tullut tai epäillyt tulleesi, pakkomielteiseksi jostakusta ihmisestä?
Oletko joskus
13
<50
Vastaukset
Olen, lähes.
- Anonyymi
Sullahan on perhe. Vietät melko paljon aikaa palstalla 🧐
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Voisihan tuota viettää aikaa harrasteissa pois kotoakin. Nyt olen saatavilla, pois kotoa en ole saatavilla.
Saatavilla olo ei tarkouta, että olen tarbittu jatkuvasti. Ja kun olen tarvittu, menen tarvitsevan luo.JanK kirjoitti:
Joo. Voisihan tuota viettää aikaa harrasteissa pois kotoakin. Nyt olen saatavilla, pois kotoa en ole saatavilla.
Saatavilla olo ei tarkouta, että olen tarbittu jatkuvasti. Ja kun olen tarvittu, menen tarvitsevan luo.Typoja...
Monet vanhemmat tuomitsee mun palstailun, itse hillumalla kaikkialla muualla kun perheen kanssa tai edes perheen näkyvillä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole hänellä minkään vallan perhettä :)
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole hänellä minkään vallan perhettä :)
Perustetaanko perhe, sä ja mä? Tulis mäsän perhe? 😁
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Ihmeellinen kysymys
En vielä, mutta suunnitteilla on.
- Anonyymi
Täh? 😱 kuulostaa pelottavalta
Anonyymi kirjoitti:
Täh? 😱 kuulostaa pelottavalta
Keh keh. Sellainen kiilusilmäinen kettu olen. Alan stalkkaamaan kauniita naisia ja päästelen hiljaisilla kaduilla pervoja ääniä heidän lähettyvillään.
- Anonyymi
Ihana kysymys...tirsk...
Hmmmm...en ehkä pakkomielteiseksi, mutta yleensä ihastukseni ovat kestävää ja omistautunutta laatua ja jää päälle, vaikka homma on ohi aikoja sitten. Sitten siitä pidemmän ajan myöten unohtaa ja siirtyy eteenpäin. - Anonyymi
En luule, mutta Sinusta niin suuresti epäilen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947613- 374037
- 473586
- 2433004
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452552
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212504- 1322471
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292419Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292258