koskaan siinä onnistumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vhh miehet eivät ole ikinä saaneet maailmaa parannettua, eivätkä tule koskaan siinä onnistumaan

        VHH onkin aivan surkea ruokavalio,siitä ihmisestä tulee tylsä ja passiivinen.Itse olin muutama vuosi sitten liian vähillä hiilihydraateilla,nyt kun olen syönyt PALJON hiilihydraatteja olo on huomattavasti parempi ja energisempi kuin silloin kun söin vähemmän hiilihydraatteja.
        VHH vaikuttaa erittäin huonontavasti seksielämäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VHH onkin aivan surkea ruokavalio,siitä ihmisestä tulee tylsä ja passiivinen.Itse olin muutama vuosi sitten liian vähillä hiilihydraateilla,nyt kun olen syönyt PALJON hiilihydraatteja olo on huomattavasti parempi ja energisempi kuin silloin kun söin vähemmän hiilihydraatteja.
        VHH vaikuttaa erittäin huonontavasti seksielämäänkin.

        VHH pojat väitti että heillä on oikein mukava seksielämä. Itse en halunut sekaantua poikien touhuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VHH pojat väitti että heillä on oikein mukava seksielämä. Itse en halunut sekaantua poikien touhuihin.

        Se on valetta.


    • Anonyymi

      Voi olla isoja annoksia ja harvemmin.

      Päivän, viikon tai kuukauden energiamäärä lopulta ratkaisee.

      • Anonyymi

        Annoskoko riippuu siitäkin kuinka paljon ruoka sisältää kaloreita,yksi ateria voi olla jopa 400g jos 100g sisältää 80 kaloria.Esim wokkiruuat missä on pajon kasviksia nuudeleita,riisiä,lihaa ja makaroonia käy hyvin laihdutukseen.

        Syön itse nyt päivän aikana 3 lämmintä ruokaa.Kovalla liikunnan harrastajalla hiilihydraatit pitää olla normaalia suuremmat kuin yleensä,vähintään 300g ,kalorit ei kuitenkaan saa mennä yli 1800,koska hiilihydraatti on polttoaine,ilman sitä ei jaksa liikkua.
        Laihduttajalla pitääkin olla enemmän hiilihydraattia aivan päinvastoin mitä nämä VHH ukot sanoo
        Eli mahdollisimman suuri hiilihydraattimäärä ja pieni kalorimäärä.


    • Anonyymi

      Jos jaksaa liikkua aloittajan lailla niin silloin ei voi olla todellista ylipainoa.
      Puolen tunnin naruhyyppy rupeamia?!

      Todella nopea ha tehokas on 0-HH dieetti. = TÄYSIN hiilarivapaa ruokavalioa.
      Hiilareita ei grammaakaa! Ei tarvitse mitata, laskea eikä punnita mitään eikä tarvitse tuntea nälkää. Suuhub siis vain sitä josta tietää, ettei siinä ole tippaakaan hiilihydraatteja missään muodossa.
      Lihaa, kalaa, kananmunia ilman sooseja kuten ketsupit, sinapit tai muut mössöt.
      Ketosten seuranta liuskoilla. Kun liuskat värjäytyvät voimakkaan ruskeiksi niin läskit lähtevät! Prosessi alkaa parin, kolmen päivän sisällä.
      Ekaviikkona poistuu myös nestettä joten vaakalukemaan ei kannata hurmaantua.

      Mitään tippaakaan kestävyysluontoista ei jaksa tehdä. Minulle nurmikon laikkaus koneleikkurilla tapahtui pätkittäin.
      Hivenaineet ja vitamiinit purkeista ja hyytelöityvää granulaattia suolistolle.
      Ennen aloitusta on syytä suunnitella jatko tavoitteen saavuttamisen jälkeen.
      Opetellessani kuurin jälkeen syömään palasi painostani pari kiloa kun suolisto täyttyi. Tuon jälkeen paino pysyi tavoitetasolla kaikki tupakointivuodet.
      Sen jälkeinen aika onkin oma juttunsa.

      Vaimoni ei ollut ylipainoinen mutta hänkin tahtoi kokeilla. Laardia lähti seiltä missä sitä oli. Pakaroista.

      • Anonyymi

        Täysin epäterveellinen tapa laihduttaa,itse syön mahdollisimman PALJON hiilihydraatteja,paino laskee aivan samalla tavalla,kun syö vähemmän kuin kuluttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe